2003Najciekawsze recenzje gier strategicznych
Recenzje gier strategicznych opublikowane w 2003 roku.
Cesarz: Narodziny Państwa Środka - recenzja gry
recenzja gry28 marca 2003
Cesarz: Narodziny Państwa Środka to gra strategiczno-ekonomiczna, w której zajmujemy się budową miast w antycznych Chinach, podobnie jak w niezapomnianej serii Sim City...
Cesarz: Narodziny Państwa Środka - recenzja gryPolanie II - recenzja gry
recenzja gry3 października 2003
Polanie II to sequel pierwszej całkowicie polskiej strategii czasu rzeczywistego, kontynuujący wszystkie dobre tradycje poprzedniczki (Polanie) i jednocześnie przenoszący serię w XXI wiek.
Polanie II - recenzja gryAmerican Conquest - recenzja gry
recenzja gry17 września 2003
American Conquest to kolejna strategia czasu rzeczywistego stworzona przez twórców Cossacks: European Wars. Gra przenosi graczy do przeszłości, w czasy wielkiej kolonizacji nowo odkrytych kontynentów amerykańskich...
American Conquest - recenzja gryWarcraft III: The Frozen Throne - recenzja gry
recenzja gry11 lipca 2003
Frozen Throne to pierwszy oficjalny dodatek do trzeciej części Warcrafta. Akcja omawianego dodatku ponownie osadzona została w fantastycznej krainie Azeroth, w kilka miesięcy po bitwie na górze Hyjal, w której pokonano Archimonde’a i Płonący Legion...
Warcraft III: The Frozen Throne - recenzja gryPraetorians - recenzja gry
recenzja gry1 kwietnia 2003
Praetorians to kolejna produkcja hiszpańskiego zespołu Pyro Studios, znanego ze znakomitej serii gier taktyczno-strategicznych Commandos. Gra przenosi nas w czasy Imperium Rzymskiego, a jej rozgrywka skupia się przede wszystkim na walce...
Praetorians - recenzja gryEuropa Universalis: II Wojna Światowa - recenzja gry
recenzja gry5 lutego 2003
Hearts of Iron to strategia czasu rzeczywistego z akcją osadzoną w realiach II Wojny Światowej. Zespół, który ją stworzył, nawiasem mówiąc ten sam który stworzył serię Europa Universalis...
Europa Universalis: II Wojna Światowa - recenzja grySimCity 4 - recenzja gry
recenzja gry26 marca 2003
Sim City 4 to kolejna część słynnej serii, symulacji życia i rozwoju miasta, rozwijanej przez firmę Maxis już od ponad 10 lat. Jednak w odróżnieniu od poprzedniczek, gracz nie buduje jednego „cudownego”, odizolowanego od świata miasta...
SimCity 4 - recenzja gryStrategic Command: European Theater - recenzja gry
recenzja gry20 marca 2003
Strategic Command: European Theater to gra zrealizowana w firmie Big Time Software, specjalizującej się w tworzeniu realistycznych komputerowych gier wojennych.
Strategic Command: European Theater - recenzja gryCasino Tycoon - recenzja gry
recenzja gry12 grudnia 2003
Casino Tycoon to gra strategiczno-ekonomiczna pozwalająca nam stworzyć własne, niepowtarzalne kasyno, w którym tysiące ludzi będzie „dorzucało” swe ciężko zarobione pieniążki na nasze konto.
Casino Tycoon - recenzja gryWładca Pierścieni: Wojna o Pierścień - recenzja gry
recenzja gry19 grudnia 2003
The Lord of the Ring: War of the Ring to strategia czasu rzeczywistego bazująca na twórczości J.R.R. Tolkiena, a dokładniej na jego najsłynniejszym dziele, czyli „Władcy Pierścieni”.
Władca Pierścieni: Wojna o Pierścień - recenzja grySki Resort Tycoon II - recenzja gry
recenzja gry24 marca 2003
Ski Resort Tycoon 2 to kolejna strategia ekonomiczna z cyklu „zbuduj i zarządzaj”. Tym razem producent postanowił odświeżyć, użyty już wcześniej, pomysł budowy ośrodka sportów zimowych.
Ski Resort Tycoon II - recenzja grySki Park Manager: Zbuduj swoje Zakopane - recenzja gry
recenzja gry12 lutego 2003
Ski Park Manager to strategia – ekonomiczna, pozwalająca graczom wykazać się na stanowisku szefa zimowego miasteczka turystycznego.
Ski Park Manager: Zbuduj swoje Zakopane - recenzja gryO.R.B. - recenzja gry
recenzja gry13 lutego 2003
O.R.B. to strategia czasu rzeczywistego opowiadająca o desperackiej walce między mieszkańcami dwóch planet. Przedmiotem ich sporu jest bardzo bogaty w surowce naturalne pas asteroidów, stanowiący klucz do dalszego rozwoju obu nacji.
O.R.B. - recenzja gryCeltic Kings: Rage of War - recenzja gry
recenzja gry17 lutego 2003
Celtic Kings to kolejna produkcja (po Tzar: Burden of the Crown) bułgarskiego producenta Haemimont Games. Jest to izometryczna strategia czasu rzeczywistego zawierająca elementy gier przygodowych i cRPG.
Celtic Kings: Rage of War - recenzja gryHeroes of Might & Magic IV: The Gathering Storm - recenzja gry
recenzja gry18 lutego 2003
Gathering Storm to pierwszy oficjalny dodatek do czwartej części popularnych Herosów z firmy 3DO. Fabuła Heroes of Might & Magic IV: The Gathering Storm opowiada o walce pięciu herosów ze złym i potężnym czarnoksiężnikiem zwącym się Hexis.
