Zwiedzanie Mengbilli i okolic | Rozdział 3 - Lysander - zadania główne Blackguards poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016
Zwiedzanie Mengbilli i okolic
W mieście Mengbilla rozgrywa się zadanie główne "Witajcie w Mengbilli". Zadanie "Trucizna i ślimaki" rozgrywa się w mieście Mengbilla i na Wyspie morfu. Zadanie główne "Alchemiczka" ma miejsce w miastach Mengbilla i Ohzara. Zadanie główne "Nieustraszony Ralman" rozgrywa się w Duyar, Istinie i w lokacji Leśny Tygrys". Zadanie główne "Piękna Oralia" ma miejsce w Duyar, Aldenii, w drodze do Bilh?n, w Bilh?n i w drodze powrotnej do Aldenii. Quest główny "Mistrz Manolo" rozgrywa się w lokacji: Duyar i Wieża Manolo. Zadanie główne "Wśród Lotnych Lisów" rozgrywa się w lokacjach, które trzeba odwiedzić żeby ukończyć następujące questy główne: "Nieustraszony Ralman", "Piękna Oralia" i "Mistrz Manolo". Zadanie główne "Lisy znów latają!" rozpoczyna się w mieście Duyar, a w głównej mierze rozgrywa się i kończy w lokacji: Karawana. Zadanie główne "Areimanios" ma miejsce w Mengbilli,w Dzielnicy Areimanios oraz w Grobowcu Myrtale. Zadanie główne "Zbliżając się do końca" rozgrywa się w katakumbach w Areimanios.
"Witajcie w Mengbilli"
Musisz odnaleźć Lysandera. Quest główny "Witajcie w Mengbilli" stanie się dostępny automatycznie po rozpoczęciu rozdziału 3.
Drużyna prowadzi dyskusję, porusz każdy temat, nie kłam. Wybierz odpowiedź: Tu był wilk.
Zauważ, ze do twojej drużyny dołączyła Aurelia(wyposaż ją w Mały pas i zapełnij sloty Eliksirami), znajdujesz się w Mengbilli - w centrum miasta. Czas na zwiedzenie pobliskich miejscowości, w celu aktywacji zadań pobocznych. Udaj się do Cuoris, gdzie pogadaj z handlarzem niewolników. Uaktywnisz zadanie poboczne "Pechowy derwisz", po czym wybierz kwestię: uwolnisz Khablę? Możesz zapłacić 50 dukatów za uwolnienie Khabli. Nie zgódź się. Będziesz miał sposobność pomóc biedakowi, kiedy będzie transportowany do Duyaru. Na mapie świata w pół drogi do Duyaru pojawi się lokacja transport niewolników. Odwiedź Istinę, gdzie porozmawiaj z handlarką i wybierz kwestię: dziedzictwo Jesabelli. Na mapie świata pojawi się nowa lokacja Oirina. Masz za zadanie odnaleźć majątek zmarłej. Następnym miejscem, które odwiedzisz będzie Bohaterya. Znajdziesz tam alchemika Bunsenholda. Zagadaj do niego i wybierz kwestię: "Poszukujesz pomocy?" oraz "Pomożemy ci". W ten sposób aktywujesz zadanie poboczne "Wody" - musisz bronić studni, którą wynajął szarlatan.
W Winneb zacznij rozmowę z Madawarem, jest nauczycielem. Wybierz kwestę: elf, uaktywnisz w ten sposób zadanie poboczne "Dobre serce Zurbarana". Musisz pozdrowić jego ukochaną - Niniv?. W Bennivilli spotkasz znajomą Telemache, w rozmowie z nią wybierz: co się stało? Uaktywnisz zadanie poboczne "Najnowsze stworzenie Telemache", musisz schwytać lub zabić małpę, która uciekła z klatki. Telemache jest nauczycielką, naucz się od niej:
Zurbaranem:
- Astralnej regeneracji 2
Przy okazji wykorzystaj zdobyte do tej pory PP. Zurbaranem podnieś:
- Intuicję na 14 poziom
Aurelią:
- charyzmę do 15 poziomu
Twoim herosem:
- odwagę do 13 poziomu
Naurimem:
- odwagę na 16 poziom
- siłę woli na 13 poziom
Takate:
- umiejętność posługiwania się włóczniami na 18 poziom
- zdrowie do 7 poziomu
- budowę do 13 poziomu
W Bilh?n spotkasz starą kobietę. Po rozmowie z nią aktywujesz quest poboczny "Okropny druid". Masz odnaleźć jej wnuczkę. Wykonaj zadania poboczne: "Najnowsze stworzenie Telemache" i "Wody!". Potem wylecz potencjalne rany, powkładaj nowe Eliksiry w pasy, odpocznij w gospodzie. Następnie wykonaj quest poboczny "Pechowy derwisz" i zadanie poboczne "Dziedzictwo Jesabelli". Odnów zdrowie i uzupełnij Eliksiry. Wyposaż swojego bohatera w Hełm z brązu z maską. Wykonaj teraz quest poboczny "Okropny druid". Zdobyłeś dzięki zadaniom pobocznym trochę PP, podnieś swoje statystyki.
