Puchar Hawajów - obszar 2 (2) | Puchary w Test Drive Unlimited 2 poradnik Test Drive Unlimited 2
Ostatnia aktualizacja: 23 sierpnia 2019
Wyścig: duża pętla Maili
095
| 096
|
Klasa auta: A2
Puchar przyspiesza poprzez zmianę klasy aut na szybsze. Po ponad półkilometrowej prostej ostry skręt w lewo [095] - auta kategorii A2 są szybsze, więc odpowiednio wcześnie hamuj. Następnie w niewielkim odstępie od siebie ostry zakręt w prawo i w lewo [096], a za nim kolejne dwa.
097
| 080
|
Uważaj przy szóstym punkcie kontrolnym - nie ścinaj tutaj zakrętu ze względu na betonowy mur [097]. Ostry zakręt w lewo jest także na wyjeździe. Na ostatnią prostą wychodzisz po tym zakręcie w lewo [080]. Masz do pokonania dwa takie okrążenia. Przy drugim okrążeniu na końcu prostej startowej zacznij o wiele wcześniej hamować przed ostrym zakrętem w lewo ze względu na bardzo dużą prędkość na liczniku.
Prędkość: prosto przed siebie
081
| 082
|
Klasa auta: A2
Jako, że jedziesz po szosie pod prąd warto chwilę po starcie, gdy druga jezdnia jest bliżej, przejechać na nią po trawie [081] pomimo kary (która zresztą jest niewielka). Po chwili uważaj na łuku w lewo, na którym musisz nieco zwolnić [082].
083
| 084
|
Chwilę za nim kolejny łuk tym razem w prawo [083]. W pewnym momencie pod koniec próby dwie jezdnie się schodzą i skręcają w prawo, a dodatkowo następuje to tuż po wyskoku [084]. Przyhamuj tutaj, aby zmieścić się w zakręcie i dalej ponownie zacznij się rozpędzać.
Czas: góra Waianae
085
| 086
|
Kręta techniczna trasa, na której zamiast Bugatti Veyrona 16.4 lepiej użyć Pagani Zondy Cinque - masz już z pewnością środki żeby kupić to auto. Zdecydowanie lepiej zachowuje się ono w zakrętach których na tej trasie jest mnóstwo. Początkowo trasa prowadzi wieloma łukami i kilkoma zakrętami. Uważaj za trzecim checkpointem na ostrym zakręcie w lewo [085]. Za nim następuje szybki zjazd w dół tuż za wzniesieniem [086].
087
| 088
|
Pomiędzy czwartym a piątym checkpointem masz do pokonania kilka ostrzejszych zakrętów [087]. Na szóstym punkcie kontrolnym jest ostatni ostrzejszy zakręt [088]. Potem możesz jechać już w miarę płynnie co nie znaczy, że nie musisz zwalniać. Trasa wymaga krótkiego zapoznania się z nią, aby wyrobić się w czasie.
Czas: wyścig Oahu
089
| 090
|
Tak jak ostatnim zmaganiem na Ibizie był wyścig dookoła wyspy, nie mogło być inaczej na Hawajach. Masz do przejechania prawie 200 kilometrów co jednak zajmie ci mniej więcej tyle czasu co na Ibizie. Trasa wiedzie oczywiście dookoła wyspy [089]. Nie warto tutaj brać Bugatti Veyrona 16.4 - lepiej użyć Pagani Zondy Cinque. Trasa oczywiście prowadzi doskonale znanymi ci szosami. Bacznie obserwuj mapę gdyż kilkukrotnie musisz nagle hamować i skręcać [090].
091
| 092
|
Uważaj na inne auta, wyskoki oraz autostradę, z której nagle zjeżdżasz. Przy takich prędkościach musisz co rusz patrzeć na mapę oraz szosę. Nawet jeśli zdarzy ci się kraksa, wypadnięcie z trasy czy przegapienie skrętu nie masz powodów do obaw. Ponownie czas nie jest wyśrubowany i trasę można pokonać nawet kilka minut krócej od czasu docelowego. Przejechanie linii mety [091] zakończy twoje pucharowe zmagania. Wygrasz także auto - Ariel Atom 500 V8 [092].