Jaskinia Smoka | Rozdział 1 - Ucieczka - zadania poboczne | Blackguards Blackguards poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 16 sierpnia 2019
Jaskinia Smoka
Żeby aktywować to zadanie, musisz udać się podczas wykonywania głównego questu "Najpiękniejsza Róża Dról" do miasta Dr?lsash. Porozmawiaj tam z krasnoludami. Musisz odnaleźć Topór dla Naurima. Cel tego zadania jest zaznaczony na mapie(Polowanie na Smoka). Udaj się tam, czekają na Ciebie Małpy.
Uważaj na ciemniejsze pola, jest tam grząsko i możesz się zapaść i staniesz się łatwym celem. Poruszaj się wokół tych pól. Małpy z pewnością tam wejdą, ułatwi Ci to walkę. Zurbaran niech rzuca Kulę Ognia, zada obrażenia paru zwierzętom naraz. Naurim i twój bohater niech walczą w zwarciu. Krasnolud zostanie otoczony przez Małpy. Zurbaranem skup się na jego leczeniu. Łowca może razić wrogów z dobrym skutkiem z dystansu. Naurim wtedy będzie na pierwszej linii frontu. Dwóch magów w drużynie może używać czarów obszarowych i odnawiać punkty życia krasnoludowi. Po walce będzie mógł wejść do Jaskini Smoka. Zadanie "Polowanie na Smoka" zostanie zmienione. Rozbij obozowisko na cmentarzu i zregeneruj siły.
Zurbaran niech zwiększy umiejętność rzucania czaru Kula Ognia o jeden poziom. Zwiększy się szansa na skuteczne rzucenie zaklęcia. Udaj się do Jaskini Smoka, na początek spotkasz znowu Wszy grobowe i będziesz walczył z paroma grupami potworów.
Musisz uważać na stalaktyty, mogą spaść i wyrządzić Ci krzywdę. Zobacz ich położenie, manipulując kamerą. Jeśli rzucasz czary, czy używasz zdolności specjalnych, jest szansa na ich spadnięcie. Możesz w ten sposób zabić parę Wesz. Twój bohater i krasnolud niech walczą w zwarciu, Zurbaran niech miota Ognistymi Kulami. Jeśli trzeba używaj czarów leczących i mikstur odnawiających zdrowie i manę. Po pokonaniu potworów, poświęć parę kolejek na odnowę many. Jeśli nie podejdziesz blisko nowa fala potworów Cię nie zaatakuje. Ostrożnie udaj się w głąb jaskini, czas na kolejną grupę Wesz, staraj się, żeby przygniotły je stalaktyty.
Po pokonaniu drugiej fali, odpocznij parę kolejek, ulecz magiem pozostałych członków drużyny. Czas na ostatnią potyczkę. Krasnoludem stań w wąskim przejściu i zablokuj oponentów.
W wypadku, gdy nie grasz wojownikiem zastosuj trochę inną taktykę. Mając dwóch magów w drużynie trzymaj się z tyłu i używaj czarów obszarowych(np. Ognista Kula). Nie zapomnij wtedy o leczeniu krasnoluda. Po pokonaniu jednej fali przeciwników, poczekaj trochę na zregenerowanie many. Łowcą trzymaj się z tyłu i strzałami zabijaj kolejne Wszy. Pamiętaj, żeby przed walką kupić sporo strzał. W tych dwóch wypadkach w zwarciu walcz tylko Naurimem. W końcu walka się skończy.
Ukończysz zadanie poboczne "Polowanie na Smoka".
Odpocznij tradycyjnie na Cmentarzu, wylecz potencjalne rany. Mag niech dostanie w swe rączki Kostur Zurbarana. Dodaje +1 do regeneracji energii astralnej, jako drugi zestaw ustaw Pochodnię. Znaleźnego Topora nie dawaj Naurimowi, nie jest on, bowiem oburęczny. Swojemu bohaterowi zwiększ poziom biegłości w mieczach oburęcznych. Krasnolud niech lepiej posługuje się bronią obuchową dwuręczną. Kup Prowiant.