Zbierz co zasiałeś | Wyzwania poboczne poradnik Command & Conquer: Red Alert 3 - Powstanie
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016
Przeciwnik: Sowieci
Bardzo wymagające zadanie z prototypowymi wersjami sierpów - żniwiarzami, w roli głównej. To co szczególnie wyróżnia scenariusz to mały teren działań, bazę wroga masz o rzut beret i nawet po części ją zauważysz ze swojej.
Aby pomyślnie rozstrzygnąć konfrontację z Wiera i jej żniwiarzami, przede wszystkim musisz działać szybko. Głowni bohaterowie spektaklu są słabo opancerzeni ale jednocześnie potrafią atakować na kilka sposobów. Strzelają rakietami oraz granatami i to zarówno w cele naziemne jak i unoszące się na ich głowami. Jakby tego było mało, potrafią wykonać skok w stronę wroga kompletnie go niszcząc, a przy okazji też i sąsiadów. Po wykonanym susie żniwiarz zamienia się w stacjonarną wieżyczkę...
Z tego też względu staraj się jak najszybciej odwiedzić bazę czerwonych, bo dąć się zdominować to najgorsza rzecz jaka może Ci się tu przytrafić. Nie jest ona jakoś szczególnie chroniona. W obrębie posterunku spotkasz żołnierzy, terrasondy, sierpy i rzecz jasna ich zmodyfikowane wersje, produkowane z istnym uporem maniaka. W późniejszej fazie bitwy uważaj tylko na cewki Tesli. Manewruj, staraj się przewidywać skoki agresorów by te zaliczyły jedynie glebę.
Na kontrolowane przez Ciebie wzniesienie, od strony bazy nieprzyjaciela prowadzą dwie drogi. Istnieje niestety duże ryzyko, że żniwiarze będą korzystać z obu przejść, podobnie zresztą jak obcy piechurzy, więc postaw tam coś wymierzonego stricte w piechotę.