Nie ma się gdzie ukryć | Wyzwania poboczne poradnik Command & Conquer: Red Alert 3 - Powstanie
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016
Przeciwnik: Alianci
Giles zmienił nieco swój asortyment sięgając po szpiegów Jej Królewskiej Mości. To wyrafinowani przeciwnicy, których pod żadnym pozorem nie można lekceważyć.
Agenci (potrafiący pływać) bardzo szybko pojawią się na granicy naszej bazy, a jak wiadomo lepiej zapobiegać niż leczyć. Zawczasu zadbaj więc o odpowiednią detekcję w formie np. radzieckich niedźwiedzi, które w mig rozpoznają przebierańców, pozwalając Twoim jednostkom bądź działkom otworzyć ogień.
Staraj się by dekapitacja szpicli odbywała się w bezpiecznej odległości, czyli takiej z której szpiedzy nie będą w stanie pokazać naszym żołdakom dukatów. Docelowy czas to zaledwie cztery minuty, tak więc nie czekaj zbytnio z montowaniem grupy uderzeniowej i rusz na wyposażoną już w regularnych wojaków obcą bazę.