Krasnoludzkie gry | Rozdział 1 - Ucieczka - zadania poboczne | Blackguards Blackguards poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 16 sierpnia 2019
Krasnoludzkie gry
Zadanie poboczne "Krasnoludzkie gry" uaktywnisz w mieście Dról, po dostarczeniu krasnoludom Marzyziela i przetransportowaniu Cię do tego miasta. Musisz pogadać znowu z krasnoludami. Masz się udać do ich domu w celu zagrania w niebezpieczną grę. Wybierz na mapie świata Dolinę Cadrima.
W rozmowie z nimi wybierz kolejno: gotowi; pij. Obudzisz się w krypcie.
Zauważ, że nie masz swojego ekwipunku, masz stare ciuchy i tanią broń. Wypij wodę z karafki na lewo na stole, znajdziesz na dnie klucz. Nie otwieraj skrzyni, to pułapka. Otwórz za to kratę, znajdziesz się w innej krypcie. Otwórz cztery skrzynie, w każdej będą pieniądze. Kliknij na drzwi - ikona miecza, rozpocznie się walka, musisz otworzyć zamkniętą kratę.
Twoja drużyna musi się dostać do przeciwległego końca mapy, na podłodze są pułapki. Jeżeli masz w drużynie kogoś z wysoką umiejętnością percepcji, możesz je zobaczyć. Czeka Cię walka z potworami: Wszami, Wilkiem i Małpami. Niam przyśpiesz drużynę. Ze względu na pułapki nie ruszaj się, potwory się do Ciebie zbliżą, wtedy atakuj swoim bohaterem i Naurimem. Zurbaranem używaj Ognistej Strzały. Kiedy podejdzie Wilk, to skup na nim swą uwagę. Niam oddal się trochę i zacznij razić wrogów z dystansu. Głównym bohaterem łowcą powinieneś strzelać do wrogów z dystansu. Wspieraj Naurima, który będzie walczył w zwarciu. Staraj się szybko zabić wilka. Gdy masz w drużynie dwóch magów(główny bohater i Zurbaran), to jednym, lecz towarzyszy, a drugim wypuszczaj Ogniste Strzały. Po walce drużyną schowaj się w jednej z cel. Krasnoludem ponaciskaj przełączniki znajdujące się na palących się słupach. Uważaj, gdy użyjesz przełącznika eksplodują niektóre płytki na podłodze. Gdy użyjesz już wszystkich, twoim oczom ukaże się mechanizm.
Uruchom go, otworzysz w ten sposób zamkniętą kratę. Jeśli przynajmniej jedna z postaci przekroczy ją to wygrasz walkę. Musisz teraz kupić Eliksiry i Strzały do łuku(u kupca). Wyposaż drużynę, wylecz się Miksturami i ruszaj do walki(miecz na kracie). W rozmowie z krasnoludami wybierz: walka. Dojdzie do niej. Za przeciwników masz dwóch krasnoludów, jeden strzela z dystansu(Cadalman), drugi walczy wręcz(Bal).
Jeżeli się poddasz krasnoludy zwrócą Ci twoje rzeczy, będziesz mógł wrócić do tej lokacji. Jednak znowu podadzą Ci wywar nasenny, a cała wędrówka po podziemiach rozpocznie się od początku, nie ma to sensu. Przeciwników jest tylko dwóch, pamiętaj, że mogą się leczyć. Bal podejdzie w twoją stronę, Niam przyśpiesz wojowników, Naurim i swój bohater powinni dopaść do wroga. Uważaj tylko na kręcące się w każdej turze kule z kolcami na łańcuchach. Zurbaranem używaj Ognistej Strzały. Bal ma zatrute ostrze, Cadalman potrafi jednym strzałem powalić na ziemię. Magiem lecz więc wojowników. Cała drużyna niech skoncentruje się na Balu. Powinien odnieś rany, nie będzie wtedy często trafiał. Będąc łowcą atakuj Bala z dystansu. Sterując magiem skup się nim na leczeniu, głównie Naurima. Zurbaranem za to miotaj Ogniste Strzały w kierunku krasnoludzkiego wojownika. Po załatwieniu Bala doprowadź swoich wojowników do zwarcia z kusznikiem. Możesz przyprzeć go do ściany lub zmusić do zajęcia pola w obrębie zasięgu kręcących się kul. Kluczem w tej walce jest oczywiście Cios mocy. Zurbaranem w dalszej części walki skoncentruj się na leczeniu swoich ludzi. Mając w drużynie tylko jednego wojownika, używaj nim wspomnianego Ciosu mocy. Jeśli sterujesz magiem, to powinieneś nim i Zurbaranem leczyć głównie krasnoluda. Natomiast mając za głównego bohatera łowcę, staraj się nadwątlić zdrowie Cadalmana z dystansu, zasypując go strzałami.
Ukończysz zadanie poboczne "Krasnoludzkie gry", odzyskasz swój ekwipunek. Niestety jesteś zmuszony wyposażyć od początku swoją kompanię.