Posiadłość hrabiego Uriasa | Rozdział 4 - Urias - zadania główne | Blackguards Blackguards poradnik, solucja Ostatnia aktualizacja: 16 sierpnia 2019 66 Następna Rozdział 4 - Urias - zadania główne Hipnoza Poprzednia Rozdział 4 - Urias - zadania główne Powrót do Neetha Do mapy świata – Powrócisz do mapy świata. Rezydencja – Będziesz tu toczył trzy walki pod rząd, ze Sługami Uriasa i Wilkami. Później czeka Cię starcie z Luciano i jego ludźmi. Park – Tu omówisz plan pozbycia się Wilków Uriasa. Wybieg dla psów – Będziesz tu walczył z Wilkami i Sługami. Amfiteatr – Tu spotkasz Luciano i pokonasz jego Sługi. Stare drzewo przysiąg – Tutaj Aurelia wprowadzi Cię w trans. Posiadłość hrabiego UriasaUdaj się do Posiadłości wiejskiej Uriasa, na miejscu skieruj swe kroki do Rezydencji. W rozmowie z Aurelią wybierz czy chcesz się przemknąć, czy podjąć walkę. Wybierz rozwiązanie siłowe, jednak niezależnie od wyboru w Rezydencji czekają na Ciebie 3 walki pod rząd. W pierwszej potyczce masz do pokonania 3 Strażników w tym jednego Ciężkozbrojnego i 4 Wilki. Wilki są bardzo groźne, szczególnie dla magów. Wojownikami wstrzymaj ruch, dopóki wrogowie się nie zbliżą, Aurelią przyśpiesz drużynę. W pierwszej kolejności wyeliminuj Ciężkozbrojnego - Śmiertelny cios, Cios mocy i Ognista Strzała 3 poziomu powinny sprawić, że padnie. Możesz też ryzykować używając Miażdżącego ciosu - mniejsze prawdopodobieństwo trafienia. Potem zajmij się Wilkami, przydaje się Ognista Kula 3 poziomu, Gniew Żywiołów 4 poziomu - może powalić Bestie na ziemię, a wtedy możesz je dobić. Na koniec wyeliminuj pozostałe Sługi, przydaje się Cios mocy. Grając magiem używaj czarów obszarowych, w szczególności w stosunku do Wilków, przydaje się Gniew Żywiołów, którym możesz powalać potwory na ziemię. Magami trzymaj się z tyłu za wojownikami, bo inaczej szybko zginą. Łowcą weź na cel Ciężkozbrojnego, a potem dobijaj Wilki z małą ilością energii. Na koniec zostaw sobie pozostałe Sługi. Po walce zaraz zacznie się następna, do pokonania masz 6 Sług i 2 Wilki. W tej walce musisz uważać na walące się filary. W czasie walki z sufitu zacznie się sypać gruz, następnie zawalą się dwie kolumny, najpierw jedna, a potem druga. Musisz uważać, żeby nie zostać przygniecionym. Wojownikami idź do przodu i walcz za kolumnami, w ten sposób nic się nie stanie. Aurelią przyspiesz drużynę, Takate Śmiertelnym ciosem rań coraz to innych wrogów. Twoim herosem dobijaj ich Miażdżącym ciosem. W pierwszej kolejności staraj się pozbyć się Wilków. Zurbaranem korzystaj z Ognistej Kuli 3 poziomu, uważaj na wrogich Łuczników. Nimi zajmij się na końcu, dojdź do nich twoimi wojownikami, w walce wręcz nie mają szans. Aurelią korzystaj z Gniewu Żywiołów 4 poziomu, możesz w ten sposób powalić wrogów i dobić innymi postaciami. Magami raczej zostań na początku planszy, żeby nie zostać przygniecionym przez walące się filary. Tak wygląda plansza po zawaleniu się filarów. Grając magiem korzystaj z czarów obszarowych np. Ognista Kula. Weź na cel Wilki, osłabione bestie dobijaj wojownikami. Łowcą w pierwszej kolejności zajmij się Wilkami, potem ostrzeliwuj Łuczników, dzieła zniszczenia dokończ wojownikami. Zacznie się trzecia z walk, do pokonania masz 2 Wilki i 6 Sług. Po tej walce będziesz mógł odpocząć. Takate i twoim herosem wyeliminuj Wilka na północy, Aurelią przyspiesz drużynę. Krasnoludem walcz na południowym-zachodzie, Zurbaranem stosuj Ognistą Kulę 3 poziomu - zabij drugiego Wilka. Stosuj Miażdżący cios, twoim herosem i Takate po pokonaniu swoich wrogów pomóż krasnoludowi. Przydaje się też Cios mocy i Śmiertelny cios. Aurelią rzuć Gniew Żywiołów i wojownikami dobij przewróconych oponentów. Grając magiem trzymaj się z tyłu i używaj czarów obszarowych np. Wstrząs Zimna 4 poziomu- osłabi wrogów. W razie potrzeby lecz przyjaciół, łowcą wyeliminuj z walki Wilki, a potem wspomagaj swoich wojowników i dobijaj wrogów z małą ilością energii. Zostało jeszcze 66% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ... ... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium Abonament dla Ciebie Następna Rozdział 4 - Urias - zadania główne Hipnoza Poprzednia Rozdział 4 - Urias - zadania główne Powrót do Neetha