Strefa S.H.R.I.N.K. | Wyzwania poboczne poradnik Command & Conquer: Red Alert 3 - Powstanie
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016


Przeciwnik: Alianci
Wyzwanie, które strasznie ciężko przejść w sposób konwencjonalny. Wszystkiemu winna Lidia Winters i jej eksperymenty z technologią zmniejszania będące na wyposażeniu kriokopterów. W efekcie wszystkie jednostki na planszy są pomniejszone, i to zarówno ludzie jak i pojazdy.
Taki stan rzeczy zmienia niektórym fizyczne właściwości przez co stają się np. bardziej odporni, a wehikuły nie są w stanie rozjeżdżać piechoty. Jak mówiłem, tradycyjną metodą niełatwo tu o sukces bowiem wszystkie jednostki na domiar złego poruszają z niebotyczna wręcz szybkością, co jak wiemy dla komputera nie ma większego znaczenia.
Pół biedy obronić się przez liliputami, a nawet dostać się do bazy wroga. Najważniejszy budynek do zlikwidowania czyli centrum konstrukcyjne w chwili zagrożenia natychmiast się jednak złoży i ruszy na morze, skąd bez wątpienia wykończy nas stawiając nową. A to, że dopłynie do nawodnych rafinerii nie ma wątpliwości, bowiem pod postacią MCV, serce bazy jest piekielnie twarde i nijak go szybko zniszczyć, no chyba, że sposobem...

Wybierz sobie Japończyków. Dysponują oni bowiem jedyną jednostką słusznych rozmiarów, która może gnieść malutkich pacyfikatorów i pojazdy mechaniczne. Chodzi o... rdzenie, czyli pierwotne formy budynków.
Najtańsze są dojo więc wyprodukuj ich kilka i pędź na wroga nie zapominając zadbać jeszcze o rafinerie. U niebieskich deptaj wszystko co Ci zagraża stawiając jedno dojo gdzieś w pobliżu. Inżynierami staraj się przejąć budynki przeciwnika, w tym kluczowe centrum konstrukcyjne. Odpowiedzią na zbliżającego się technika będzie jednak zapowiadane złożenie się konstrukcji w MCV. Bądź przygotowany na ten moment trzymając w obwodzie rdzenie, którymi rozdeptaj przenośną bazę. Spokojnie zniszcz albo przejmij resztę konstrukcji.