Mistrzostwa A5 | Mistrzostwa w Test Drive Unlimited 2 poradnik Test Drive Unlimited 2
Ostatnia aktualizacja: 23 sierpnia 2019
Mistrzostwa A5
211
| 212
|
Jak zawsze przed przystąpieniem do mistrzostw kolejnej kategorii musisz sobie sprawić nowe auto w kategorii A5. W tym celu - ponieważ z pewnością zbyt wielu salonów na Hawajach odkrytych nie masz - możesz powrócić na Ibizę i tam go zakupić. Możesz wybrać spośród m.in.: Audi S5 Coupe, Dodge Chargera DRT8, Lotus Evora, czy Audi TT RS Roadster. Polecam to ostatnie Audi.
Punkt startowy mistrzostw znajduje się na północy wyspy niedaleko twojego domu [211]. Masz tutaj do pokonania sześć wyzwań [212].
Czas: droga Kaheaka
213
| 214
|
Liczący 5,5 km odcinek. Po starcie pierwsze zakręty w lewo możesz przejechać w miarę szybko - pamiętaj tylko by ścinając nie zjechać na trawę ze względu na kary. Trzeci checkpoint znajduje się za zakrętem o 90 stopni [213]. Następnie trasa opuszcza miasto i prowadzi przez względnie proste odcinki [214].
215
| 216
|
Pamiętaj jednak, że nawet delikatne łuki przy wysokich prędkościach mogą sprawić kłopoty [215]. Przed szóstym punktem kontrolnym musisz wyraźnie zwolnić ze względu na dwa ostrzejsze zakręty [216]. Potem pozostaje już prosta szosa do mety.
Wyścig: pętla Haleiwa
217
| 218
|
Masz do przejechania trzy okrążenia na trasie, która w zasadzie nie posiada ostrych zakrętów. Wiele z tych napotkanych możesz ścinać [217], na innych wystarczy, że trochę zwolnisz [218].
Prędkość: zatoka Kaiaka
219
| 220
|
Musisz jechać minimum 120 km/h by zdobywać punkty. Po pokonaniu dwóch zakrętów po starcie [219] przyciśnij gaz do dechy i przejedź przez skrzyżowanie na wprost [220].
221
| 222
|
Na następnym skrzyżowaniu odbij w lewo [221] i pędź dalej przed siebie [222].
Radar: pułapki w Haleiwie
223
| 224
|
Po starcie jedź prosto zaliczając najpierw radar nr 5, potem nr 4 [223], a po nim zawróć. Skręć w prawo by zaliczyć radar nr 3 [224].
225
| 226
|
Jedź dalej tą szosą, a dotrzesz do radaru nr 2 [225]. Na najbliższych skrzyżowaniu zawróć w lewo kierując się w stronę ostatniego radaru nr 1. Aby do niego trafić [226] kieruj się mapą.
Wyścig: jazda do Waialua
227
| 228
|
Ta licząca 7 kilometrów trasa w większości składa się z długich prostych [227], delikatnych łuków oraz zakrętów, które da się ściąć. Czwarty checkpoint znajduje się na ostrzejszym zakręcie w lewo, a piąty na nawrocie w prawo [228] - tutaj musisz poważnie zwolnić.
229
| 230
|
Podobnie jest na siódmy checkpoincie znajdującym się na nawrocie w lewo [229]. Na drodze do mety pozostaje ściąć zakręt, na którym ustawiony jest dziewiąty punkt kontrolny [230].
Wyścig: zjazd Opaeula
231
| 232
|
Bardzo krótki odcinek pełen jednak ostrych zakrętów. Po starcie natrafisz na pierwszą sekwencję: pierwszy zakręt w lewo [231] (możesz go ściąć, ale uważaj by nie ominąć punktu kontrolnego), drugi ostry nawrót w prawo [232].
233
| 234
|
Następnie po kilku delikatnych zakrętach [233] kolejny nawrót w lewo, w prawo i w końcu ostatni w lewo [234].