Powrót do Neetha | Rozdział 4 - Urias - zadania główne | Blackguards Blackguards poradnik, solucja Ostatnia aktualizacja: 16 sierpnia 2019 66 Następna Rozdział 4 - Urias - zadania główne Posiadłość hrabiego Uriasa Poprzednia Rozdział 4 - Urias - zadania główne Walka z fałszywymi Prorokami i zemsta na Rządcy Do mapy świata – Powrót do mapy świata. Prorokini z Neetha – Porozmawiasz tu z Prorokinią. Możesz uniknąć walki lub walczyć z jej wyznawcami. Strażnik – Jeśli uniknąłeś walki z wyznawcami, to spotkasz tu strażników. Będziesz musiał z nimi walczyc. Cele – Czekają tu na Ciebie Pająki. Wartownia – Tu będziesz walczył ze sługami Prorokini. Sala tortur – Tu będziesz walczył ze Szkieletami, po walce zdobędziesz Dysk Praiosa. Bitwa – Tu stoczysz pojedynek ze sługami Prorokini. Świątynia Prorokini – Potrzebujesz Słonecznego dysku z brązu, zeby otworzyć drzwi. Zdobędziesz go w Sali tortur. Po otwarciu drzwi, będziesz walczył z Prorokinią i z Wilkami. Powrót do NeethaSkieruj się do Neetha i udaj się na cmentarz, wykonaj zadanie poboczne "Przeklęta świnia!". Koło Neetha znajduje się cmentarz, który już kiedyś odwiedziłeś. Podnieś statystyki drużyny: Aurelią opanuj umiejętność rzucania czaru: Wstrząs Zimna na 18 poziomieZurbaranem zrób to samo z czarem: Ognista Kula(14 poziom)Twój bohater niech podniesie: siłę woli na 18 poziomNaurimem podnieś: siłę woli na 18 poziomTakate(u Ciliego w Ohzarze) naucz się: cwaniactwa i podnieś jego znajomość na 8 poziomUdaj się do więzienia w Neetha, skieruj swe kroki do pierwszej lokacji: Prophetess of Neetha i porozmawiaj z Prorokinią. Jeśli wybierzesz kwestie Aurelii, to unikniesz walki, jednak w następnej lokacji stoczysz trudną walkę ze Strażnikami. Padnie pytanie: któremu Bogu ufasz? Lepiej odpowiedzieć, ze żadnemu, rozpocznie się walka ze Sługami, unikniesz w ten sposób walki ze Strażnikami. Słudzy są fanatycznie oddani Prorokini. Aurelią przyspiesz drużynę, Naurimem i Takate walcz na wschodzie, twoim herosem na zachodzie. Zurbaranem korzystaj z Ognistej Kuli 3 poziomu, Aurelią rzuć Wstrząs Zimna 4 poziomu. Wojownikami powinieneś wyeliminować swoich przeciwników, podejdź teraz do Łuczników, którzy mogą chować się za beczkami. Korzystaj z Miażdżącego ciosu, Ciosu mocy i Śmiertelnego ciosu. Grając magiem korzystaj z czarów obszarowych, najlepiej działających na całą planszę np. Wstrząs Zimna. W razie potrzeby jednym z magów lecz towarzyszy, pamiętaj o przyspieszaniu drużyny. Łowcą wspomóż w walce swoich wojowników, dobijając wrogów z małą ilością energii. Potem zajmij się Łucznikami, walka powinna się szybko skończyć. Jeżeli chciałbyś rozegrać walkę ze Strażnikami, to musisz kliknąć po uniknięciu walki ze sługami na mapie, na lokację Strażnik. Rozpocznie się walka, uważaj na pułapki. Wroga w wieży będzie mógł wyeliminować magią lub strzałami. Aurelią przyspiesz drużynę, wojownikami zbliż się do środka planszy, walcz w zwarciu z przeciwnikami walczącymi wręcz. Najpierw wyeliminuj Ciężkozbrojnego, Aurelią rzuć Wstrząs Zimna 4 poziomu. Zurbaranem wykończ wroga w wieży(np. Ognistą Strzałą 3 poziomu). Po wyeliminowaniu oponentów zajmij się Łucznikami. W tym celu twoim herosem udaj się na północny-zachód, a Naurimem na pólnocny-wschód, a Takate załatw tego na południu. Może się zdarzyć, ze Łucznicy z południa i wschodu będą uciekać na północny-zachód, dogoń ich i wykończ. Zurbaranem w końcowej fazie walki koncentruj się na leczeniu, Aurelią przyspiesz drużynę kolejny raz. Przygotuj się, ze twoje postacie będą pod wpływem trucizny. Grając magiem używaj czarów obszarowych np. Wstrząs Zimna 4 poziomu. Jednym z magów pamiętaj