Walka z fałszywymi Prorokami i zemsta na Rządcy | Rozdział 4 - Urias - zadania główne Blackguards poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016
Walka z fałszywymi Prorokami i zemsta na Rządcy
Zadanie główne "Bezimienny Szept" rozgrywa się w: Mengbilli, Dról, nieopodal Wobran, na wschód od Dról, w drodze do Neetha. Zadanie główne "Powstanie Jagniąt" ma miejsce w więzieniu w Neetha. Zadanie główne "Kamień księżycowy" rozgrywa się w Posiadłości wiejskiej Uriasa".
Rozpocznie się kolejne zadanie główne
"Bezimienny Szept"
Masz odszukać na początek członków swojej kompanii. Quest ten aktywuje się automatycznie, po rozpoczęciu rozdziału 4 "Urias". Porozmawiaj z Aurelią i wyposaż ją w zdobyty po walce z Lysanderem Kostur - Dwulilię Lysandera. Znajdujesz się w Dzielnicy Areimanios. Udaj się do Dzielnicy Areny. Kliknij na ikonę z łbem konia - tłum. Podczas rozmowy z łowcą niewolników, możesz negocjować cenę, zastraszyć lub walczyć. Oczywiście wybierz walkę. Na początku masz do pokonania dwóch przeciwników. W trakcie walki na arenę wkroczą jeszcze Łowcy nagród.
Takate zaatakuj Śmiertelnym ciosem Ochroniarza, Aurelią przyśpiesz drużynę. Twoim bohaterem idź do Kupca, a Naurimem zajmij się Ochroniarzem. Zurbaranem korzystaj z Ognistej Strzały 3 poziomu, miej na uwadze to, że Kupiec ma zatrutą broń. W razie, czego Zurbaranem odtruwaj towarzyszy. Aurelią możesz rzucić Gniew Żywiołów, wojownikami stosuj Cios mocy i Miażdżący cios. Gdy do walki wkroczą Łowcy nagród, dobij Kupca i jego pomocnika i skup uwagę na nowych adwersarzach. Dojdź do nich swoimi wojownikami, Cios mocy i Miażdżący cios powinny załatwić sprawę.
Grając magiem nie korzystaj z czarów obszarowych, wspomagaj z dystansu swoich wojowników. Łowcą nękaj Kupca i jego pomocnika ostrzałem, a na pewno przyczynisz się do ich śmierci. Skup następie uwagę na wrogach, którzy wkroczą na pole bitwy. Razem z Naurimem i Takate, szybko zakończysz ich żywot. Po walce pogadaj z Aurelią, wybierz kwestię, ze trzeba jej zaufać i nie godź się na założenie jej Maski wstydu. Zostaniesz jednak przegłosowany, Aurelia nie będzie mogła rzucać czarów. Podnieś swoje statystyki:
Twoim herosem:
- budowę na 15 poziom
- intuicję na 9 poziom
- siłę woli na 13 poziom
Naurimem:
- zwinność na 16 poziom
- siłę woli na 16 poziom
- kontrolę ciała na 13 poziom
Takate:
- zwinność na 18 poziom
- kontrolę ciała na 17 poziom
Aurelią:
- Gniew Żywiołów na 18 poziom
- spryt na 15 poziom
Zurbaranem:
- Magiaca Infracta na 16 poziom
- Zaklęcia Dystansowe 3
W Ohzarze pogadaj z Pracownikiem, aktywujesz zadanie poboczne "Prorok z Ohzary", musisz powstrzymać Alchemiczkę. Odwiedź Festinę i porozmawiaj z Kapitanem, aktywujesz zadanie poboczne "Wieszczka z Festiny". Masz zabić Wieszczkę, która nakłoniła ludzi do buntu. Na razie nie wykonuj tych zadań, gdyż Aurelia nie może czarować. Skup się na wątku głównym.
Udaj się do Mengbilli, do Dzielnicy Marzyziela i porozmawiaj z Kapitanem Daragossą, zabierze Cię do Dról. Gdy tam dotrzesz będziesz miał dostęp do całej mapy świata. Porozmawiaj z Karczmarzem i przejdź do Wiszących ogrodów, spotkasz tam Muratoriego. Nie idź na razie do Wobran, bo po drodze spotkasz Rządcę Lascę. Udaj się do Winneb i zagadaj do Kobiety, aktywujesz zadanie poboczne "Prorok z Winneb", masz przedostać się do Morbalu. Skieruj się do El'Halem, gdzie pogadaj z Diamantosem, aktywujesz zadanie poboczne "Prorok z El'Halem". Masz dowiedzieć się, co się dzieje na Arenie.
