Puchar Ibizy (1) | Puchary w Test Drive Unlimited 2 poradnik Test Drive Unlimited 2
Ostatnia aktualizacja: 23 sierpnia 2019
W rozgrywkach pucharowych, których w grze jest tylko trzy, obowiązują nieco inne zasady. Przede wszystkim musisz pokonywać kolejne wyścigi w kolejności. Ponadto liczy się tylko zwycięstwo - aby przejść do kolejnego wyścigu musisz wygrać poprzedni. Ponadto w ramach pucharowych rozgrywek ścigasz się autami w kilku klasach - na każde zmaganie przewidziana jest konkretna klasa auta.
Puchar Ibizy
001
| 002
|
Miejsce startu jedynego na Ibizie pucharu znajduje się w centralnej części wyspy, na wschód od miejsca gdzie rozpocząłeś rozgrywkę [001]. Do wykonania jest tutaj osiem wyścigów [002].
Kategorie aut: C4, B4, A7 i A6.
Radar: Sant Rafael
003
| 004
|
Klasa auta: C4
Po przystąpieniu do pucharu i do pierwszego wyścigu musisz zapewne zmienić samochód. Robisz to w menu przed startem. Jeśli masz ustawiony niewłaściwe auto (widzisz je w prawym górnym rogu) możesz je zmieniać korzystając z opcji "zmień pojazd" [003]. Wybierz zakupione na początku (bądź też inne jeśli zakupiłeś potem następne) auto klasy C4 i przystąp do wyścigu. Po starcie jedź przed siebie, a zaliczysz radar nr 5. Za nim skręć w lewo - możesz nieco ściąć zakręt [004].
005
| 006
|
Na prostej miniesz radar nr 1, a potem pokonaj łuk w lewo, za nim natrafisz na nr 3. Na rondo, do którego dojedziesz skieruj się w prawo - w ten sposób do radaru nr 2 będziesz miał lepszy "rozbieg" [005]. Za nim jedź dalej w kierunku ostatniego już foto-radaru. Pozostało ci zapewne sporo czasu, więc udaj się i dopiero po kilkuset metrach zawróć. W ten sposób stworzysz sobie wygodny rozbieg do ostatniego radaru nr 4 [006].
Wyścig: Cala Corral
007
| 008
|
Klasa auta: C4
Trasa jest naprawdę kręta. Po starcie skręć w lewo między zabudowania, a po podjechaniu na wzniesienie odbij ostro w prawo [007]. Następnie czekają cię dwa zakręty w lewo, jeden po drugim. Uważaj przy piątym checkpoincie - tuż za wyskokiem musisz skręcić w prawo [008]. Za nim następuje ostry skręt w prawo.
009
| 010
|
Kolejne kilka zakrętów, chociaż na takie nie wyglądają, są bardzo ostre i musisz przy nich zwolnić [009]. Jedenasty checkpoint stoi na nawrocie w prawo [010]. Za nim masz do pokonania znowu kilka ostrych zakrętów - uważaj szczególnie na trzynastym i czternastym checkpoincie.
Wyścig: tor Benirras
011
| 012
|
Klasa auta: B4
Możesz tutaj skorzystać z wygranego auta Ryana Wildera. Trasa daje w początkowej fazie dużo swobody gdyż dwa ostrzejsze zakręty możesz ściąć [011]. W dalszej fazie prowadzi szerokim pasem, przy którym napotkasz co jakiś czas drzewa, ale dzięki takiej szerokości cały czas możesz jechać z gazem w podłodze włączając w to wszystkie łuki [012].
013
| 014
|
Trudniej robi się od trzynastego checkpointu. Masz tutaj do pokonania dwa ostrzejsze zakręty [013]. Za nimi trasa po ostrym skręcie w lewo wjeżdża na asfalt [014]. Na nim wiedzie aż do samej mety prostą jezdnią z delikatnymi łukami.