Wyspa Sigma - opis (2) | Sowieci | Command & Conquer Red Alert 3 - Powstanie poradnik Command & Conquer: Red Alert 3 - Powstanie
Ostatnia aktualizacja: 27 sierpnia 2019
Obecność małej floty przyda się za to w defensywie. Jak widzisz, startujesz z dwiema nawodnymi kopalniami, tak więc pojawiające się delfiny, lotniskowce i inne wynalazki alianckiej stoczni, bez należytej ochrony miałyby co dewastować [#43].
[#43] - Salwa ostrzegawcza z pancerników na ogół zdaje egzamin
Wracamy do czołgów przyszłości. Ich produkcję można mocno ograniczyć, a nawet gotowe twory zatrzymać w bezruchu przez określoną ilość czasu, posługując się inżynierami. Chodzi o opcjonalne przejęcie trzech budynków [3] , które ratują fabryki FutureTech przed przegrzaniem. Ich lokalizację na mapie powinieneś dostać po kilku minutach gry.
[#44] - Kominiarz w drodze
Ta najbliższa znajduje się na zachód od Twojej bazy i niejako należy nawet do Ciebie, bowiem chroni ją od północy technologiczny pierścień. Spokojnie możesz więc przejąć konstrukcję [#44] nawet niedługo po starcie. Plusem takiej ekspedycji jest również to, że zyskasz szerszy rzut oka na okolicę i tym samym podgląd ruchów wroga.
Miej jednak na uwadze, że korporacja za wszelką cenę będzie się starała odzyskać stracone budynki. Nie dopuszczaj więc obcych techników do placówek tworząc np. w ich granicach posterunki z działkami i koszarami, które w razie potrzeby, wyplują z siebie nowego inżyniera.
[#45] - Nie dadzą spokoju
Problemy z funduszami rozwiążesz poszerzając swoją bazę trochę na północ [4] , do dwóch lądowych tym razem kopalń rudy. Manewr ten spowoduje jednak konieczność wystawienia nowych formacji obronnych, gdyż czołgi przyszłości szybko pojmą, że z tej strony też da się zaatakować [#45]. Reasumując, idąc na północ stworzysz sobie nowy punkt zapalny. Ten pierwszy to rzecz jasna wspominany wcześniej most.
[#46] - Pora przejąć kontrolę nad morzem
Jeśli nie potrafisz strawić kolejnych morskich agresji, rozważ zagładę kompleksu portowego korporacji. Znajdziesz go w północno-zachodnim rogu mapy [5] [#46]. Z kolei kawałek lądu w dolnej części teatru działań [6] , chroniony jest przez kilka wieżyczek, które bronią dostępu do dodatkowych złóż rudy. Nic ponadto.
Wstrzymaj działanie Harmonizatora Sigma
Przystępując do głównej ofensywy [7] [#47], weź na wstrzymanie przed ostatnim celem. Kiedy tylko go zlikwidujesz, mapa krainy rozrośnie się o nową lokację, tym razem z poszukiwanym Harmonizatorem Sigma [8] . Czeka on sobie na poważniejszą aktywację zaraz za stanowiskiem bazy lotniczej, która jak podejrzewam, już dawno przestała istnieć.
[#47] - Wycieczka krajoznawcza
Przygotuj się na ten moment. Zabierz w rejon wykrystalizowaną wcześniej flotę okrętów, szwadron MiGów, może śmigłowce jeśli jakieś masz, ale przede wszystkim Kirowy [#48]. Unicestwiając czwarty potencjał produkcyjny musisz działać szybko, gdyż w nowych realiach rozpocznie się odliczanie alianckiej chronosfery i akceleratora protonowego. Zanim te wynalazki zaczną działać, wykorzystaj na docelowym molochu Sigma swój imploder prózniowy, dokładając też orbitalny zsyp z listy uaktywnionych protokołów. Konstrukcja jest wytrzymała ale podobne właściwości mają przecież nasze Kirowy.
Zwyczajnie zbombarduj cel sterowcami. Niech mnie drzwi ścisną, jeśli wojskom FutureTech uda się je zestrzelić.
[#48] - Okręty oraz MiGi powinny ubezpieczać głównych aktorów tego spektaklu