o przyśpieszaniu drużyny(Aurelia), a drugim o leczeniu(Zurbaran). Swoim herosem w takim wypadku możesz się skupić na ofensywie, na początek wyeliminuj wroga w wieży. Grając łowcą zabij wroga w wieżyczce, a potem pomóż przyjaciołom walczącym ze Strażnikami po środku planszy, dobijaj tych z małą ilością energii. Na koniec zajmij się Łucznikami, w ten sposób wygrasz walkę. Po walce(niezależnie czy walczyłeś ze Strażnikami czy ze Sługami) spróbuj dostać się do Świątyni Prorokini, niestety nie masz klucza. Wybierz lokację Cele, gdzie czekają na Ciebie Pająki. Zadają one dużo obrażeń i potrafią zatruć. Pająki mają podbite statystyki. Do pokonania masz 6 Pająków, Takate idź na północ, Nurimem załatw Pająka koło siebie(Miażdżący cios). Twój heros niech uda się na wschód, Aurelią przyśpiesz drużynę. Wojownikami stosuj Miażdżący cios, jeśli zostaniesz otruty stosuj Cios mocy(spada prawdopodobieństwo trafienia). Takate Śmiertelnym ciosem możesz wywołać u przeciwników rany. Aurelią użyj Wstrząsu Zimna 4 poziomu, a Zurbaranem Ognistą Kulę 3 poziomu, jeśli wrogowie się rozproszą to Ognistą Strzałę 3 poziomu. Zurbaranem lecz towarzyszy, potwory zadają dużo obrażeń. Grając magiem skup się na leczeniu drużyny, Zurbaranem możesz wtedy korzystać wyłącznie z czarów ofensywnych. Łowcą wspomagaj swoich wojowników z dystansu i dobijaj ranne Pająki. Po walce zregeneruj siły i udaj się do Wartowni, będziesz walczył ze Sługami Prorokini. Ci biedni ludzie są pod całkowitym wpływem Prorokini. Do pokonania masz 6 Wyznawców, Takate podejdź do wrogów na północy i stosuj Śmiertelny cios. Twój heros niech pomoże Takate, Aurelią przyspiesz drużynę. Naurimem też walcz na północy, Zurbaranem korzystaj z Ognistej Kuli 3 poziomu, Aurelią użyj Wstrząs Zimna 4 poziomu. Korzystaj z Miażdżącego ciosu, w jednej rundzie możesz zabić przeciwnika. Grając magiem możesz stosować czary obszarowe np. Ognista Kula, nie będziesz raczej musiał korzystać z czaru leczącego. Łowcą dobijaj rannych wrogów, dzięki temu szybciej zakończysz potyczkę. Nie jest ona zbyt wymagająca. Kolejna walka będzie miała miejsce w Sali tortur, do pokonania masz 6 Szkieletów. Uważaj, w szeregach wroga są Łucznicy. Takate zaatakuj wroga na wschodzie, dobij go twoim herosem. Aurelią przyspiesz drużynę, a potem rzuć Wstrząs Zimna 4 poziomu. Zurbaranem użyj Ognistej Kuli 3 poziomu. Wojownikami stosuj Miażdżący cios, Śmiertelny cios. Po wyeliminowaniu oponentów walczących wręcz, zajmij się Łucznikami. Dojdź do nich swoimi wojownikami, w walce wręcz nie mają szans. Walcząc magiem stosuj czary obszarowe np. Ognista Kula, gdy wrogowie są rozproszeni przyda się Ognista Strzała. Łowcą zajmij się wrogimi Łucznikami, dobijaj tez wrogów z małą ilością energii. Po walce zdobędziesz Dysk Praiosa, jest on potrzeby do otwarcia zamkniętych drzwi. Podnieś statystyki swoich ludzi: Zurbaranem opanuj umiejętność rzucania czaru: Ognista Kula na 15 poziomieNaurimem podnieś: budowę do 16 poziomuTwoim herosem podnieś: budowę do 18 poziomuIdź do lokacji oznaczonej, jako Bitwa, do pokonania masz 7 wrogów. Uważaj na Ciężkozbrojnego. Takate podejdź do Łucznika na zachodzie, twoim herosem do wroga na północnym-wschodzie. Krasnolud niech zajmie się Ciężkozbrojnym, Aurelią przyspiesz drużynę, a potem użyj Wstrząsu Zimna 4 poziomu. Zurbaranem raź ciężkozbrojnego Ognistą Strzałą 3 poziomu. Twój heros będzie walczył z dwoma wrogami, korzystaj nim z Miażdżącego ciosu. Krasnoludem tez używaj tej zdolności specjalnej. Na planszy są beczki z oliwą, które możesz podpalać. Po wyeliminowaniu Ciężkozbrojnego i pozostałych nieprzyjaciół walczących wręcz, wojownikami