Osaka - opis (1) | Alianci | Command & Conquer Red Alert 3 - Powstanie poradnik Command & Conquer: Red Alert 3 - Powstanie
Ostatnia aktualizacja: 27 sierpnia 2019
Opis
Wyłącz tarcze nanoroju
Kolejny zbuntowany szogun to Kenji, który w przeciwieństwie do Nagamy zwrócił się w stronę nowoczesnych technologii. Jego posiadłość chroni zaawansowane pole siłowe, napędzane przez generatory gniazd nanoroju. Żeby myśleć o interwencji zbrojnej, trzeba je więc zniszczyć stosując akcje dywersyjne.
Pierwsze gniazdo zabezpieczone jest zastępem rakietowych aniołów. Zbierz swoich ludzi i zwyczajnie zaatakuj je sprowadzając na ziemię [#58]. Nie powinieneś mieć z tym większych problemów. Ostatecznie wyceluj w interesujący nas budynek i po kłopocie.
[#58] - Anielskie błogosławieństwo
Drugi cel to już wyższa szkoła jazdy. Pod ręka masz znowu piechotę przeciwpancerną ale tym razem towarzyszą im szpiedzy. Ci zaraz się przysłużą krajowi wyłączając dwa niebezpieczne dla Twoich podopiecznych działka.
Pierwszym krokiem powinno być jednak nałożenie japońskiego makijażu, co zapewni kliknięcie aktywnym szpiegiem na jednego ze stacjonujących tu wojowników. Nasz psotny Bond natychmiast przybierze postać celu, dzięki czemu bez przeszkód przedostanie się do wybranego generatora.
[#59] - Ten promień groźny jest tylko dla czołgów
Wyłączenie prądu jest chwilowe więc działaj szybko. Na pierwszy ogień polecam wziąć działko po prawej, a później, po kolejnej wizycie szpiega w elektrowni, zlikwidować to drugie. Postaraj się nie zaalarmować strażników stojących wokół gniazda nanoroju, gdyż walka z nimi jest dość długotrwała. Kiedy działka rozpadną się na kawałki, zajmij się wartownikami [#59], a później głównym generatorem.
[#60] - Raz kozie śmierć
Ostatnia tarcza może jest nie tyle łatwiejsza do zlikwidowania, co na pewno zajmie Ci to mniej czasu niż przed chwilą. Warianty masz w sumie dwa - zbierasz pacyfikatorów i na hura biegniesz na wroga [#60], licząc, że szala zwycięstwa przechyli się na aliancką stronę, albo bawisz się paczką zdrowia po lewej. Chodzi o zwabienie w ów róg obcą piechotę i użycie magicznej zawartości skrzynki w odpowiednim momencie. Oczywiście całą akcję trzeba jeszcze dobrze zsynchronizować w czasie. Zrób jak chcesz ładując w końcu inżyniera do budynku.
Zniszcz kwaterę Kenjiego
Napraw mosty
Zdobądź błyskawiczne dojo oraz hangar mechów
Osłony padły, co daje zielone światło naszemu dowództwu na podjęcie działań. Pojazd konstrukcyjny zapuścił korzenie, a to pozwala rozpocząć przygotowania do ofensywy na pełną skalę. Do rezydencji Kenjiego jest tak blisko, a jednak tak daleko...
Japończycy poza jednostkami lądowymi, szarżować zamierzają też powietrznymi, więc w miarę szybko postaraj się o stosowne działka [#61] i/lub inną obronę przeciwlotniczą. Jeśli zaniedbasz ten element defensywy, wkrótce naprawdę może zrobić się nieprzyjemnie. Nie omieszkaj ponadto wysłać inżyniera do wieży obserwacyjnej na północy [1] , a będziesz miał o wiele lepszy widok na okolicę.
[#61] - Oziębłymi legionistami dobrze wzmocnić siłę ognia wieżyczek
Wszelkiego maści ronini, czołgi, czy piechota, nadciągać będą zwłaszcza od strony mostu, choć nie raz zdarzy Ci się odpierać też ataki z północy. Wodą przybędą amfibie i ewentualnie jakieś typowo portowe twory (w mniejszości). Jak sobie z nimi radzić? Masz kriolegionistów o niesamowitych możliwościach [#62]. W większości przypadków wystarczy uruchomić ich działa zamrażające, a później wykonać skok (funkcja specjalna) na powstałe lodowe rzeźby. Alternatywnie do niszczenia zastygłych wrogów posługuj się piechotą, daną Ci przecież na dobry start.
[#62] - Gwiazdy tańczą na...