Katakumby pod miastem | Rozdział 3 - Lysander - zadania główne | Blackguards Blackguards poradnik, solucja Ostatnia aktualizacja: 16 sierpnia 2019 66 Następna Rozdział 3 - Lysander - zadania poboczne Obrona studni Poprzednia Rozdział 3 - Lysander - zadania główne Poszukiwanie wejścia do podziemi Wyjście – Powrót do Mengbilli, do Dzielnicy Areimanios. Jaskinia – Jest tu parę Zombie. Jaskinia – Tu będziesz walczył z Pająkami i Ghulami. Jaskinia – Spotkasz tu Szkielety i kryształ mocy, który musisz szybko zniszczyć. Jaskinia – Znajdziesz tu skrzynie ze skarbami, atakować Cię będą ogromne macki. Jaskinia – Tu spotkasz młodego Krakena. Katakumby pod miastemOdsłoni się wejście do katakumb pod miastem(jest oznaczone literką x). Jeżeli zdecydowałeś się na walkę z Kalasem to po niej też zobaczysz wejście do katakumb i do grobowca Myrtale. Wewnątrz idź na wschód, do pierwszej Jaskini, rozpocznie się walka z Zombie. Nieumarli często nie trafiają. Takate idź na południe, Twoim herosem na północ, a Naurimem na wschód. Krasnolud będzie walczył na początek z trzema Zombie. W czasie walki na pole bitwy będą wkraczać kolejni nieumarli. Aurelią przyspiesz drużynę, Zurbaranem wspomagaj krasnoluda Ognistą Strzałą 3 poziomu. Takate korzystaj z Śmiertelnego ciosu, a pozostałymi wojownikami z Miażdżącego ciosu. Po uporaniu się ze swoimi oponentami twoim herosem i Takate rusz na pomoc krasnoludowi. Nieumarli potrafią zatruć, Zurbaranem usuwaj truciznę drugiego poziomu. Grając trzema magami koncentruj się na odtruwaniu i ofensywie. Nie przydają tu się raczej czary obszarowe. Grając łowcą wyeliminuj wroga na północy, a potem pomóż Naurimowi. Walka nie powinna przysporzyć Ci kłopotu. Po walce, rozbij obozowisko i ruszaj do Jaskini na południu. Czekają tam na Ciebie Ghule. Ghule są trochę mocniejsi od Zombie. Do zabicia masz 4 Ghule, Naurimem dojdź do dwójki oponentów na południowym-wschodzie. Twoim herosem zaatakuj tego na południu, stojącego po środku, a Takate zajmij się wrogiem na południowym-zachodzie. Aurelią przyśpiesz drużynę, Ghule potrafią zatruć trucizną 3 poziomu, ale często nie trafiają. Wojownikami korzystaj ze Śmiertelnego ciosu, Miażdżącego ciosu i Ciosu mocy. Ten ostatni stosuj wtedy, gdy prawdopodobieństwo trafienia Miażdżącym ciosem nie jest duże. Aurelią korzystaj z Gniewu Żywiołów, a Zurbaranem z Ognistej Strzały 3 poziomu. Od północy na pole bitwy wkroczą Pająki, uciekaj na południe magami. Do nowych wrogów idź Takate, który powinien uporać się ze swoim wrogiem, Pająki bardzo rzadko trafiają, ale potrafią zatruć. Takate używaj Śmiertelnego ciosu, pomóż mu twoim herosem, który też powinien zabić swojego oponenta. Aurelią przyspiesz znów drużynę. Takate może zranić Pająki. Grając trzema magami, jednym koncentruj się na odtruwaniu towarzyszy, a pozostałymi po przyśpieszeniu drużyny na ofensywie. Nie przydają się tu czary obszarowe, bo wrogowie są rozproszeni. Łowcą wspomagaj z dystansu wojowników w walce z Ghulami, a gdy pojawią się Pająki skieruj na nie swą uwagę, zanim się zbliżą, powinieneś je zranić. Dokończ dzieła zniszczenia wojownikami. Po walce, rozbij obóz i zregeneruj siły. Udaj się do Jaskini wysuniętej najbardziej na północ, stawisz czoła Szkieletom. Szkielety nie powinny sprawić Ci kłopotu. Musisz najpierw zniszczyć kryształ na zachodzie, co turę leczy on i wskrzesza kościotrupy. Aurelią przyspiesz drużynę, Takate idź w stronę kryształu i ściągnij na siebie uwagę wroga. Krasnoludem idź zniszczyć kryształ, możesz to zrobić wyłącznie niemagiczną bronią. Twój heros