Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Blackguards - poradnik do gry

Blackguards - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Gladiatorzy - Dziewięć Hord - 2 dzień walk | Rozdział 2 - Aurelia - zadania główne i poboczne Blackguards poradnik, solucja

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016

Mengbilla-drugi dzień walk na arenie

Rozpocznie się pierwsza z trzech walk.

Tygrysy wychodzą z klatek. - Gladiatorzy - Dziewięć Hord - 2 dzień walk | Rozdział 2 - Aurelia - zadania główne i poboczne - Blackguards - poradnik do gry
Tygrysy wychodzą z klatek.

Masz do pokonania pięć Tygrysów. Twoja drużyna jest rozproszona, stąd Zurbaranem i Niam uciekaj do wojowników, a Takate zaatakuj zwierzę na północ od Ciebie. Użyj Śmiertelnego ciosu - możesz zadać więcej niż jedną ranę, zwierzęta łatwo odnoszą rany. Niam podejdź do krasnoluda, możesz iść przez trawnik, Naurimem zbliż się do Niam i Zurbarana. Twoim herosem walcz z Tygrysem, który do Ciebie podejdzie. Niam przyśpiesz krasnoluda, czarnoksiężnika i siebie. Uważaj, w ty pojedynku możesz odnieś rany, dodatkowo bestie mogą powalić Cię na ziemie. Ich ataki zabierają mało energii.

Tygrysy są śmiertelnie niebezpieczne. - Gladiatorzy - Dziewięć Hord - 2 dzień walk | Rozdział 2 - Aurelia - zadania główne i poboczne - Blackguards - poradnik do gry
Tygrysy są śmiertelnie niebezpieczne.

Takate powinieneś zabić potwora, pomóż twojemu herosowi w walce. Zurbaranem używaj Ognistej Strzały, Niam atakuj z dystansu. Potwory są wrażliwe na strzały. Krasnoludem powinieneś poradzić sobie z bestiami, które Cię zaatakowały. Pomóż twojemu herosowi, walka powinna być wygrana. Jedyne niebezpieczeństwo wiążące się z tą walką, to duże prawdopodobieństwo odniesienia ran. Łowcą trzymaj się z tyłu i rań zwierzęta z dystansu. Niech jeden z wojowników zapewni Ci ochronę. Grając magiem używaj Ognistej Strzały i trzymaj się tyłu za plecami wojownika. Powinieneś sobie poradzić. Rozpocznie się druga z walk.

W tej planszy poruszasz się po pomostach. - Gladiatorzy - Dziewięć Hord - 2 dzień walk | Rozdział 2 - Aurelia - zadania główne i poboczne - Blackguards - poradnik do gry
W tej planszy poruszasz się po pomostach.

Masz do pokonania tym razem czterech tubylców z dalekich krajów. Takate udaj się w lewo, a twoim herosem i Naurimem w prawo. Niam przyśpiesz członków drużyny. Zurbaranem ubezpieczaj Takate, Niam też udaj się w tym kierunku, po drodze strzelaj z dystansu. Tubylcy nie pozostają dłużni i też strzelają z łuku. W sumie mogą zabrać dużo zdrowia, w razie, czego Zurbaranem lecz swoich kompanów. Jak najszybciej dojdź do każdego z przeciwników, żeby przestali strzelać z łuku. Krasnoludem i Naurimem używaj Ciosu mocy, a Takate niech skupi się na Śmiertelnym ciosie. W walce wręcz wrogowie nie są wymagający. Zurbaranem możesz miotać Ognistymi Strzałami. Pamiętaj, żeby przed końcem walki łyknąć nim Eliksir odnawiający mane. W razie potrzeby lecz członków drużyny. Grając magiem używaj Ognistej Strzały. Łowca powinien nękaj wrogów z dystansu. Wspomóż w walce krasnoluda, który powinien dzięki temu szybciej uporać się ze swoimi przeciwnikami. Zbliż się trochę do wroga, twoje ataki będą bardziej skuteczne. Zacznie się ostatnia z walk.

Zostało jeszcze 56% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...

... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium

Abonament dla Ciebie