Władywostok - opis (1) | Cesarstwo | Command & Conquer Red Alert 3 - Powstanie poradnik Command & Conquer: Red Alert 3 - Powstanie
Ostatnia aktualizacja: 27 sierpnia 2019
Opis
Zniszcz sowiecką bazę
Pora aby radzieccy goście zapłacili za swoją niezapowiedzianą wizytę. Pal licho Aliantów, którzy stabilizacyjni okazali się tylko z nazwy. Trzeba pokazać dowódcom sowieckim kto tu tak naprawdę rządzi.
Scenariusz zaczyna się misją wymagającą zniszczenia wysuniętej bazy Sowietów. Przy użyciu dostępnych sił, nie może być jednak o tym mowy. Do ataku przygotujemy się więc rozbudowując niezbędną infrastrukturę na wodzie [#103].
[#103] - Pod nosem Sowietów, rośnie cesarska potęga
W tym niecodziennym miejscu możesz konstruować niemalże każdy typy budynku. Wyjątkiem jest jedynie dojo oraz hangar mechów, z przyczyn jak najbardziej oczywistych. Na szczęście jednostki tam produkowanie, nie są nam za bardzo potrzebne, przynajmniej na tym etapie rozgrywki.
Załóż w pierwszej kolejności dwie rafinerie, oraz wykup ulepszenie nanotechnologiii w porcie. Dzięki temu zagwarantujesz sobie możliwość inwestowania w pancerników, które powinny być nieodzownym elementem budowanej armady okrętów. Dokładaj do nich przede wszystkim krążowniki i skrzydła morskie. Te ostatnie jako jedyne są ruchomą jednostką zdolną przeciwstawić się obcym śmigłowcom, z uporem maniaka atakujące naszą bazę.
[#104] - Radzę pilnować zbieraczy rudy
W walce z zagrożeniem z nieba wesprzyj się jeszcze działkami (włącz im tryb przeciwlotniczy), przy czym pierwsze rozstaw obok jednej i drugiej rafinerii [#104]. Postaraj się jednak zawsze mieć pod ręką portowe skrzydła. Jak dobrze radzą sobie z dwuwirnikowcami, będziesz miał okazje przekonać się na przestrzeni całego rozdziału.
Aktualnie wysiłki skoncentruj na destrukcji nieprzyjacielskiego portu [1a] , posyłającego w Twoim kierunku coraz to solidniejsze morskie twory. Przy okazji postaraj się zapamiętać, że sowieckie Akuły w zanurzeniu potrafią dostrzec i ostrzelać tylko krążowniki [#105]. Wsparty pancernikami i globalnym ulepszeniem floty z listy protokołów, roznieś dobrze bronioną stocznie przechodząc w stan oblężenia bazy [1] .
[#105] - Port nieprzyjaciela zaczyna sobie poczynać coraz śmielej
To będzie piękny widok kiedy pancerniki zaczną demolować do niedawna wydawałoby się ostoję sowieckich oddziałów [#106]. Pod żadnym pozorem nie spiesz się jednak z wypełnieniem zadania. Zostaw sobie z jeden, dwa "zielone" cele, skupiając się na przygotowaniach do drugiej części scenariusza.
[#106] - Supergenerator w rozsypce
Na myśli mam zwłaszcza rozwój floty. Nie szczędź grosza na pływające wehikuły, ż tego względu, że właściwie wystarczą one do wygrania batalii o Władywostok. Zacznij również wydobycie w trzeciej nawodnej kopalni [2] , tak aby za niedługo dysonować odpowiednio wypchanym portfelem.
Z konstrukcyjnego matecznika niech wyłoni się ponadto rdzęń hangaru, który przenieś na będący już pod Twoją kontrolą ląd. We wniesionej konstrukcji rozpocznij szkolenie eskadry Mecha Tengu. Nie musi ich całe mnóstwo ale wystarczająco, by później mogły szybko poradzić sobie w starciu z kilkoma śmigłowcami, czy też sterowcami Kirow.
[#107] - Na radziecką bazę spadło tsunami
Wycierając łezkę z policzka na widok swojej wspaniałej floty (pancerniki, krążowniki), wparty przeciwlotniczymi zabawkami (skrzydła morskie, Mecha Tengu) rozstrzygnij w końcu kwestię radzieckiej bazy na swoją korzyść [#107].