Zemsta na Diego Monterey | Rozdział 2 - Aurelia - zadania główne i poboczne Blackguards poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016
Zemsta na Diego Monterey
Po walce odzyskasz wolność, udaj się do uzdrowiciela. Porozmawiaj z Marwanem ibn Chadimsem. Następnie zacznij dialog z Aurelią - duża strzałka. Pod koniec rozmowy wybierz kwestię: zdejmij maskę.
Zadanie "Dziewięć Hord" zostanie zmienione. Należy znaleźć klucz do maski. Uzupełnij Eliksiry w pasach. U kupca sprzedaj niepotrzebne przedmioty. Odnów swoim magom lub tylko Zurbaranowi(w zależności od tego, jaką klasę reprezentuje twój heros) energię astralną. Kliknij na kolejną strzałkę na ekranie - do pokoju Diego i pogadaj z nim. Niezależnie, jaką kwestię wybierzesz, rozpocznie się walka.
Handlarz niewolników ma trzech kompanów. W dwóch klatkach znajdują się zamknięte Tygrysy, możesz je wypuścić i zabić. Nie dostaniesz jednak za to po walce więcej PP. Najpierw pozbądź się pomocników Diego. Takate najlepiej używaj zdolności specjalnej: Zwód - utrudnia parowanie, wrogowie często parują ciosy. Pozostałymi wojownikami stosuj raczej Powalenie niż Cios mocy - częściej dochodzi do celu. Uważaj, bo główny adwersarz może korzystać z broni rzucanej, potrafi też zażywać Mikstury leczące. W momencie wyeliminowania jego popleczników skup na nim całą swoją uwagę. Otocz go, jednak ciężko go trafić, stosuje uniki i paruje ciosy. Jak już wspomniano leczy się. Zurbaranem użyj Ognistej Strzały trzeciego poziomu. Ataki Diego nie są groźne, nie powinien spowodować nimi ran, w końcu padnie. Gdy masz w drużynie dwóch magów, to skup się nimi na ofensywie, niestosuj czarów obszarowych. Łowcą natomiast, ukrytym za plecami wojowników, łatwo wyeliminujesz pomocników Diego, a potem jego samego. Pamiętaj, że o ile wojownicy mogą nie odnieś ran, to w przypadku magów sprawa wygląda inaczej. W razie, czego wybierz Balsam Uzdrowienia trzeciego poziomu, ponieważ leczy rany.
Po walce zadanie "Dziewięć Hord" zostanie zmienione. Zdobędziesz przedmiot Klucz do maski wstydu.
Udaj się wpierw do uzdrowiciela. Dokonaj w razie potrzeby zakupu u kupca, aby uzupełnić Eliksiry w pasach. Udaj się do Aurelii - strzałka, zdejmiesz jej wreszcie maskę. Ukończysz zadanie "Dziewięć Hord". Przygotuj się na dłuższą retrospekcje. Rozpocznie się zadanie
"Lysander"
Zacznie się automatycznie po zdjęciu maski wstydu Aurelii. Musisz pogadać z Lysanderem, w tym celu na mapie świata wybierz Neetha. Zauważ, że masz w drużynie Aurelię.
W mieście zagadaj do wzburzonego krasnoluda - to Naurim. Kliknij na strzałkę na ekranie - Laboratorium Lysandera, porozmawiaj z nim. Podczas rozmowy nie kłam i zaufaj mu. Musisz dostarczyć mu Chitynę, aby to zrobić przyjdzie Ci udać się na cmentarz i zabić pięć Wszy. Wróć na rynek(strzałka) i kliknij na miecz. Zacznie się walka, sterujesz swoim herosem i Aurelią.
Masz za zadanie zabić co najmniej 5 Wszy i udać się na pola przy schodach na końcu mapy. Miejsca te możesz podświetlić naciskając v. Od razu udaj się w to miejsce, inaczej zostaniesz otoczony i nie będzie miał żadnych szans na przeżycie. Potwory same dojdą do Ciebie, dołączą do nich nowe. Jeśli zabijesz wystarczającą ilość robali i stoisz na polach przy schodach, walka automatycznie się skończy. Taktyka jest następująca. Aurelią używaj czaru Żółć Czarownicy. Zadaje on obrażenia od kwasu i może sprawić, że ofiara będzie przez jakiś czas bezbronna. Dobijaj wtedy taką Wesz twoim herosem. Używaj Aurelią wspomnianego czaru na pierwszym poziomie, bo kosztuje mniej many. Twój heros na pewno zostanie otoczony. Wszy często nie trafiają, ale w grupie potrafią zadać dużo obrażeń. Korzystaj z Eliksirów, które masz za pasami. Przyda się też czar Aurelii Plwocina Czarownicy, która odnawia pięć punktów energii. Niby mało, ale może uratować życie, nie jest to najłatwiejsza z walk, ale masz zabić tylko 5 potworów.
Po walce znajdziesz się z powrotem w Neetha. Wróć do laboratorium Lysandera. Porozmawiaj z nim, aby ukończyć zadanie "Lysander", rozpocznie się kolejny rozdział.