Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Command & Conquer: Red Alert 3 - Powstanie - poradnik do gry

Command & Conquer: Red Alert 3 - Powstanie - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Chrono ty chyba nie... | Wyzwania główne poradnik Command & Conquer: Red Alert 3 - Powstanie

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016

1 - Chrono ty chyba nie... | Wyzwania główne - Command & Conquer: Red Alert 3 - Powstanie - poradnik do gry
Przeciwnik: Alianci - Chrono ty chyba nie... | Wyzwania główne - Command & Conquer: Red Alert 3 - Powstanie - poradnik do gry

Przeciwnik: Alianci

Alianci wzięli na warsztat technologię chronosfery i poczynili w tym zakresie spore postępy, co zresztą dowodzi to wyzwanie. Dowódca Lidia Winters prowadzi testy urządzenia nowej generacji, a my chcąc nie chcąc jesteśmy jej królikami doświadczalnymi.

Działanie chronosfery w scenariuszu polega na sukcesywnym przerzucaniu w losowy punkt na mapie formacji, która natychmiast rusza w kierunku naszej bazy. Mogą to być biedne BWP ale też znani z innych nacji żniwiarze, czy ronini. Nie ma tu reguły. Przygotuj się ponadto na spotkanie z czołgami przyszłości.

Styczność zawsze będziesz miał z jednostkami lądowymi, co jak sądzę pozwala opracować odpowiednią strategii rozwoju bardzo szybko. Biorąc pod uwagę fakt, że lokalizacja zrzutu jest przypadkowa, musisz liczyć się z tym, że zaatakowany zostaniesz z dwóch różnych stron.

Trzy nieprzyjacielskie posterunki to co się dzieje wokół nich kwitują bierną postawą - Chrono ty chyba nie... | Wyzwania główne - Command & Conquer: Red Alert 3 - Powstanie - poradnik do gry

Trzy nieprzyjacielskie posterunki to co się dzieje wokół nich kwitują bierną postawą. Twoim głównym przeciwnikiem jest więc zbieranina przedostająca się nie wiadomo skąd. Obce bazy zareagują dopiero wtedy, kiedy zostanę zmuszone do obrony. Jako, że chronosfera nie jest tu reprezentowana przez żaden budynek, by pozbyć się alianckich grupek wędrownych, trzeba najzwyczajniej w świecie podbić całą krainę.