Zamek Tesli | Wyzwania główne | Command & Conquer Red Alert 3 - Powstanie poradnik Command & Conquer: Red Alert 3 - Powstanie
Ostatnia aktualizacja: 27 sierpnia 2019
Przeciwnik: Sowieci
Aby dla radzieckiej bazy odblokować przydatną cewkę, wystarczy odwiedzić ten o to zamek. Z grubsza przypomina on pierwszą misję Sowietów w kampanii i jest mało skomplikowanym labiryntem wypełnionym po brzegi elektrycznością.
Siły Moskwina pilnują tu porządku niemal na każdym kroku ale szczęśliwie się złożyło, że poza kilkoma wyjątkami nie wpadną one do naszego rozwijanego obozowiska. Systematycznie nacierać będą tylko kroczące płaszczki, wyłaniające się z południowego końca zamku. Tak więc zabezpiecz tą jedyną w sumie drogę ewakuacyjną.
Jako, że nie dysponujesz żadnymi jednostkami, które można by wzbić w powietrze, sugeruję montować głownie jednostki dalekiego zasięgu. Chodzi o to, by nie podchodzić za blisko strażników, gdyż naładowani prądem, świetnie poradzą sobie z wszelkiego rodzaju czołgami. Atak z daleka jest tu kluczem do zwycięstwa.
Baza Moskwina została ulokowana w takim samym miejscu jak Twoja, tyle, że znajduje się po drugiej stronie zamku. Możesz tam się dostać niszcząc wszystko po drodze albo wybrać ścieżkę okalającą fortecę. Do środka i tak jednak będziesz musiał się wrócić, by zdewastować wszystkie pozostałe budynki (cewki, supergeneratory). Uważaj na zrzuty toksyn.