Shiro II - opis (1) | Yuriko | Command & Conquer Red Alert 3 - Powstanie poradnik Command & Conquer: Red Alert 3 - Powstanie
Ostatnia aktualizacja: 27 sierpnia 2019
Opis
Zabij wszystkich
Wracamy do ośrodka Shiro, gdzie więziona jest Izumi. Nie bez znaczenia jest również fakt przebywania wewnątrz doktora Shimady, z którym jak wiemy Yuriko pragnie zamienić kilka psionicznych słów.
[#130] - Niełatwo być ochroniarzem w Shiro
Zaczynasz w otoczeniu rzeszy piechurów. Walka ze wszystkimi naraz nie jest najlepszym rozwiązaniem, więc na wstępie postaraj się przysunąć bliżej ściany, będzie łatwiej [#130]. Stopniowo niszcząc wrogów (uważaj na katany), w końcu dostaniesz informację o nowym wyzwaniu.
Dostań się na niższy poziom
Oto najbardziej pracowita część scenariusza. Na mapie uaktywniły się cztery windy [1] , i któraś z nich prowadzi do dr Shimady. W rzeczywistości zadanie zostało tak przygotowane, że bez względu na wybraną kolejność, będzie nią ta ostatnia. Zmusza nas to oczywiście do eksploracji całego Shiro, o co chyba nie masz większych pretensji [#131].
[#131] - W zaciszu ośrodka czekają na nas różne niespodzianki
W sali, w której lewitujesz wychodzą cztery korytarze. Nie ma większego znaczenia, jaki wybierzesz do zbadania na początek, choć namawiam do zostawienia południowego na sam koniec. Ta część kompleksu nazwana pomieszczeniami testowania i koronacji Oni, jest wypełniona po brzegi mechanicznymi królami, stwarzając realne zagrożenie dla wątłej póki co Yuriko.
[#132] - Tam musi być coś ważnego
Lepiej będzie zadbać o jej moce decydując się na sektor ochrony i administracji, kwadrat przetrzymywania i duplikacji oraz laboratoria nanotechniczne. Te trzy charakteryzują się zbliżonym poziomem trudności.
Zauważ jak na poradnikowej mapie rozlokowano terminale [2] [#132] dodające kolejne talenty naszej podopiecznej. W większości przepadków na jedną strefę przypada ich trzy, w lokacji z królami Oni postawiono dwa, a w startowej jeden. Łącznie dwanaście, czyli dokładnie tyle i potrzebujesz punktów.
[#133] - Zbędna infrastruktura
W każdej części ośrodka natkniesz się ponadto na jeden budynek, który dba o dostarczenie zbrojnych posiłków [#133]. Niszcz te konstrukcje [3] kiedy tylko znajdziesz się w ich sąsiedztwie, nawet jeśli nie zawsze wydają się działać.