Pomóc choremu | Rozdział 3 - Lysander - zadania poboczne | Blackguards Blackguards poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 16 sierpnia 2019
Pomóc choremu
Zadanie poboczne "Charyb'Yzz możesz aktywować podczas wykonywania questu głównego "Alchemiczka", aby to zrobić porozmawiaj ze strażnikiem w Benivilli, wcześniej go nie będzie. Twoim celem jest dostanie się do domu chorego, porozmawiaj z nim i przekup go - 10 dukatami. Pozwoli Ci na wejście do środka(kliknij na strzałkę na drzwiach). W domu zacznij konwersację z kupcem Harmem.
Wyraź zainteresowanie nowym zleceniem, masz zdobyć Księgę Al'Emazzin. Możesz odwiedzić w tej sprawie maga Imaculo, ale nie uzyskasz żadnej pomocy. Udaj się do Dzielnicy Alchemików i spytaj Menchala o Księgę. Okaże się, ze jest on w jej posiadaniu i może Ci ją sprzedać za 300 dukatów. Zamiast ją kupić, możesz ją ukraść, wybierz drugą możliwość, bo dzięki temu zdobędziesz PP, a proponowana cena jest astronomiczna. W Dzielnicy Alchemików kliknij na ikonę miecza - Komnata Alchemików, rozpocznie się walka.
Za przeciwników masz Alchemika i Kamiennego golema, Aurelią przyśpiesz drużynę(Szybkość Błyskawicy 4 poziomu). Twoim herosem i Naurimem podejdź do Golema i korzystaj z Miażdżącego ciosu, zadasz mu dużo obrażeń. Takate dojdź od razu do Alchemika, nie będzie rzucał czarów(Piorun, Paraliż, Wstrząs Zimna). Golem potrafi powalić na ziemie i korzysta z Ciosu wyzwolenia. Zurbaranem atakuj szarlatana - Ognista Strzała 3 poziomu, Golemowi zabierzesz mało energii. W razie potrzeby lecz rannych, Aurelią użyj znów czaru Szybkość Błyskawicy, gdy poprzedni przestanie działać.
W końcu Kamienny Golem powinien paść, skieruj swą uwagę na Alchemika, jest go trudno trafić, korzystaj z Ciosu mocy. Jeżeli nie pozwolisz mu rzucać czarów, w walce wręcz nie ma szans. Jeżeli grasz magiem to atakuj Alchemika, czarami działającymi na jedno pole np. Ognista Strzała. Łowcą możesz wspomagać wojowników w walce z Golemem, a potem zająć się drugim z wrogów. Pokonanie Alchemika nie spowoduje, że Golem zniknie. Po walce zdobędziesz magiczne księgi. Jedna to: Księga Al'Emmazzin, z drugiej magami naucz się zaklęcia Piorun i Magiczna Tarcza. Idź do domu Harma w Benivilli i porozmawiaj z nim.
W czasie rozmowy, nie przerywaj zadania, wybierz: a nasze koszty. Dostaniesz 100 dukatów, kliknij na: przejrzyj księgę o jaszczurach i statuetka młodego krakena. Musisz ją zniszczyć, żeby zdjąć z biedaka klątwę, na zachód od Lorfas pojawiła się nowa lokacja - Temple of Charyb'Yzz. Odwiedź ją, w pierwszej walce masz zabić Jaszczury.
Aurelią przyspiesz drużynę, wrogi Kryształomanta używa Ognistą Strzałę, pozostali rzucają oszczepami. Na szczęście często nie trafiają. Takate i twoim herosem podejdź do adwersarzy, korzystaj z Ciosu mocy. Naurimem zaatakuj tego, który będzie próbował zbliżyć się do twoich magów, Zurbaranem miotaj Ognistą Strzałą 3 poziomu i w razie potrzeby lecz towarzyszy. Aurelią rzucaj Szybkość Błyskawicy 4 poziomu, gdy poprzednie przyspieszenie przestanie działać. Wrogi mag, może też skorzystać z czaru Ból Mięśni, usuń wtedy jego efekt czarem Magica Infracta(Zurbaran). Potrafi też leczyć, gdy pokonasz innych Achazów zbliż się do niego wojownikami. W starciu bezpośrednim nie ma szans, możesz korzystać też z Miażdżącego ciosu - jeśli będzie duża szansa na trafienie. Grając magiem koncentruj się na ofensywie i eliminuj wrogów czarami działającymi na jedno pole. Łowcą wspomagaj twoich wojowników z dystansu(Wymierzony strzał). Po tej bitwie natychmiast zacznie się następna, w której masz pokonać Krakena, atakują Cię jego macki.
Musisz wyeliminować 13 macek, kluczem do wygranej jest rzucenie Aurelią czaru Szybkość Błyskawicy 4 poziomu. Macki mogą Cię powalić na ziemię, wojownikami korzystaj z Miażdżącego ciosu - duża szansa na trafienie. Takate atakuj za każdym razem inną z macek Śmiertelnym ciosem, zadasz im rany i nie będą Cię trafiać. Zurbaranem skoncentruj się na leczeniu towarzyszy, Aurelią pamiętaj o przyśpieszaniu drużyny.
Grając magiem wspomagaj wojowników czarem leczącym, wtedy Zurbaran może korzystać z Ognistej Strzały poziomu 3. Łowcą eliminuj macki swoimi strzałami, bierz na cel te ranne z małą ilością energii. Pojawiają się one w różnych częściach mapy. Po bitwie udaj się do domu Harma, okaże się, że biedak nie żyje. Otrzymasz 10 dukatów, Topór sauriański i ukończysz zadanie poboczne "Charyb'Yzz".