Czas na starcie z Lascą, udaj się do Wobran, po drodze spotkasz Rządcę i jego ludzi. Jest to bardzo trudna walka, czterech przeciwników strzela z dystansu i potrafią zabrać dużo energii. Aurelia nosi Maskę wstydu, więc nie może przyśpieszyć drużyny, bardzo utrudnia to potyczkę. Przeciwników jest 8 plus sam boss - Lasca.
Zacznij walkę tak, żeby boss doszedł do Ciebie(korzystaj z opcji ponownego rozegrania potyczki), otocz go wojownikami. Takate stosuj Śmiertelny cios, a Naurimem i twoim herosem Cios mocy i Miażdżący cios. Pamiętaj, że Aurelia nie może rzucać zaklęć, jest bezbronna i stanie się celem dla wrogów atakujących z dystansu. Nic się nie stanie jak zostanie wyeliminowana z walki, bo w walce wręcz jest bardzo słaba. Zurbaranem skup się na Rządcy i zaatakuj go Ognistą Strzałą 3 poziomu. Pamiętaj, żeby wykończyć go szybko, gdyż potrafi łyknąć Miksturę i odnowić zdrowie lub też może użyć Ciosu wyzwolenia. Gdy w końcu padnie, użyj Eliksirów, żeby podreperować zdrowie i zlikwiduj Żołnierzy, którzy podeszli. Przydaje się Cios mocy i Śmiertelny cios, choć raczej nie zadasz wrogom ran. Po ich zabiciu, udaj się Naurimem na północny-wschód, twoim herosem i Takate na północny-zachód. Przeciwnicy zmienią broń na Pochodnie, w walce wręcz nie stanowią wyzwania. Przydaje się Cios mocy i Miażdżący cios, jeśli prawdopodobieństwo wynosi więcej niż 65 %. Może się zdarzyć, że oponenci Naurima zaczną uciekać do twojego herosa i Takate. Goń ich i wykończ. Ta część walki nie stanowi już dużego wyzwania.
Grając magiem skoncentruj się w pierwszej kolejności na wyeliminowaniu Rządcy, stosuj do tego czary działające na jedno pole. Po jego zabiciu, pomóż swoim wojownikom, jeśli adwersarze stoją blisko siebie stosuj czary obszarowe np. Ognista Kula. Pamiętaj, też żeby używać zaklęć leczących. Może się zdarzyć, że będziesz zmuszony z nich skorzystać zarówno twoim protagonista jak i Zurbaranem. Łowcą po wyeliminowaniu Bossa, staraj się dobijać rannych wrogich Żołdaków, a potem weź się za tych strzelających z dystansu. Możesz korzystać z Wymierzonego strzału. Po walce dostaniesz dużo PP, porozmawiaj z ocalałą dziewczyną. Następnie zdejmij Aurelii maskę - wybierz: remove Aurelia's mask i ufam jej oraz podkreśl zdolności bojowe Aurelii. Udaj się do Wobran i daj Żebrakowi jałmużnę, porozmawiaj z nim. Aktywujesz zadanie poboczne "Pole bitwy pod Wobran". Masz udać się na stare pole bitwy pod Wobran. Zurbaranem podnieś umiejętność rzucania czaru:
- Magica Infracta na 18 poziom
Na zachód od Dról spotkasz Proroka i jego Sługi, możesz walczyć lub wybrać kwestię Aurelii i uniknąć starcia. Oczywiście wybierz walkę, jest ona bardzo trudna, ze względu na to, że przeciwnicy zadają zwiększone obrażenia. Pamiętaj, żeby w pasach mieć dużo Mikstur leczących. W ich szeregach są też ciężko zbrojni i trudno ich trafić. Niektórzy z oponentów atakują z dystansu i zadają niemało obrażeń.
Swoimi wojownikami podejdź do Proroka i wyeliminuj go w pierwszej kolejności. Rzuca on zaklęcia takie jak: Gniew Żywiołów, Ból Mięśni, Szybkość Błyskawicy. Potrafi łyknąć Miksturę i uleczyć się, musisz go załatwić w jednej turze. Aurelią przyspiesz drużynę, to podstawa do zwycięstwa. Gniew Żywiołów Proroka może powalić twoje postacie na ziemię. Takate korzystaj z Śmiertelnego ciosu, a twoim herosem i Naurimem z Ciosu mocy. Dobij Bossa Ognistą Strzałą Zurbarana. Po jego pokonaniu walcz z przeciwnikami na północnym-wschodzie. Zlikwiduj najpierw ciężkozbrojnych, raczej korzystaj z Ciosu mocy, bo Miażdżący cios często nie dochodzi. Magami udaj się w pobliże wojowników, bo staną się łatwym celem. Korzystaj z Mikstur leczących, po wyeliminowaniu wroga na północnym-wschodzie, zajmij się pozostałymi. Łuczników zostaw na sam koniec. W stosunku do wroga nieodzianego w pancerz możesz pokusić się o Miażdżący cios. Po wyeliminowaniu oponentów walczących wręcz zajmij się Łucznikami, w bezpośrednim starciu nie mają szans. Zurbaranem staraj się leczyć siebie i towarzyszy, gdyż adwersarze zadają dużo obrażeń.
