Mistrzostwa B3 | Mistrzostwa w Test Drive Unlimited 2 poradnik Test Drive Unlimited 2
Ostatnia aktualizacja: 23 sierpnia 2019
Mistrzostwa B3
325
| 326
|
Jak zwykle przed przystąpieniem do mistrzostw musisz zakupić odpowiedni pojazd. Pamiętaj, że możesz skorzystać z salonów także na Ibizie. Do dyspozycji masz m.in. Mercedesa-Benz SLS AMG, Audi Q7, Spykera D8 Peking-to-Paris. Polecam tego ostatniego, jeśli cię tylko na niego stać (kosztuje 288 tys.). Jeśli nie zakup Audi Q7 za 147 tys.
Miejsce startu mistrzostw znajduje się niedaleko terenowej szkoły jazdy [325]. Rywalizacja obejmuje sześć imprez [326].
Wyścig: zielone wzgórza
327
| 328
|
Trasa jest dość łatwa. Kieruj się mapą i uważaj na barierki i nierówności [327], które mogą wyrzucić cię z trasy. Na siódmym checkpoincie ostro skręć w prawo [328].
329
| 330
|
Na ósmym punkcie kontrolnym natomiast ostro skręć w lewo [329]. Uważaj także przy dziewiątym punkcie gdzie jadąc pod górkę musisz ostro skręcić w lewo [330].
Eliminacja: odcinek Hauula
331
| 332
|
Po prostej startowej czeka cię skręt w lewo i zjazd z górki [331], a za nim ostry nawrót w prawo pod górkę, a następnie drugi w lewo [332].
323
| 324
|
Ten fragment to kręty zjazd z górki - uważaj na barierki by nie wyskoczyć ponad nimi. Na końcu zjazdu ostro nawróć w prawo [323]. Teraz przed tobą znowu kolejne kręte zjazdy i podjazdy, na których musisz być naprawdę czujny [324].
325
| 326
|
Szósty [325] i siódmy punkt kontrolny to bardzo ciasne nawroty, a za nimi dwa kolejne ostre zakręty w prawo. Ostatni zakręt w prawo znajduje się tuż po stromym zjeździe [326]. Aby wygrać musisz przejechać siedem okrążeń i na końcu żadnego z nich nie być ostatnim ze stawki.
Wyścig: las Kawailoa
327
| 328
|
Bardzo krótki, ale wymagający odcinek. Najpierw pokonaj pierwsze zakręty, potem ostro skręć w lewo, a na podjeździe wykonaj nawrót w prawo [327]. Kolejny znajduje się na wysokości szóstego punktu kontrolnego - na dojeździe do niego nie zahacz o barierki [328].
329
| 330
|
W dalszej część masz do czynienia z tym samym: umiarkowanymi, obarierkowanymi zakrętami, w które musisz wchodzić z rozwagą [329], ale nie za wolno by nie dać się wyprzedzić. Linia mety znajduje się na wzniesieniu [330].
Wyścig: wyzwanie północne
331
| 332
|
Trasa na której spotkasz wszystkie doskonale znane ci elementy. Zakręt na którym znajduje się piąty checkpoint możesz ściąć [331]. Ósmy punkt stoi w miejscu nawrotu w prawo [332].
333
| 334
|
Dalsza część to naprawdę szeroka trasa [333]. Musisz tylko uważać, gdyż przyczepność auta jest niska, a przy wysokich prędkościach nawet delikatne łuki wymagają precyzyjnego prowadzenia auta tak by nie wypaść z trasy na drzewo [334].
Czas: droga Kawela
335
| 336
|
Nic nowego - trzymając się trasy, uważając na drzewa etc. pędź przed siebie [335]. Zwróć koniecznie uwagę na wąski przejazd pomiędzy barierkami za siódmym checkpointem [336]. Takich miejsc, jeśli za bardzo oddalisz się od wytyczonej trasy, możesz spotkać więcej. Pamiętaj, że pomimo wielu zagrożeń musisz ryzykować wciskając mocno gaz po to, by wyrobić się w wyznaczonym czasie.
Czas: zjazd Waialee
337
| 338
|
Po starcie pomimo nierówności jest się gdzie rozpędzić [337]. Pomiędzy drugim i trzecim punktem ostro nawróć w prawo, a na trzecim punkcie skręć w lewo [338].
339
| 340
|
Na piątym checkpoincie kolejny nawrót w lewo [339]. Na dojeździe do szóstego punktu ostro zjeżdżasz w dół pomiędzy barierkami [340] - minimalny błąd w prowadzeniu, a auto może zostać obrócone, albo wypaść ponad ogrodzeniem.
341
| 342
|
W ostatniej fazie chociaż trasa wiedzie szerokim wąwozem i jest szeroko musisz [341] i tak być ostrożny [342], bo przez troszkę ostrzejsze zakręty możesz utracić cenny czas.