Twierdza Morbal | Rozdział 1 - Ucieczka - zadania główne | Blackguards Blackguards poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 16 sierpnia 2019
Twierdza Morbal
Udaj się do Mikram. Bohaterowie obmyślą plan działania. Na mapie świata wybierz Morbal. Po drodze zdecydujesz się pomóc nieznajomej(dowódcy twierdzy) i jej ludziom, zostali zaatakowani przez Achazy(humanoidalne jaszczurki). Musisz chronić przywódczynię, nie może zginąć. Jaszczurów jest pięciu. Dowódczyni Rallia ma dwóch podwładnych, niestety są ranni(dwie rany) i za wiele Ci nie pomogą.
Niam zacznij od przyśpieszenia członków drużyny. Potem bierz na cel tych blisko Rallii(Wymierzony strzał). Potwory mogą zatruć twoich ludzi, dlatego używaj Zurbaranem zaklęcia Klarum Purum. Dwójką twoich wojowników zbliż się do dowódcy, używaj Ciosu mocy, Zurbaran niech leczy dowódcę. Korzystaj z zaklęcia Ognistej Strzały. W razie potrzeby użyj mikstury odnawiającej manę. Jaszczury nie jest łatwo trafić, mogą powalić Cię na ziemię ogonem i zadać poważne rany. Uważaj, aby nie wejść w grząskie pola(ciemniejsze), bo stracisz trochę energii. Twoim priorytetem jest zlikwidować Achazy blisko dowódcy, potem zajmij się pozostałymi. Niam raź wrogów strzałami. Walka nie jest trudna. Jeżeli sterujesz magiem, to zajmij się leczeniem dowódcy i swoich kompanów. Zurbaranem skoncentruj się wtedy tylko na ofensywie. Będąc łowcą od początku walki chroń dowódcę, celując w Achazy, które są najbliżej niego.
Po walce powiedz, że chcesz przejść przez granicę. Przywódczyni zorientuje się, że jesteście ścigani, zawrze z tobą układ. Twierdza Morbal jest oblężona przez Jaszczury, masz pomóc obrońcom. Zgadzasz się, Quest Morbal zostanie zaktualizowany. Będąc już w twierdzy nie będziesz mógł odpocząć, ani opuścić jej. Udaj się tam, pogadaj z dowódczynią.
Dostaniesz pieniądze na kupienie wyposażenia, aby to zrobić udaj się w boczną alejkę(ikona strzałki), znajdziesz tu handlarza i płatnerza. Zacznij od krótkiej pogawędki z tym drugim. Kup u niego różne rodzaje Strzał i Brygantynę, ta ostatnia kosztuje 60 dukatów. Daj ją krasnoludowi. Kup też Eliksiry u kupca. Od razu umieść je w pasie każdej z postaci. Wróć na rynek, spotkasz rządcę Lasce, możesz z nim pogadać. Przygotuj się do potyczki, porozmawiaj z dowódcą. Czeka Cię długa potyczka, to tak naprawdę dwie walki: jedna po drugiej. Między nimi nie możesz nagrać stanu gry, nie możesz też się uleczyć rozbijając obóz lub u uzdrowiciela. Jeżeli ktoś z twojej drużyny odniesie ranę, to przystępuje do drugiej walki ranny. Swojemu bohaterowi daj Bandaż.
Cel pierwszego starcia to utrzymać wyłom i chronić wycofujących się rybaków.
Niam od razu przyśpiesz całą drużynę, a gdy zabraknie Ci many używaj Wymierzonego strzału i pomagaj z dystansu wojownikom. Na pomoc łuczników możesz liczyć tylko na początku walki. W pewnym momencie walki pojawi się wielkie Ptaszysko. Będzie zrzucać głazy. Gdy zobaczysz jego cień, natychmiast uciekaj z pól, na które pada. Jeżeli kamień spadnie na kogoś z twojej drużyny ,to zostanie on wyeliminowany z walki. Pojawi się w drugiej walce, będzie jednak dysponować minimalną energią.
Zostało jeszcze 67% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie