Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Blackguards - poradnik do gry

Blackguards - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI
Mapa Blackguards - Las Denndrim
Mapa Blackguards - Las Denndrim
Powrócisz na mapę świata.
Spotkasz tu 4 Gobliny przy ognisku.
Kolejne Gobliny.
Dziewczyna jest odurzona. Musisz jej pomóc. Potrzebne Ci są grzybki.
Spotkasz tu Trolla. Możesz z nim walczyć lub zebrać grzybki unikając starcia.
Masz do wyboru: darować życie lub zabić szamankę.
Powiększ mapę

Kurs na południe | Rozdział 1 - Ucieczka - zadania główne | Blackguards Blackguards poradnik, solucja

Ostatnia aktualizacja: 16 sierpnia 2019

Wyjście z lokacji – Powrócisz na mapę świata.

Światynia – Spotkasz tu 4 Gobliny przy ognisku.

Polana – Kolejne Gobliny.

Niam – Dziewczyna jest odurzona. Musisz jej pomóc. Potrzebne Ci są grzybki.

Jezioro – Spotkasz tu Trolla. Możesz z nim walczyć lub zebrać grzybki unikając starcia.

Obóz Goblinów – Masz do wyboru: darować życie lub zabić szamankę.

Kurs na południe

Uratowałeś ukochaną Zurbarana. - Kurs na południe | Rozdział 1 - Ucieczka - zadania główne | Blackguards - Blackguards - poradnik do gry
Uratowałeś ukochaną Zurbarana.

Magiem naucz się umiejętności wyzwolenia zaklęcia Kula Ognia na 8 poziomie. Będziesz mógł używać czaru w jego mocniejszej wersji. Swojemu herosowi podnieś umiejętność posługiwania się dwuręcznymi mieczami. Naurim niech zgłębi broń obuchową dwuręczną. Udaj się do Mikram, po drodze zaskoczą Cię nieznajomi.

Jest ich czterech. - Kurs na południe | Rozdział 1 - Ucieczka - zadania główne | Blackguards - Blackguards - poradnik do gry
Jest ich czterech.

Wbrew pozorom to nie jest trudna walka. Przeciwnicy dysponują zatrutą bronią. Dwóch to łucznicy, pozostali walczą wręcz. Twój heros niech zaopiekuje się jednym ze strzelców. Drugiego nękaj czarami Zurbarana. Naurim niech walczy z dwoma po środku planszy. Jest duża szansa na zatrucie twoich postaci. Trucizna po walce zostanie zneutralizowana. Antidotum jest bardzo drogie, a nie masz tyle pieniędzy. Spokojnie, niedługo poznasz odpowiedni czar. Trucizna obniża twój atak i zdolność parowania. Wrogowie mają mało zdrowia. Używaj Ognistej Strzały i Ciosu mocy. Naurim powinien szybko poradzić z dwoma nieznajomymi. Wtedy niech pomoże w walce z łucznikami. Nawet zatruty zadasz duże obrażenia, pamiętaj, że trucizna, co turę zabiera Ci trochę zdrowia. Jeśli grasz łowcą razem z Zurbaranem wyeliminujcie wrogich łuczników. Krasnolud powinien bez problemu poradzić sobie z dwoma przeciwnikami. Natomiast mając w drużynie dwóch magów czarami ofensywnymi działającymi na jedno pole np. Ognista Strzała wyeliminuj z walki wrogów strzelających z łuku. Grając magiem, znasz już zaklęcie odtruwające - Klarum Purum.

Przeciwnicy mogą też rzucać sztyletami. - Kurs na południe | Rozdział 1 - Ucieczka - zadania główne | Blackguards - Blackguards - poradnik do gry
Przeciwnicy mogą też rzucać sztyletami.

Po walce zadanie "Na Południe" zostanie zaktualizowane. Teraz bez problemów dotrzesz do Mikram. Porozmawiaj z czarodziejką Telemache. Naucz się od niej zaklęcia Klarum Porum - leczenie zatruć(Zurbaran). Uaktywnisz zadanie poboczne "Szlak Pielgrzyma". Musisz odwiedzić sześć świątyń bogiń. Następnie spotkać się z nią w Benivilli. Także quest "Na Południe" zostanie zaktualizowany. Porozmawiaj z uzdrowicielem Joldenem.

Czarodziejka znajduje się na lewo. - Kurs na południe | Rozdział 1 - Ucieczka - zadania główne | Blackguards - Blackguards - poradnik do gry
Czarodziejka znajduje się na lewo.

Wybierz opcję: poszukujemy przewodnika po lesie. Jeśli wybierzesz drugą odpowiedź to rozmowa i tak potoczy się tak samo. I znów zadanie "Na Południe" zostanie uaktualnione. Wyposaż każdą postać w Mały pas. Odwiedź Las Denndrim. Udaj się najpierw na północ do świątyni. Przed walką nałóż zdobyczne trucizny na broń. Zaskocz cztery Gobliny. Krasnolud i twój heros niech ruszą na nich, korzystaj z Ciosu mocy. Magiem użyj czaru Kula Ognia, może trafić nawet trzech wrogów. Potem, kiedy przeciwnicy się rozproszą używaj Ognistej Strzały. Podobną taktykę stosuj, jeśli sterujesz dwoma magami. Wtedy niech Naurim zwiąże walką w zwarciu Gobliny. Krasnoludem zachowaj się tak samo w przypadku, gdy twój główny bohater jest łowcą. Wspomagaj Naurima strzałami z dystansu. Walka jest bardzo prosta.

