Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Blackguards - poradnik do gry

Blackguards - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Laboratorium alchemiczki i Brygada Lotnych Lisów | Rozdział 3 - Lysander - zadania główne Blackguards poradnik, solucja

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016

Laboratorium alchemiczki i Brygada Lotnych Lisów

Wyjdź i wróć do Dzielnicy Alchemików, pogadaj znów z Menchalem, aktywujesz zadanie poboczne "Plotkarz". Masz podrzucić truciznę do warsztatu Ciliego. W Benivilli pojawi się nowa postać - strażnik, pogadaj z nim, a aktywujesz zadanie poboczne Charyb'Yzz. Musisz znaleźć sposób, żeby dostać się do domu chorego. Wykonaj najpierw quest "Plotkarz", a potem "Charyb'Yzz". Po zaliczeniu pierwszego z zadań naucz się twoim herosem:

  1. Miażdżącego ciosu

Po zaliczeniu zadani pobocznego "Charyb'Yzz" podnieś statystyki:

Twój heros(u Darii) niech nauczy się:

  1. Bitewnego refleksu

Naurimem zgłęb(Daria):

  1. używanie zbroi 3

Takate(u Ciliego w Ohzarze) naucz się:

  1. Taniec ostrzy

Udaj się do Ohzary i kliknij na: Strażnicy Miramis, nie uda Ci się ich przekupić. Czeka Cię walka z dwoma przeciwnikami, z których jeden walczy wręcz, a drugi strzela z łuku.

Oponenci nie mają szans. - Laboratorium alchemiczki i Brygada Lotnych Lisów | Rozdział 3 - Lysander - zadania główne - Blackguards - poradnik do gry
Oponenci nie mają szans.

Podejdź do nich wojownikami, Takate korzystaj ze Śmiertelnego ciosu, a Naurimem i twoim herosem z Miażdżącego ciosu. Aurelią i Zurbaranem nie podejmuj żadnych kroków, szkoda many. Jeśli grasz magiem, to nic nie rób. Łowcą wspomagaj strzałami wojowników. Walka szybko się skończy i rozpocznie się następna. Przeciwnikiem będzie Miramis i jej trzech kompanów.

Miramis strzela z łuku. - Laboratorium alchemiczki i Brygada Lotnych Lisów | Rozdział 3 - Lysander - zadania główne - Blackguards - poradnik do gry
Miramis strzela z łuku.

Wrogowie mają zatrutą broń, Miramis strzela z dystansu i może rozwalić Beczki z trującym gazem. Aurelią przyśpiesz drużynę, Takate udaj się do Miramis, żeby przestała strzelać z łuku. Do Naurima podejdzie strażnik, twoim herosem zwiąż walką oprycha na zachodzie. Zurbaranem korzystaj z Ognistej Strzały 3 poziomu, nie przydają się w tej walce czary obszarowe. Twój heros ściągnie na siebie uwagę jeszcze jednego zbira i będzie walczył z dwoma, pomóż mu krasnoludem, gdy ten upora się ze swoim przeciwnikiem. Zurbaranem odtruwaj członków drużyny, korzystaj z Miażdżącego ciosu, jeśli prawdopodobieństwo wynosi 70%. Takate powinien spokojnie poradzić sobie z Miramis. Grając magiem korzystaj z czarów działających na jedno pole, wspomóż Naurima i twojego bohatera w walce. Łowcą nękaj pomagierów Miramis z dystansu(Wymierzony strzał). Po walce porozmawiaj z asystentką Miramis, wypytaj ją o wszystko. Ukończysz zadanie główne "Alchemiczka". Rozpocznie się kolejny quest główny

"Wśród Lotnych Lisów"

Misja główna "Wśród Lotnych Lisów" rozpocznie się po pokonaniu Miramis w mieście Ohzara. Musisz znaleźć sprzymierzeńców do napadu na karawanę.

Zurbaranem podnieś:

  1. charyzmę do 17

Aurelią opanuj umiejętność rzucania czaru:

  1. Mistrzowski cios na 8 poziomie

Udaj się do Duyar i pogadaj z uzdrowicielką - jesteś Iside? Quest "Wśród Lotnych Lisów" zostanie zmieniony. Masz odnaleźć członków bandy i namówić ich do powrotu do Lotnych Lisów. Aktywujesz też zadania główne:

"Nieustraszony Ralman"

"Piekna Oralia"

"Mistrz Manolo"

Ralmana masz szukać w Istimie, Oralia przebywa w Aldenii, a Manolo w swojej wieży na południe od El'Halem.

Manolo zbudował wieże, w której mieszka. - Laboratorium alchemiczki i Brygada Lotnych Lisów | Rozdział 3 - Lysander - zadania główne - Blackguards - poradnik do gry
Manolo zbudował wieże, w której mieszka.

Zacznij od zadania głównego "Nieustraszony Ralman", udaj się w tym celu do Istimy i pogadaj z nim. Ścieżka zadania zostanie zmieniona, masz udać się do lokacji Leśny Tygrys i zdobyć ząb. Na miejscu porozmawiaj z Mohańczykiem, możesz z nim walczyć, przekupić go lub przekonać do oddania zęba. Oczywiście wybierz walkę.

Uważaj na śliskie pola, możesz się przewrócić. - Laboratorium alchemiczki i Brygada Lotnych Lisów | Rozdział 3 - Lysander - zadania główne - Blackguards - poradnik do gry
Uważaj na śliskie pola, możesz się przewrócić.

Tygrys jest sam, Aurelią przyspiesz drużynę. Otocz przeciwnika swoimi wojownikami, korzystaj ze Zwodu, Ciosu mocy. Wróg też może się przewrócić przechodząc przez strumień. Na planszy są też pułapki. Zurbaranem używaj Ognistej Strzały 3 poziomu. Na planszy są też klapy, które zasłaniają przejścia do innego miejsca na planszy, możesz z nich korzystać. Wróg potrafi się leczyć, Aurelią rzucaj na wojowników Mistrzowski cios. Otoczony Tygrys nie ma szans. Jeżeli twój bohater jest magiem to skoncentruj się na czarach ofensywnych, działających na jedno pole. Łowcą atakuj z dystansu, wspomagając wojowników. Po walce zdobędziesz Ząb Leśnego Tygrysa i Włócznię Leśnego Tygrysa. Wracaj do Istiny i pogadaj z Ralmanem. Ukończysz zadanie główne "Nieustraszony Ralman". Odwiedź Aldenię i pogadaj z Oralią, musisz dostarczyć do Bilh?n kontrabandę. Udaj się tam, na granicy spotkasz Patrol.

Zostało jeszcze 67% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...

... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium

Abonament dla Ciebie