Pojedynek z Tess Wintory; Mistrzostwa A4 | Mistrzostwa w Test Drive Unlimited 2 poradnik Test Drive Unlimited 2
Ostatnia aktualizacja: 23 sierpnia 2019
Pojedynek z Tess Wintory
261
| 262
|
Chwilę po wygraniu mistrzostw zadzwoni do ciebie [261] Tess Wintory i rzuci ci wyzwanie, a na szali postawi swój samochód. Start znajduje się na północy wyspy [262].
263
| 264
|
Trasa jest BARDZO kręta. Tuż po starcie po pierwszych kilku zakrętach czeka cię ostry nawrót w lewo [263], a następnie w prawo [264] (tutaj znajduje się drugi checkpoint).
265
| 266
|
Potem kolejne kilka zakrętów [265], a za nimi sekwencja trzech ostrych, słabo widocznych nawrotów w tym pod górkę [266]. Za nimi prosta droga do mety. Pokonując Tess zdobędziesz jej Mercedesa SLK 55 AMG.
Mistrzostwa A4
267
| 268
|
Jak zawsze musisz wybrać sobie auto. Nie ma co ukrywać, że bardzo dobre Aston Martiny: DB9 czy V8 Vantage. Są one jednak bardzo drogie i o wiele trudniej je okiełznać. Możesz więc zakupić Audi RS6 Avant. Dostępne są jeszcze m.in. Chevrolet Camaro czy Jaguar XKR.
Punkt startowy mistrzostw znajduje się na północy niedaleko terenowej szkoły jazdy [267]. Mistrzostwa składają się z siedmiu wyzwań [268].
Wyścig: tor Kahuku
269
| 270
|
Po prostej startowej odbij w lewo [269]. Tutaj czeka cię długi zakręt w lewo, a następnie niepozorny zakręt w prawo gdzie musisz zwolnić [270].
271
| 272
|
Przetnij szykanę, na której znajduje się piąty checkpoint, a na szóstym ostro skręć w lewo [271]. Do wjechania na prostą startową pozostaje jeden zakręt 90 stopni w lewo [272]. Musisz pokonać łącznie cztery takie okrążenia.
Eliminacja: nieskończona pętla
273
| 274
|
Monotonne siedem okrążeń po nudnej trasie-pętli. Po starcie czeka cię długi nawrót w prawo [273]. Po prostym odcinku kolejny długi nawrót w prawo [274], który wyprowadzi na prostą startową. Trasa może jest nudna, ale ze względu na wysokie prędkości wymaga uwagi i precyzji hamowania przed wjechanie w zakręt: nie może to być zbyt wolno by nie dać się wyprzedzić, jednocześnie zbyt szybkie wejście w zakręt wyrzuci cię z niego.
Wyścig: las Pupukea
275
| 276
|
To bardzo techniczna trasa z mnóstwem nawrotów. Po starcie czeka cię ich aż trzy [275]. Kolejny znajduje się w miejscu gdzie ustawiony jest piąty checkpoint [276]. Kolejne zakręty nie są tak ostre, ale ze względu na wzniesienia należy się bardzo pilnować. Ostatnie 800 metrów to prosta szosa do mety.
Wyścig: droga Kamehameha
277
| 278
|
Pierwszy etap wyścigu prowadzi po prostej szosie gdzie jedynym problemem mogą być poruszające się po niej inne auta. Nieco kręto robi się na dojeździe do trzeciego checkpointu, a tuż za nim jest ostry zakręt w lewo [277] z betonowymi barierami, więc musisz znacząco zwolnić jednocześnie uważając by nie wpaść na inne auto. Kolejne miejsce gdzie zmuszony jesteś zwolnić to zakręt, na którym jest czwarty punkt kontrolny [278].
279
| 280
|
Na dojeździe do piątego checkpointu ponownie robi się kręto i należy zwolnić [279]. Za nim to już prościutka droga do mety [280].
Prędkość: plaża o zachodzie słońca
281
| 282
|
Aby mieć naliczane punkty musisz tutaj poruszać się minimum 120 km/h. Pamiętaj o autach w ruchu ulicznym oraz o karach za zderzenia i wyjeżdżanie poza jezdnię. Ok. 20 sekund po starcie będzie zmuszony zwolnić, by pokonać dwa zakręty [281]. Dalsza część to prosta jezdnia z delikatnymi łukami, a więc żaden problem [282].
Czas: przylądek Laie
283
| 284
|
Po 800 metrach od startu pokonaj ostry nawrót w lewo [283]. Kolejne 3 kilometry to prosta szosa z delikatnymi łukami [284], więc ze względu na wysokie prędkości musisz się pilnować, by nie wypaść z trasy i w razie potrzeby zwolnij.
285
| 286
|
Piąty checkpoint znajduje się na zakręcie w prawo [285]. Tutaj charakter trasy się zmienia, staje się ona bardziej kręta [286] i wymaga więcej uwagi. Jednak jako całość pokonanie trasy w wymaganym czasie jest łatwe.
Radar: wyzwanie żółwiowe
287
| 288
|
Po starcie jedź przed siebie zaliczając najpierw radar nr 4, a następnie nr 5 [287]. Po przejechaniu obok tego drugiego natychmiast hamuj i zawróć. Skieruj się w następny skręt w prawo i przejedź obok radaru nr 2 [288].
289
| 290
|
Jedź dalej tak jak prowadzi cię jezdnia. Czeka cię ostry skręt w lewo, a na prostej szosie radar nr 3 [289]. Pędź dalej przed siebie. a skierujesz się do ostatniego radaru nr 1 [290].