Murmańsk - opis (1) | Sowieci | Command & Conquer Red Alert 3 - Powstanie poradnik Command & Conquer: Red Alert 3 - Powstanie
Ostatnia aktualizacja: 27 sierpnia 2019
Opis
Przeprowadź rekonesans kompleksu badawczego FutureTech
Wydało się. Za wszystkim stoi korporacja FutureTech, która jak się okazuje, ma nawet bazę badawczą na terytorium ZSRR. Twoje pierwsze zadanie to przeprowadzić zwiad i dowiedzieć się co tam się dzieje.
Dasza wprawdzie radzi unikać patroli, ale ja już po raz drugi namawiam do działania zgodnie z duchem wojny. Zabijaj pojawiające się grupki, choćby z tego względu, że za niedługo i tak będziesz wracał tą samą drogą. Mogę zresztą zapewnić, że stado alianckich wojsk nie spadnie Ci na głowę w chwili podjęcia się dekapitacji tutejszych strażników, co mogłoby tłumaczyć tak zachowawczą postawę.
[#11] - Po prostu most
Generalnie masz takie siły, że nic strasznego nie powinno Ci się stać. Co jakiś czas występują budynki, więc zawsze można prowadzić ostrzał z nich. W rejonie mostu [#11] mijają się dwie formacje patrolowe. Zrób z nimi co chcesz - omiń, idź na żywioł, wciągnij w pułapkę. Po przejściu przez przeprawę skręć w prawo. Idąc prosto natkniesz się tylko na drobną koncentrację sił niebieskich, co nie jest teraz potrzebne. Prawidłową dróżkę pilnuje kolejna grupka wrogów, a ta prowadzi wprost na docelowe wzgórze [1] [#12].
[#12] - Z góry z pewnością będzie lepszy widok
Przegrupuj swoje oddziały w wiosce
No proszę, FutureTech eksperymentuje na cywilach. Kirowy oczywiście nie dały rady, więc to my będziemy musieli zrównać z ziemią ich bazę. Najpierw jednak ratuj swoich towarzyszy! Zaraz bowiem po wygaśnięciu animacji ostrzał artyleryjski rozpoczną Rozjemcy [#13]. W tę pędy opuść więc wzgórze i wróć w rejon lokacji startowej. Jeśli wcześniej wybiłeś w pień patrole, podróż do wioski [2] będzie bardzo spokojna.
[#13] - Celowniczek, który zwiastuje kłopoty
Po znalezieniu się w otoczeniu znajomych struktur dostaniesz rozkaz przetrwania niespełna trzech minut. Zajmij poborowymi wysunięcie domki, nie zapominając o szkoleniu też nowych. Wróg zaatakuje bardzo szybko i będzie szarżował zarówno piechotą (uwaga na zamrażających kriolegionistów) jak i pojazdami. Na tych drugich trzymaj np. kanonierów z minami, choć nie licz na wiele. Spróbuj także postawić cewkę Tesli albo chociaż działo strażnicze. Mniej więcej w połowie desperackiej obrony, dostaniesz kilka motomoździerzy [#14]. W tym momencie życie stanie się łatwiejsze, jako że te nad wyraz szybkie jednostki posługują się koktajlami Mołotowa oraz potrafią zmienić się w mini artylerię.
[#14] - Szanse się wyrównują
Zniszcz kompleks badawczy FutereTech
Wyzwól radzieckie oddziały
Wreszcie zajmujemy się esencją tego typu gier, czyli żmudną rozbudową bazy i kompletowaniem jednostek, co jak pewnie słusznie podejrzewasz, doprowadzi do całkowitej anihilacji przeciwnika. Na wszystko jednak przyjdzie pora.
[#15] - Robi się gorąco, pora zawołać kumpli
Przede wszystkim skup się teraz na obronie. Postaw u wlotu bazy z jedną, dwie cewki Tesli oraz wybuduj kilka grupek różnorodnych defensorów [#15]. Biali i niebiescy będą atakować niemal non stop, czyli zostaniesz zmuszony do działania w niezłym stresie. Jako, że operujesz w tej chwili dwiema aktywnymi rafineriami, rudy chwilowo masz pod dostatkiem.
[#16] - Latająca forteca w opałach, MiGi zresztą też
Rozważ także zabezpieczenie linii brzegowej kilkoma działkami przeciwlotniczymi. Na pewno zaczną pojawiać się obce myśliwce, niegroźne na tym etapie gry, niemniej strasznie irytujące. Akcja z tego typu obroną ma jednak głównie uchronić Cię przed wizytą mocarnego Zwiastuna, który z czasem pewnie naruszy sowiecką przestrzeń powietrzną [#16]. W tym celu polecam także może nie od razu, ale przynajmniej po kilku minutach gry zainwestować w lotnisko i zbawienne MiGi.