Potwory nie sprawią Ci kłopotu. - Kurs na południe | Rozdział 1 - Ucieczka - zadania główne | Blackguards - Blackguards - poradnik do gry
Potwory nie sprawią Ci kłopotu.

Zdobędziesz przedmiot "Gdzie", jest on potrzebny do zadania pobocznego "Szlak Pielgrzyma". Skieruj swe kroki na Polanę. Samouczek poinformuje Cię o dzienniku bitewnym. Wrogowie są rozproszeni, użyj Ognistej Strzały. Twój heros niech pozbawi życia łucznika, chowa się z tyłu planszy. Naurim niech zwiąże walką pozostałych, nie zrobią mu większej krzywdy. Taktyka dla innych klas jest podobna. Walka szybko się skończy.

Kolejna miła potyczka. - Kurs na południe | Rozdział 1 - Ucieczka - zadania główne | Blackguards - Blackguards - poradnik do gry
Kolejna miła potyczka.

Po walce rozbij obozowisko, następnie udaj się na południe. Znajdziesz Niam, jest pod wpływem narkotyków. Żeby jej pomóc musisz znaleźć Grzyby Trollaki. Skieruj się do obozu Goblinów.

Całą uwagę skieruj na szamankę. - Kurs na południe | Rozdział 1 - Ucieczka - zadania główne | Blackguards - Blackguards - poradnik do gry
Całą uwagę skieruj na szamankę.

Musisz odebrać wiedźmie większość życia. Miota ona Ognistymi Kulami i potrafi wywołać zatrucie. Nie przechodź blisko ogniska, bo otrzymasz obrażenia od ognia. Wyślij w jej kierunku krasnoluda i twojego herosa. Zurbaran niech podąża z tyłu i nęka czarownicę ofensywnymi czarami np. Ognistą Strzałą. Nie jest ona zbyt wytrzymała, w walce wręcz z twoimi wojownikami szybko skapituluje. W przypadku, gdy masz dwóch magów w drużynie, skieruj ich uwagę wyłącznie na szamankę(atakuj z dystansu). Naurimem zaatakuj ją z bliska. Podobna taktyka obowiązuje, gdy grasz łowcą. Naurim idzie w pierwszej linii, a pozostali z tyłu. Swe strzały kieruj wtedy tylko na czarownice. Gdy pokonasz szamankę, daruj jej życie. Niezależnie od wyboru walka się kończy. Za uratowanie życia dostaniesz od niej Korniki. Umieść je w pasie twojego bohatera. Krasnoluda wyposaż w Pochodnię, a o ile grasz łowcą, to przygotuj Ogniste strzały. Udaj się nad jezioro. Znowu spotkasz Leśnego Trolla. Ciosów tego osobnika nie można parować(podpowie Ci to samouczek), można tylko zrobić unik.

Tym razem nie pomogą Ci łatwopalne bąbelki. - Kurs na południe | Rozdział 1 - Ucieczka - zadania główne | Blackguards - Blackguards - poradnik do gry
Tym razem nie pomogą Ci łatwopalne bąbelki.

Zurbaran niech używa Ognistej Kuli. Zadaje Trollowi dużo obrażeń. Twój bohater niech rzuci w potwora Słojem z kornikami, spadnie mu dzięki temu klasa pancerza i odporność na obrażenia. Krasnoludem i twoim herosem zaatakuj z bliska. Zurbaran niech trzyma się z tyłu. Używaj nim Ognistej Kuli. Jeżeli twoje postacie stoją w polu rażenia, użyj Ognistej Strzały. Troll może powalić twoją postać na ziemię. Wbrew pozorom nie jest to trudna walka. Jeśli grasz łowcą, to użyj Ognistych strzał. Mając dwóch magów w drużynie korzystaj z wyżej wspomnianych czarów. Te starcie można rozegrać na dwa sposoby. Pierwszy to pokonanie potwora, drugi to zebranie wystarczającej ilości grzybków. Niezależnie od obranej strategii po walce zyskujesz Wywar z trollowych purchawek. Ruszaj do Niam. Wybierz opcję: podaj wywar z grzybków. Wrócisz do Mikram. Porozmawiaj z Niam, wypytaj dziewczynę o wszystko.

Ukończysz quest "Na Południe". Rozpocznie się kolejne wyzwanie główne

"Kat"

Jest ono aktywne po rozmowie z Niam w mieście Mikram. Niam przyłączy się do twojej wesołej kompanii.

Na dole widoczny jest portret nowego nabytku w drużynie. - Kurs na południe | Rozdział 1 - Ucieczka - zadania główne | Blackguards - Blackguards - poradnik do gry
Na dole widoczny jest portret nowego nabytku w drużynie.

Wykonaj teraz quest poboczny "Braterska miłość".