Grając magiem trzymaj się wojowników i czarami działającymi na jedno pole przyczyń się do wyeliminowania Bossa, następnie weź na cel przeciwników, z którymi nie walczą twoi towarzysze. Możesz wtedy użyć czarów obszarowych. W razie potrzeby lecz członków drużyny. Grając łowcą na początek weź na cel Proroka, a potem dobijaj wrogów z małą ilością energii. Na koniec nękaj wrogich Łuczników. Trzymaj się blisko wojowników. Po walce dostaniesz sporo PP. Podnieś swoje statystyki:
Twoim herosem:
- siłę woli na 16 poziom
Naurimem:
- zwinność na 17 poziom
Takate:
- kontrolę ciała na 18 poziom
Aurelią u Marbisa w lokacji Serce lasu naucz się czaru:
- Wstrząs Zimna i podnieś umiejętność jego rzucania do 8 poziomu
Ukończ zadanie poboczne "Prorok z Ohzary". Hełm kawalerzysty daj Naurimowi.
Podnieś statystyki swoich ludzi:
Takate podnieś:
- odwagę do 16
Aurelią opanuj umiejętność rzucania czaru:
- Wstrząs Zimna na 10 poziomie
Zurbaranem zrób to samo z czarem:
- Ognista Kula(10 poziom)
Ukończ zadanie poboczne "Wieszczka z Festiny" oraz zadanie poboczne "Prorok z El'Halem" i zadanie poboczne "Pole bitwy pod Wobran". Podnieś statystyki swoich ludzi:
Twoim herosem podnieś:
- budowę na 16 poziom
- siłę woli na 17 poziom
Naurimem podnieś:
- zwinność do 18 poziomu
Takate podnieś:
- budowę na 15
Aurelią opanuj umiejętność rzucania czaru:
- Wstrząs Zimna na 14 poziomie
Zurbaranem zrób to samo z:
- Ognistą Kulą(na 11 poziomie)
Wykonaj zadanie poboczne "Prorok z Winneb".
Po walce krasnoluda wyposaż w Pełną zbroję, którą dostaniesz od Dowódcy. Uda się do Neetha, po drodze utniesz sobie pogawędkę z Aurelią. Wybierz: jak to nie wiesz i zły Bóg. Czeka Cię walka z Wieśniakami.
Mają podbite statystyki i jest ich 7, wojownikami poczekaj aż się zbliżą. Aurelią przyspiesz drużynę, Zurbaranem trochę podejdź i rzuć czar Ognista Strzała 4 poziomu. Swoimi wojakami korzystaj ze Śmiertelnego ciosu i Miażdżącego ciosu. Aurelią przywołaj Gniew Żywiołów 4 poziomu powinieneś paru powalić na ziemię, dobij ich wojownikami. Grając magiem korzystaj z czarów obszarowych np. Gniew Żywiołów. W ten sposób powalisz przeciwników w zasięgu czaru na ziemię. Będziesz mógł ich dobić innymi postaciami. Łowcą wspomagaj wojowników, trzymając się z tyłu, dobijaj wrogów z małą ilością energii. Ta walka jest bardzo prosta w porównaniu z poprzednimi.
Po walce ukończysz zadanie główne "Bezimienny Szept", rozpocznie się kolejne zdanie główne
"Powstanie Jagniąt"
Zacznie się ono automatycznie po pokonaniu wieśniaków w drodze do Neetha, po ukończeniu zadania głównego "Bezimienny szept". Masz dostać się do więzienia w Neecie. Podnieś swoje statystyki:
Twoim herosem:
- budowa na 17
Naurimem:
- budowa na 15
- siła woli na 17
Takate:
- budowa na 16
Aurelią opanuj umiejętność rzucania czaru:
- Wstrząs Zimna na 17 poziomie
Zurbaranem zrób to samo z czarem:
- Ognista Kula(na 13 poziom)