Wyspa Sigma - opis (1) | Sowieci | Command & Conquer Red Alert 3 - Powstanie poradnik Command & Conquer: Red Alert 3 - Powstanie
Ostatnia aktualizacja: 27 sierpnia 2019
Opis
Załóż bazę na wyspie Sigma
Ostateczna rozgrywka z FutureTech. Celujemy w owiany tajemnicą Harmonizator Sigma, który bezwzględnie musi zostać zniszczony. Pierwszy krok to jednak stworzenie przyczółka na wyspie, co ma nam zapewnić solidne fundamenty pod przyszłą bazę.
[#36] - A syberyjskie niedźwiadki zjedzą wam twarz
Z Ropuch wystrzel na ląd pasażerów, którymi okaże się m.in. drużyna poborowych i paczka niedźwiedzi. Wymorduj dwa patrole [#36] najeżdżając MCV na oznakowany punkt, po czym rozłóż ośrodek konstrukcyjny [1] . Zadanie to, to naprawdę żadna filozofia.
Zniszcz potencjał produkcyjny FutureTech
Zniszcz bazę lotniczą
Zdobądź chłodnie kominowe
Dasza poinformuje, że w rejonie działają montownie korporacji, tworzące zaawansowane technologicznie jednostki bojowe. Już wkrótce wpadną do naszej bazy więc przygotuj się do tego spotkania jak tylko możesz. Wybuduj przede wszystkim cewkę niedaleko mostu po lewej oraz zdecyduj się na ciężki sprzęt z fabryki.
[#37] - Zwiastun kłopotów
W międzyczasie postaw także kilka działek przeciwlotniczych bądź zapewnij sobie inną tego typu obronę, gdyż powietrzne ataki na tym etapie zabawy będą normą [#37]. Wokół aż roi się od domów, więc niech pokoje odnajdzie tam Twoja piechota. Zawsze do jakaś dodatkowa ochrona.
Co się tyczy niespodzianki z laboratoriów FutureTech, to spotkasz czołg przyszłości, strasznie trudny do ustrzelenia, o czym przekonasz się niebawem [#38]. Twoi kanonierzy z minami będą wyglądać jakby chcieli mu przykleić nalepki, bo tu zdecydowanie potrzeba czegoś mocniejszego albo przebiegłego w postaci satelity magnetycznej.
[#38] - Wygląda może i pokracznie, ale pozory mylą
Całe szczęście, że nasza radziecka piękność dość szybko podeśle na plac boju trzy rozgniatacze [#39], odblokowując tym samym zamówienia na ten typ pojazdu. Jednostka ta prowadzi walkę typowo kontaktową i korzysta z przydatnej funkcji chwilowego przyspieszenia.
[#39] - Radzieckie walce w akcji
Czołgi przyszłości będą pojawiać się notorycznie, przez cały scenariusz i wraz z innymi siłami przeciwnika upatrzą sobie drogę przez zachodni most. Zabezpiecz dobrze ten teren [#40] i miej zawsze w gotowości bojowej grupę rozgniataczy, do spółki np. z czołgami typu Apokalipsa lub/i żniwiarzami. Do tego oczywiście cewki, dwie, trzy, nawet cztery jeśli uznasz to za potrzebne.
[#40] - Dźwig miażdżący dobrze mieć pod ręką
Pewnie chciałbyś też wiedzieć o co chodzi z tym zatrzymywaniem czasu, którego błyskawicznie doświadczysz. No cóż, widać jak na dłoni - Twoje jednostki oraz produkcja stoi wówczas w miejscu, a wróg hula w najlepsze. Mając pecha, takie manipulowanie trwaniem może Cię spotkać nawet w trakcie bitwy [#41], gdyż pojawiać się ono będzie cyklicznie. Wraz z rozwojem wydarzeń na ekranie, pojedynczy zastój będzie trwał też dłużej.
[#41] - Powoli dochodzę do wniosku, że uniwersum Red Alert jest nierealistyczne
Kilka słów jeszcze o obronie. Z lotnictwa nie możesz korzystać, a to ponoć ze względu na podniebną działalność w tych stronach wroga. Oznacza to konieczność zbudowania najlepiej implodera, i zniszczenie instalacji w północno-wschodnim rogu mapy [2] , gdzie prowadzi znacznik zadania dodatkowego (info pojawi się niedługo po starcie). Możesz wszakże też pognać tam pancernikami ale musiałbyś wówczas zabrać ze sobą stado Ropuch, by przegnać potężnego Zwiastuna. Próżnia wydaje się więc rozsądniejszą inwestycją [#42].
[#42] - Próżnia zawsze w cenie