Heroes of Might & Magic IV: The Gathering Storm - recenzja gryLegion - recenzja gry
recenzja gry30 stycznia 2003
Legion to strategia pozwalająca graczom stać się wielkim Imperatorem Starożytnego Rzymu i rozwijać swoje państwo. Gra ideowo bazuje na znanym przeboju z początku lat 90-tych Centurion.
Legion - recenzja gryBattle Realms: Winter of the Wolf - recenzja gry
recenzja gry4 marca 2003
Battle Realms: Winter of the Wolf to samodzielny dodatek do strategii czasu rzeczywistego Battle Realms, fabularnie rozgrywający się przed wydarzeniami przedstawionymi w pełnej wersji gry.
Battle Realms: Winter of the Wolf - recenzja gryMaster of Orion III - recenzja gry
recenzja gry5 marca 2003
Master of Orion III to trzecia część jednej z najlepszych w historii strategicznych gier turowych rozgrywanych w scenerii science fiction. Zadaniem gracza jest rozwój i ekspansja w całej galaktyce.
Master of Orion III - recenzja gryHotel Giant - recenzja gry
recenzja gry6 marca 2003
Hotel Tycoon to strategia ekonomiczna stworzona przez Trevora Chan’a, twórcę serii Seven Kingdoms. Gracz staje się młodym przedsiębiorcą, którego celem jest stworzenie najlepszej sieci ekskluzywnych hoteli.
Hotel Giant - recenzja gryRobin Hood: Legenda Sherwood - recenzja gry
recenzja gry10 marca 2003
Robin Hood to kolejna produkcja zespołu Spellbound, twórców bardzo dobrej gry strategicznej osadzonej w realiach dzikiego zachodu - Desperados: Wanted Dead or Alive.
Robin Hood: Legenda Sherwood - recenzja gryCommand & Conquer: Generals - recenzja gry
recenzja gry11 marca 2003
Command & Conquer: Generals to kolejna strategia czasu rzeczywistego ze słynnej serii Command & Conquer. Jej akcja toczy się w niezbyt odległej przyszłości, kiedy to ludzkość ponownie staje w obliczu wielkiej wojny.
Command & Conquer: Generals - recenzja gryWar Commander - recenzja gry
recenzja gry13 marca 2003
Warcommander to strategia czasu rzeczywistego przenosząca nas w czasy II Wojny Światowej, do 6 czerwca 1944 roku (D-Day), gdzie obejmujemy dowództwo nad odziałem piechoty wchodzącym w skład wielkiej alianckiej armii lądującej na plażach Normandii.
War Commander - recenzja gryHighland Warriors - recenzja gry
recenzja gry18 marca 2003
Highland Warriors to strategia czasu rzeczywistego zainspirowana głośnym filmem Braveheart, w którym Mel Gibson wcielił się w postać Williama Wallace. Akcja toczy się w na wyspach brytyjskich i pozwala graczom uczestniczyć w licznych konfliktach...
Highland Warriors - recenzja gryPluton - recenzja gry
recenzja gry8 kwietnia 2003
Platoon: The 1st Airborne Cavalry Division in Vietnam to strategia czasu rzeczywistego, w której gracz staje się młodym amerykańskim żołnierzem służącym w Wietnamie (lata 1965-1968) w Pierwszej Dywizji Kawalerii Powietrznej.
Pluton - recenzja gryEmpire Earth: Sztuka Podboju - recenzja gry
recenzja gry31 marca 2003
Empire Earth: The Art of Conquest to dodatek do znanej strategii czasu rzeczywistego zespołu Stainless Steel Studios - Empire Earth.
Empire Earth: Sztuka Podboju - recenzja gryRollerCoaster Tycoon II - recenzja gry
recenzja gry8 maja 2003
Sequel jednej z najlepiej sprzedających się strategii ekonomicznych w historii - RollerCoaster Tycoon. Grę stworzył ten sam zespół developerski (pod przewodnictwem Chrisa Sawyera) co część pierwszą, wprowadzając wiele modyfikacji i usprawnień.
RollerCoaster Tycoon II - recenzja gryAnno 1503: The New World - recenzja gry
recenzja gry3 czerwca 2003
Anno 1503: Setting out for a New World to sequel znanej gry strategicznej Anno 1602, łączący w jednym symulację budowania miast oraz kolonizację, dyplomację, produkcję, handel i walkę.
Anno 1503: The New World - recenzja gryHeroes of Might & Magic IV: Winds of War - recenzja gry
recenzja gry18 czerwca 2003
Heroes of Might and Magic IV: Winds of War oferuje graczom sześć nowych kampanii, około 40 nowych map (w tym szereg stworzonych przez fanów serii), 3 nowe fantastyczne kreatury, szereg nowych obiektów oraz nową ścieżkę dźwiękową.
Heroes of Might & Magic IV: Winds of War - recenzja gryEuropa 1400: The Guild - recenzja gry
recenzja gry18 kwietnia 2003
Europa 1400: The Guild to strategia historyczna z bardzo dużą ilością elementów zapożyczonych z gier cRPG. Akcja toczy się u schyłku średniowiecza, po 1400 roku, kiedy to ludzkość zaczyna korzystać z uroków tego świata...
Europa 1400: The Guild - recenzja gryEmergency 2: The Ultimate Fight For Life - recenzja gry
recenzja gry28 kwietnia 2003
Emergency 2: The Ultimate Fight for Life to druga część strategicznej serii, która ma za zadanie ukazać młodym graczom jak ciężka jest praca służb, których zadaniem jest zapobieganie skutkom katastrof, tj. straży pożarnej, policji i pogotowia.
Emergency 2: The Ultimate Fight For Life - recenzja gry