Gotów do wymarszu | Wyzwania poboczne poradnik Command & Conquer: Red Alert 3 - Powstanie
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016
Przeciwnik: Alianci
Aliancki komendant Hill, który już pewnie nie jeden raz dostał od Ciebie łupnia, tym razem zdecydował się na rozwiązania artyleryjskie. Walkę z dywizjami Rozjemców pora więc zacząć.
Gdyby wróg atakował tylko tego typu jednostką, nie mielibyśmy problemu. Szkopuł jednak w tym, że Hill desygnował do walki również lotnictwo ze szczególnym uwzględnieniem myśliwców Apollo. Mimo tego sugeruje skorzystać z dobrodziejstw maszyn latających z bronią powietrze-ziemia, tyle że względu na selekcję przeciwnika, bezustannie musi im towarzyszyć obstawa.
Zastosowanie innych metod raczej wyklucza fatalnie umiejscowienie bazy, która zamknięta od północy i wschodu, jest stale narażona na ataki oblężnicze. Zawczasu wypatruj więc haubic i reaguj, np. sięgając po zwrotne śmigłowce (zależy od nacji). Tylko pierwszej artylerii ruch będzie widoczny.
Posterunki Hilla są niewielkie, choć znalazło się w nich miejsce dla niewielkiej obrony przeciwlotniczej. Oponent po kilku minutach gry do walki puści także transportery, które będą chciały wedrzeć się do naszej bazy od lewej strony. Postaw tam kilka np. czołgów by wyszły im naprzeciw.
Swoją drogą ochrona przeciwlotnicza i kilka śmigłowców na terenie bazy, skutecznie odstraszy każdego agresora, poza naturalnie Rozjemcą.