niech zwiąże walką adwersarza na północy, Magami nie korzystaj na razie z czarów ofensywnych. Lecz Zurbaranem ewentualne obrażenia. Kryształ możesz rozwalić Miażdżącym ciosem, jest on odporny na obrażenia od ognia. Teraz zajmij się Szkieletami, wojownikami korzystaj z Miażdżącego ciosu, Ciosu mocy oraz Śmiertelnego ciosu. Aurelią ponownie przyspiesz drużynę, a potem rzucaj Gniew Żywiołów 3 poziomu. Zurbaran niech miota Ognistymi Strzałami 3 poziomu. Po zniszczeniu kryształu, rozpraw się z nieumarłymi. Grając magiem lub łowcą taktyka jest podobna do momentu zniszczenia kryształu, potem w przypadku maga koncentruj się na ofensywie. Na tym etapie rozgrywki, Szkielety nie powinny zadać Ci dużo obrażeń. Stosuj raczej czary działające na jedno pole(Ognista Strzała 3 poziomu). W razie potrzeby ulecz rannego towarzysza. Łowcą zlikwiduj nieumarłego na północy, a potem wspomagaj Takate. Chroń strzałami swoich magów. Po walce podnieś statystyki, musisz wrócić do Mengbilli. Zurbaranem(u Telemache) opanuj: Wprawę w czarowaniuAurelią podnieś: charyzmę do 18 poziomuTwoim herosem podnieś: zwinność do 18 poziomuTakate podnieś: zwinność do 17 poziomuNaurimem podnieś: siłę do 18 poziomuUdaj się do Jaskini na północny-wschód, twoja drużyna musi się dostać na koniec mapy. Za chwilę zaatakują Cię wielkie macki. Na planszy znajdują się 4 skrzynie ze skarbami, zaczynasz na północy. Za chwilę zaczną Cię atakować Ogromne macki, nie walcz z nimi. Takate idź do pierwszej skrzyni, blisko miejsca startu. Aurelią przyspiesz drużynę, twoim herosem udaj się do skrzyni na zachodzie. Krasnoludem idź do skrzyni znajdującej się na południe od poprzedniej. Resztą bohaterów kieruj się do wyjścia, postacią, która będzie najbliżej ostatniej szkatułki, otwórz ją. Całą drużyną ustaw się na polach, które po wciśnięciu literki v świecą się na zielono. W razie potrzeby Zurbaranem lecz słabsze postacie, które są najbardziej narażone na ataki potwora z głębin. Udaj się do ostatniej lokacji w Katakumbach(Jaskinia), rozpocznie się potyczka. Młody kraken nie atakuje Cię. Macki Młodego krakena niszczą pomosty, ale tobie nie zrobią krzywdy, uważaj na jednego wroga - kusznika. Strzela zatrutymi bełtami, musisz go wyeliminować. Nie atakuj Krakena, Aurelią przyśpiesz drużynę, do żołnierza zbliż się wojownikami. Możesz nawet nie zdążyć go pokonać, gdyż w pewnym momencie walki Kraken wciągnie twojego herosa pod wodę i walka się skończy. Gdy grasz magiem lub łowcą, taktyka jest podobna. Zacznie się następna potyczka, będziesz sam na sam z Lysanderem. Lysander nie da się przekonać do pokojowego załatwienia sprawy. Nie niszcz stołów, bo otrzymasz obrażenia od trucizny. Nie musisz przejmować się Mackami Krakena, gdyż będą one niszczyć pomosty i filary, Ciebie nie będą atakować. Możesz, więc skupić się na Lysanderze. Dojdź do niego i używaj Ciosu mocy - masz większe szanse na trafienie. Twój przeciwnik rzadko będzie Cię trafiał, bo będziesz robił unik lub parował cios. Zadaje mało obrażeń, ale potrafi zatruć. Może się leczyć Miksturą, w końcu padnie i będziesz miał okazję z nim porozmawiać. Zakończy się zadanie główne "Zbliżając się do końca", rozpocznie się następne zadanie główne "Urias"Czas na małą retrospekcję, porozmawiaj z Uriasem, po udzieleniu odpowiedzi na małe pytanie (w odpowiedzi wskaż na ludzką matkę) zakończy się zadanie główne "Urias". Rozpocznie się kolejny rozdział. Następna Rozdział 3 - Lysander - zadania poboczne Obrona studni Poprzednia Rozdział 3 - Lysander - zadania główne Poszukiwanie wejścia do podziemi