Zurbaranem naucz się:
- Zaklęcia dystansowe 2(u Marbisa)
- Ognista Strzała(Wybuch Ognia) - umiejętność rzucania podnieś na 18 poziom
Aurelią naucz się:
- Mistrzostwa w kontrolowaniu energii astralnej
- Umiejętności rzucania czaru Gniew Żywiołów na 12 poziomie
- Umiejętności rzucania czaru Żółć czarownicy tez na 12 poziomie
Twoim herosem podnieś:
- odwagę na 14 poziom
- umiejętność posługiwania się mieczami dwuręcznymi na 18 poziom
- siłę woli na 12 poziom
Naurimem podnieś:
- siłę na 15 poziom
- siłę woli na 15 poziom
Takate podnieś:
- zdrowie do 10 poziomu
Wykonaj teraz quest "Dobre serce Zurbarana". Odwiedź Mengbillę, znajdziesz się w centrum miasta.
Kliknij na żebraków, aktywujesz zadanie poboczne "Mała żebraczka", wykonaj go od razu. Udaj się do Dzielnicy Areny, pogadaj z kowalem. Aktywujesz zadanie poboczne "Włócznia Kora", aby je wykonać musisz znaleźć wszystkie dziewięć części Włóczni Kora. Pogadaj z Darią po lewej. Rozpocznie się quest poboczny "Skrzyżowane ostrza". Jeżeli pokonasz ją i jej ludzi w walce, to nauczy Cię nowych zdolności. Od razu zajmij się tym questem. Naucz się nowych czarów i podnieś umiejętności.
Aurelią naucz się od Imaculo :
- czaru Szybkość Błyskawicy
- czaru Mistrzowski Cios
- zdolności specjalnej: Astralna regeneracja 2
Zurbaranem opanuj:
- spryt na 15 poziomie
- zdolność specjalną: Mistrzostwo w kontrolowaniu energii astralnej
Twoim herosem:
- podnieś odwagę na 15 poziom
Naurimem zwiększ siłę:
- na 16 poziom
Takate(u Darii w Mengbilli - w Dzielnicy Areny) opanuj:
- zdolność specjalną: Bitewny refleks
- zdolność specjalną: Cios na odlew
- siłę woli na 15 poziomie
- kontrolę ciała na 9 poziomie
Będąc w Dzielnicy Areny, kliknij na Arenę, gdzie porozmawiaj z Marwanem ibn Chadims. Uaktywnisz tym samym zadanie poboczne "Nowa dziewica". Musisz mu dostarczyć dziewczynę, której nie chce mu oddać jego przyjaciel Juan Gredo. Drugie zadanie, które uaktywnisz to "Pomścić Niam", dowiedz się, gdzie jest Helia Monterey. Porozmawiaj z Tulefą al.'Kirą, aktywujesz quest poboczny "Walki na arenie", musisz wrócić na arenę i stoczyć walki. Jest ona też nauczycielką.
Wykonaj zadanie poboczne "Pomścić Niam". Twoim herosem podnieś odwagę do 16 poziomu. Twojego herosa, Naurima i Takate wyposaż w Płytkowe buty. Zrób quest poboczny "Nowa dziewica". Wyposaż swojego bohatera w Pas Kamaluqa - cztery sloty. Wykonaj zadanie poboczne "Walki na arenie". Po walce podnieś statystyki, twoim herosem zwiększ:
- siłę do 16 poziomu
Takate naucz się:
- Używanie zbroi 2
- kontroli ciała na 11 poziomie
Zurbaranem zwiększ:
- charyzmę do 16 poziomu
Aurelią opanuj umiejętność rzucania czaru:
- Szybkość Błyskawicy na 13 poziomie
Uzupełnij zapasy Eliksirów, idź do Dzielnicy Kurtyzan i pogadaj z Mistrzem katowskim Ghorio. Aktywujesz misję poboczną "Stara szkatułka", masz za zadnie dostarczyć Keidrze szkatułkę, którą najpierw musisz odnaleźć, wykonaj od razu to zadanie. Potem porozmawiaj z Ghorio i wybierz kwestię: miej oko na niego, uaktywnisz zadanie poboczne "Niewinność Ciliego". Kat(Ghorio) podejrzewa, że uwięziony cieśla jest niewinny, wykonaj tę misję.
Po jej ukończeniu podnieś statystyki:
Takate(Ciliego) naucz się:
- Unik 3
Twoim herosem(Daria) naucz się:
- Używanie zbroi 3
Naurimem:
- Bitewny refleks
Aurelią opanuj umiejętność rzucania czaru:
- Szybkość Błyskawicy na 16 poziomie
Zurbaranem opanuj:
- Klarum Purum na 14 poziomie
Udaj się do Dzielnicy Alchemików, pogadaj z farbiarką o imieniu Katalinya. Aktywujesz zadanie poboczne "Królewski kolor". Musisz odzyskać przesyłkę ze ślimakami, wykonaj tą misję.
Po jej wykonaniu Katalinya zleci Ci inną misję - masz chronić magazynu przed złodziejami zwłok. Aktywujesz zadanie poboczne "Złodzieje zwłok", od razu je wykonaj. Wyposaż twojego herosa w Grzebyk Rondry, a Takate w Brodę Efferda. Z Księgi zaklęć naucz się Zurbaranem i Aurelią:
- Zaklęcia Paralysis
Dodatkowo Zurbaranem opanuj umiejętność rzucania czaru:
- Klarum Purum na 18 poziomie
Aurelią zrób to samo z czarem:
- Szybkość Błyskawicy - 18 poziom
Takate u nauczyciela naucz się:
- używania zbroi 3
Uzupełnij zapas Eliksirów.