idź na północ do Łuczników. Eliminuj ich Miażdżącym ciosem, uważaj, wróg na północnym-wschodzie może zrzucić na Ciebie skrzynki. Wrodzy łucznicy na szczęście nie trafiają zbyt często. Grając magiem możesz używać czarów obszarowych jak i działających na jedno pole. Staraj się wyeliminować na początek Ciężkozbrojnego, a potem pomóż wojownikom, którzy będą walczyć z wrogiem nieatakującym na dystans. Na koniec załatw nieprzyjacielskich Łuczników. Łowcą szybko wyłącz z walki oponenta w zbroi, eliminuj też Łuczników i dobijaj wrogów z małą ilością energii. Po walce podbij statystyki: Takate podnieś: budowę do 17 poziomuPrzed walką z Prorokinią nałóż truciznę na broń. Udaj się do ostatniej lokacji w więzieniu - Świątynia Prorokini, do pokonania masz Salvę i 6 Wilków. Wilki mają podbite statystyki i mają dużą odporność na ataki fizyczne i magiczne. Musisz wyeliminować Prorokinię, żeby ich statystyki wróciły do normy. Na początku walki pozwalaj skrzynki i beczki. Wojownikami oprócz Naurima ustaw się przed magami, gdyż Aurelia i Zurbaran w pojedynku bestiami nie mają żadnych szans. Prorokini rzuca tylko jeden czar: Wstrząs Zimna w wersji działającej na jedno pole, obniża on jednak statystyki ofiary. Zurbaranem rzucaj, więc Magica Infracta 3 lub 4 poziomu. Pamiętaj, ze wersja działająca na całą planszę niweluje działanie wszystkich czarów, a więc też Szybkości Błyskawicy. Krasnoludem ruszaj na około, żeby zajść Salve od tyłu. Pamiętaj, ze część Wilków będzie bronić swojej pani. Aurelią przyśpiesz drużynę, a Zurbaranem rzucaj Ognistą Kulę 3 poziomu, możesz w ten sposób zabrać Wilkom trochę energii. Takate korzystaj ze Śmiertelnego ciosu, możesz zranić potwory, Aurelią rzuć Wstrząs Zimna 4 poziomu, osłabi to trochę Wilki. Salva potrafi łykać Mikstury odnawiające zdrowie i manę. Gdy Naurim dojdzie do przeciwniczki, reszta drużyny powinna ubić dwa, trzy monstra, ruszaj, więc resztą wojowników na pomoc Naurimowi. Krasnolud najprawdopodobniej będzie pod wpływem czaru Wstrząs Zimna, więc atakując Salve korzystaj ze zwykłego ataku. Odbierzesz jej i tak dużo zdrowia, dodatkowo otrzyma obrażenia od trucizny. Dobij ją Zurbaranem Ognistą Strzałą 3 poziomu, lub Ognistą kulą 3 poziomu, gdy padnie Wilki staną się łatwym celem. Stosuj Ognistą Kulę 3 poziomu, Cios mocy, Śmiertelny cios. Magami trzymaj się z tyłu, bo bestie zaraz je zabiją. Grając magiem trzymaj się za wojownikami i korzystaj z czarów obszarowych np. Ognista Kula, Wstrząs Zimna. Gdy krasnolud zbliży się do Prorokini, zbliż się do niej uważając na ocalałe Wilki i wykończ ją czarami np. Ognista Strzała 3 poziomu. Jeśli głównym bohaterem jest łowca, to też trzymaj się z tyłu i wykańczaj potwory z małą ilością energii, potem skup swoją uwagę na Salve i przyczyń się do jej śmierci. Ocalałe monstra będą już łatwym celem, ich statystyki wrócą do normy. Salva zna tylko jeden czar. Po walce zdobędziesz Kostur czarodzieja, daj go Zurbaranowi. Zakończy się zadanie główne "Postanie Jagniąt", rozpocznie się kolejne zdanie główne "Kamień księżycowy"Masz dostać się do posiadłości Uriasa, quest ten będzie aktywny po wygraniu walki z Prorokinią Salve w więzieniu w Neetha. Podnieś swoje statystyki: Aurelią(u Madawara w Winneb) naucz się: Mistrzowskiej regeneracjiTakate podnieś: Budowę do 18 poziomuTwoim bohaterem podnieś: Odwagę do 17 poziomuNaurimem podnieś: budowę do 17 poziomuZurbaranem opanuj umiejętność rzucania czaru: Ognista Kula na 16 poziomie Następna Rozdział 4 - Urias - zadania główne Posiadłość hrabiego Uriasa Poprzednia Rozdział 4 - Urias - zadania główne Walka z fałszywymi Prorokami i zemsta na Rządcy