Rumunia - opis (1) | Sowieci | Command & Conquer Red Alert 3 - Powstanie poradnik Command & Conquer: Red Alert 3 - Powstanie
Ostatnia aktualizacja: 27 sierpnia 2019
Opis
Spotkaj się z drużynami zwiadu
Rozpoczynając pierwszą kampanię w dodatku do Red Alert 3, trafiamy do Rumunii, gdzie siły Aliantów ponoć przetrzymują wbrew swej woli radzieckich naukowców. Musimy ich uratować i przy okazji dowiedzieć się, do czego byli im potrzebni.
Startujemy na nabrzeżu tuzinem poborowych. Jednostki wroga na tym terenie są dość nieliczne ale wraz z pokonywaniem kolejnych metrów ich aktywność wzrasta. Pierwsze problemy napotkasz już po wejściu schodami na wzniesienie [1] . W lokacji tej zauważysz chroniących się w budynku Aliantów. Wykurz ich stamtąd koktajlami Mołotowa i samemu zajmij cywilne konstrukcje odganiając się od zaalarmowanych strażników [#1].
[#1] - Nie bądź tak ślepy jak ja i wykorzystaj też domek z drugiej strony placu
Dojdziesz do mostu, na którego drugim końcu znajduje się kolejny zespół budynków obładowanych wrogami [2] . Ponownie chwyć w dłoń koktajle [#2] albo wyceluj w zaskakująco dobrze rozlokowane beczki. W dotarciu do pierwszej drużyny zwiadu nic Ci już nie stanie na drodze. Zyskasz brygadę kanonierów [3a] .
[#2] - Ponadczasowe koktajle Mołotowa
Mkniemy dalej. Zdobyte przed momentem wsparcie okaże się bardzo pomocne w starciu z niszczycielem szturmowym [4] , którego szybko zauważysz na ścieżce [#3]. Rozkaż swoim kanonierom złapać za miny przeciwpancerne i dokonaj dzieła zniszczenia. Mur natomiast rozbij standardowym uzbrojeniem.
[#3] - Niebieska poświata "zassysa" wystrzeliwane pociski kierując je na wytrzymałego niszczyciela.
Chwilę potem zaczną się systematyczne zrzuty alianckich żołnierzy i psów - dość niegroźne jeśli zawczasu je zauważysz. Ścieżka prowadząca do drugiego punktu zbiórki wiedzie przez posterunek z działem Atena (aktywuje osłonę przed pociskami) [5] , most, lokację z niszczycielem [6] oraz kolejne dwie Ateny z lichą obstawą [7 , 8] . Ostatecznie przybijesz piątkę z grupą szturmowców Tesli [3b] , których możliwości za moment przetestujesz.
[#4] - Strażnicy w starciu ze szturmowcami są bez szans
Lokalizacja [9] jaka przed Tobą się otworzyła została opanowana przez czołgi typu Strażnik. Nie jest to wielkie wyzwanie dla naszych teslomaniaków, więc zwyczajnie zbij ich w zwartą grupę i sukcesywnie niszcz podjeżdżające jednostki wiązkami elektrycznymi [#4]. Pamiętaj także o specjalnej możliwości unieruchomienia mechanicznego pojazdu. Ostatni zwiadowcy nie są w żaden sposób dodatkowo chronieni. Znajdziesz ich w przycmentarnym kościółku [3c] .
Uratuj naukowców
Ewakuuj wszystkich naukowców
Nowi towarzysze broni to pustoszyciele - ciężka, wytrzymała piechota wyposażona w truciznę zdolną rozpuścić cele organiczne jak i urządzenia (atak specjalny). Nie przejmuj się zbytnio widoczną na animacji mobilizacją sił wroga. Wprawdzie Alianci wyruszyli w Twoją stronę ale jeżeli zbytnio nie zbliżysz się do okolicznego miasteczka, przykucną oni w jego obrębie, czekając na Twój ruch. Polecam wykorzystać podarowanych pustoszycieli, którzy w okamgnieniu rozprawią się z jednostkami przeciwnika, zwłaszcza z poziomu okupowanego budynku [#5].
[#5] - Let's drink