Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Blackguards - poradnik do gry

Blackguards - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Dalsza eksploracja Jaskiń | Rozdział 5 - Wieczna dolina - zadania główne Blackguards poradnik, solucja

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016

Dalsza eksploracja Jaskiń

Udaj się teraz do Jaskini na połudnowym-wschodzie. Tym razem za przeciwnika masz Matkę roju i mniejsze Pająki. Pająki będą się pojawiać na placu boju w trakcie walki. Na szczęście Matka roju jest tylko jedna.

Matka roju imponuje wielkością. - Dalsza eksploracja Jaskiń | Rozdział 5 - Wieczna dolina - zadania główne - Blackguards - poradnik do gry
Matka roju imponuje wielkością.

Poczekaj aż Matka dojdzie do Ciebie i atakuj ją całą drużyną. Aurelią przyspiesz całą kompanię, a potem użyj Wstrząsu Zimna 4 poziomu. Takate możesz ranić Śmiertelnym ciosem Matkę roju. Jak jest ranna, to możesz stosować Miażdżący cios. W innym przypadku przydaje się Cios mocy. Zurbaranem miotaj w jej kierunku Ognistą Strzałę 3 poziomu. Gdy padnie, zajmij się jej dziećmi. Pamiętaj, że potrafią zatruć. Neutralizuj wtedy truciznę odpowiednim czarem Zurbarana(Klarum Purum). Takate Śmiertelnym ciosem rań coraz to inne Pająki. Staną się wtedy łatwym celem - Miażdżący cios. Zurbaranem skup się na odtruwaniu przyjaciół. Aurelią pamiętaj o przyspieszaniu drużyny. Powinieneś szybko się uporać z wrogiem.

Matka roju jest słabsza od Królowej Wszy, z którą walczyłeś na arenie. - Dalsza eksploracja Jaskiń | Rozdział 5 - Wieczna dolina - zadania główne - Blackguards - poradnik do gry
Matka roju jest słabsza od Królowej Wszy, z którą walczyłeś na arenie.

Grając magiem przyczyń się do wyeliminowania Matki roju, stosując czary działające na jedno pole np. Ognista Strzała 3 poziomu. Potem skup się już tylko na odtruwaniu wojowników. Łowcą weź na cel Matkę roju, a gdy padnie dobijaj wrogów z małą ilością energii. Przyczynisz się tym do końcowego zwycięstwa. Magami i łowcą staraj się kryć za wojownikami. Odwiedź Jaskinię na zachód, stoczysz tu walkę ze Smokiem.

Smok jest sam, a i tak sprawi Ci kłopot. - Dalsza eksploracja Jaskiń | Rozdział 5 - Wieczna dolina - zadania główne - Blackguards - poradnik do gry
Smok jest sam, a i tak sprawi Ci kłopot.

Smok potrafi rzucić Magiczny Przymus i Ból mięśni. Ten pierwszy czar sprawia, że tracisz kontrolę nad jedną ze swoich postaci. Otocz przeciwnika wojownikami, nie będzie rzucał zaklęć. Jego ataki i tak będą groźne, więc Zurbaranem koncentruj się na leczeniu twoich wojowników. Potrafi odepchnąć twe postacie od siebie i zadać im przy okazji obrażenia. Aurelią przyspiesz drużynę i rzuć Wstrząs Zimna 4 poziomu, osłabisz przeciwnika i będziesz mógł go trafić Miażdżącym ciosem. Dopóki nie rzucisz tego czaru pozostanie Ci Cios mocy i Śmiertelny cios. Nie używaj zaklęć ofensywnych np. zadających obrażenia od ognia. Zabierają one stworowi mało energii. Lepiej leczyć wojowników.

Zmrożony Smok jest bardziej podatny na ciosy. - Dalsza eksploracja Jaskiń | Rozdział 5 - Wieczna dolina - zadania główne - Blackguards - poradnik do gry
Zmrożony Smok jest bardziej podatny na ciosy.

Grając magiem lecz wojowników, gdyż to oni najszybciej mogą posłać Bestię na tamten świat. Z czarów ofensywnych przydają się te osłabiające wroga np. Wstrząs Zimna. Smoczysko potrafi zabrać sporo energii życiowej. Sterując łowcą nie zbliżaj się do potwora, raź go z dystansu. Przyczynisz się w ten sposób do jego śmierci. Blisko wroga ustaw wojowników, żeby Smok nie mógł rzucać czarów. Na szczęście potwór jest sam i możesz skupić na nim uwagę całej drużyny. Toczyłeś już cięższe walki, choć prosto nie będzie. Po walce podnieś statystyki:

Zurbaranem naucz się umiejętności rzucania czaru:

  1. Szybkość błyskawicy na 17 poziomie

Twoim herosem podnieś:

  1. intuicję do 18 poziomu

Naurimem podnieś:

  1. intuicję do 18 poziomu
  2. kontrolę ciała do 15 poziomu

Takate naucz się:

  1. przetrwania na 16 poziomie

Po walce od twojej drużyny odłączy się Aurelia. Nie możesz też rozbić obozowiska. Udaj się do Doliny Wieczności, gdy będziesz na miejscu zakończy się zadanie główne "Wieczne Miasto". Rozpocznie się kolejne zadanie główne

"Ostateczna próba"

Masz odszukać Aurelię.

Szybkość Błyskawicy jest nieoceniona w walce. - Dalsza eksploracja Jaskiń | Rozdział 5 - Wieczna dolina - zadania główne - Blackguards - poradnik do gry
Szybkość Błyskawicy jest nieoceniona w walce.

Podnieś swoje statystyki:

Zurbaranem opanuj umiejętność rzucania czaru:

  1. Szybkość Błyskawicy na 18 poziomie

Naurimem opanuj:

  1. kontrolę ciała na 17 poziomie

Takate opanuj:

  1. przetrwanie na 18 poziomie

Twoim herosem naucz się:

  1. kontroli ciała na 15 poziomie

Szybkość Błyskawicy 4 poziomu pozwoli Zurbaranowi na przyśpieszanie całej drużyny. Pamiętaj, ze nie sterujesz już Aurelią, która była odpowiedzialna za rzucanie tego zaklęcia.