Roboty i nindża | Wyzwania poboczne | Command & Conquer Red Alert 3 - Powstanie poradnik Command & Conquer: Red Alert 3 - Powstanie
Ostatnia aktualizacja: 27 sierpnia 2019
Przeciwnik: Sowieci, Cesarstwo
Czas na wojowników ninja. Mimo iż pozornie nie powinni nam zagrozić bardziej niż alianccy szpiedzy, to jednak różnica jest odczuwalna. Budujesz się na małej wysepce, którą już za niedługo nawiedzi cała rzesza shinobi. Jakby tego było mało, w rywalizację wtrącił się jeszcze Moskwin.
Najbardziej oczywisty plan przewiduje obsianie się wieżyczkami (ze wszystkich stroni) i tak też należy postąpić. Wychowanków dojo trudno jednak ubić, gdyż korzystają ze specjalnych umiejętności i pewnie niejednokrotnie dokonają oni infiltracji Twoich budynków zakłócając ich pracę. Na horyzoncie zobaczysz też transportery szpiegowe, przewożące niszczycieli czołgów.
Moskwin z kolei zajął się produkcją terrasond, które widząc nasza bazę, raczej będą zawracać, podobnie zresztą jak płaszczki, tylko czasem decydujące się na szarżę. Sowiecki dowódca dysponuje jeszcze Ropuchami, a w jego nawodnej bazie możesz spotkać łodzie typu Akuła.
Rada na powstałe okoliczności jest jedna - natychmiastowa ofensywa. Do pierwszego ataku sił sprzymierzonych minie trochę czasu, który powinieneś wykorzystać do sformowania drobnej grupy uderzeniowej. Na początek zalecam zająć się japończykami, gdyż ich wojownicy ninja będą notorycznie podkładać Ci świnię. Naturalnie grunt to rozwalić ich bazy konstrukcyjne, a dopiero później resztę wojennej infrastruktury. Nie czekając zbytnio rusz na morski posterunek Moskwina pamiętając o jego Ropuchach i Akułach.