Dalsza eksploracja Jaskiń | Rozdział 5 - Wieczna dolina - zadania główne Blackguards poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016
Dalsza eksploracja Jaskiń
Udaj się teraz do Jaskini na połudnowym-wschodzie. Tym razem za przeciwnika masz Matkę roju i mniejsze Pająki. Pająki będą się pojawiać na placu boju w trakcie walki. Na szczęście Matka roju jest tylko jedna.
Poczekaj aż Matka dojdzie do Ciebie i atakuj ją całą drużyną. Aurelią przyspiesz całą kompanię, a potem użyj Wstrząsu Zimna 4 poziomu. Takate możesz ranić Śmiertelnym ciosem Matkę roju. Jak jest ranna, to możesz stosować Miażdżący cios. W innym przypadku przydaje się Cios mocy. Zurbaranem miotaj w jej kierunku Ognistą Strzałę 3 poziomu. Gdy padnie, zajmij się jej dziećmi. Pamiętaj, że potrafią zatruć. Neutralizuj wtedy truciznę odpowiednim czarem Zurbarana(Klarum Purum). Takate Śmiertelnym ciosem rań coraz to inne Pająki. Staną się wtedy łatwym celem - Miażdżący cios. Zurbaranem skup się na odtruwaniu przyjaciół. Aurelią pamiętaj o przyspieszaniu drużyny. Powinieneś szybko się uporać z wrogiem.
Grając magiem przyczyń się do wyeliminowania Matki roju, stosując czary działające na jedno pole np. Ognista Strzała 3 poziomu. Potem skup się już tylko na odtruwaniu wojowników. Łowcą weź na cel Matkę roju, a gdy padnie dobijaj wrogów z małą ilością energii. Przyczynisz się tym do końcowego zwycięstwa. Magami i łowcą staraj się kryć za wojownikami. Odwiedź Jaskinię na zachód, stoczysz tu walkę ze Smokiem.
Smok potrafi rzucić Magiczny Przymus i Ból mięśni. Ten pierwszy czar sprawia, że tracisz kontrolę nad jedną ze swoich postaci. Otocz przeciwnika wojownikami, nie będzie rzucał zaklęć. Jego ataki i tak będą groźne, więc Zurbaranem koncentruj się na leczeniu twoich wojowników. Potrafi odepchnąć twe postacie od siebie i zadać im przy okazji obrażenia. Aurelią przyspiesz drużynę i rzuć Wstrząs Zimna 4 poziomu, osłabisz przeciwnika i będziesz mógł go trafić Miażdżącym ciosem. Dopóki nie rzucisz tego czaru pozostanie Ci Cios mocy i Śmiertelny cios. Nie używaj zaklęć ofensywnych np. zadających obrażenia od ognia. Zabierają one stworowi mało energii. Lepiej leczyć wojowników.
Grając magiem lecz wojowników, gdyż to oni najszybciej mogą posłać Bestię na tamten świat. Z czarów ofensywnych przydają się te osłabiające wroga np. Wstrząs Zimna. Smoczysko potrafi zabrać sporo energii życiowej. Sterując łowcą nie zbliżaj się do potwora, raź go z dystansu. Przyczynisz się w ten sposób do jego śmierci. Blisko wroga ustaw wojowników, żeby Smok nie mógł rzucać czarów. Na szczęście potwór jest sam i możesz skupić na nim uwagę całej drużyny. Toczyłeś już cięższe walki, choć prosto nie będzie. Po walce podnieś statystyki:
Zurbaranem naucz się umiejętności rzucania czaru:
- Szybkość błyskawicy na 17 poziomie
Twoim herosem podnieś:
- intuicję do 18 poziomu
Naurimem podnieś:
- intuicję do 18 poziomu
- kontrolę ciała do 15 poziomu
Takate naucz się:
- przetrwania na 16 poziomie
Po walce od twojej drużyny odłączy się Aurelia. Nie możesz też rozbić obozowiska. Udaj się do Doliny Wieczności, gdy będziesz na miejscu zakończy się zadanie główne "Wieczne Miasto". Rozpocznie się kolejne zadanie główne
"Ostateczna próba"
Masz odszukać Aurelię.
Podnieś swoje statystyki:
Zurbaranem opanuj umiejętność rzucania czaru:
- Szybkość Błyskawicy na 18 poziomie
Naurimem opanuj:
- kontrolę ciała na 17 poziomie
Takate opanuj:
- przetrwanie na 18 poziomie
Twoim herosem naucz się:
- kontroli ciała na 15 poziomie
Szybkość Błyskawicy 4 poziomu pozwoli Zurbaranowi na przyśpieszanie całej drużyny. Pamiętaj, ze nie sterujesz już Aurelią, która była odpowiedzialna za rzucanie tego zaklęcia.