Mistrzostwa B3 wysokiego szczebla | Mistrzostwa w Test Drive Unlimited 2 poradnik Test Drive Unlimited 2
Ostatnia aktualizacja: 23 sierpnia 2019
Mistrzostwa B3 wysokiego szczebla
343
| 344
|
Punkt startowy mistrzostw położony jest w centralnej części wyspy [343]. Do pokonania masz tu zaledwie pięć wyzwań [344].
Wyścig: zachodnie jezioro
343
| 344
|
Po pierwszych zakrętach, w tym ostrzejszym w lewo mocno pod górkę [343], błyskawicznie się rozpędzasz na zjeździe z wzniesienia [344]. Na jego końcu ostro hamuj i skręć w prawo wjeżdżając na asfalt.
345
| 346
|
Na końcu asfaltowego odcinka hamuj od razu po wyskoku i skręć ostro w prawo [345]. Na tym fragmencie trasy staraj się jechać cały czas wciskając gaz do dechy [346], a tylko na nielicznych zakrętach, gdy to już jest koniecznie, zwalniaj.
347
| 348
|
Zwróć uwagę, że otwarty obszar jest szeroki, więc staraj się ścinać wiele łuków [347]. Na ostatnim zakręcie musisz na pewno zwolnić [348]. Masz do przejechania dwa takie okrążenia.
Eliminacja: pętla w lesie Ewa
349
| 350
|
Po długiej prostej z wyskokami masz dwa zakręty w prawo - drugi z nich masz gdzie ściąć [349]. Czwarty checkpoint stoi na ostrym zakręcie w prawo, gdzie wjeżdżasz na asfaltową szosę [350], na której od razu musisz ostro skręcić w lewo.
351
| 352
|
Masz tutaj do pokonania dwa długie nawroty - pierwszy na szóstym punkcie kontrolnym [351], a drugi na siódmym [352].
353
| 354
|
Następny zakręt to zjechanie z asfaltu [353]. Przed prostą startową dzieli cię jeszcze ostatni zakręt w prawo [354]. Jako, że to eliminacja musisz przejechać siedem takich okrążeń.
Wyścig: dolina Kahana
355
| 356
|
Trasa jest dość wymagająca szczególnie w pierwszym etapie. Pełna zakrętów na wyboistym terenie [355] zmusza do precyzyjnego trzymania się kierunku jazdy by w razie wyboju nie wypaść na bok. Musisz tutaj uważać na podjazdach, wyskokach oraz zjazdach - zwykle z boku stoją barierki, o które łatwo zahaczyć [356]. Chociaż teren jest trudny musisz jechać w miarę szybko, aby nie stracić za dużo czasu.
357
| 358
|
Druga faza to szosa asfaltowa: równie górzysta i kręta [357]. Szczególnie uważaj na drzewa na zakręcie w miejscu dziesiątego checkpointu [358] oraz na nawrocie na trzynastym. Na całym tym odcinku korzystaj z mapy.
Czas: wschodnie Maili
359
| 360
|
To szybka i wymagająca trasa. Pierwsza faza prowadzi po równym terenie pełnym zakrętów, gdzie musisz zachować wysoką prędkość, jeśli chcesz zająć pierwsze miejsce [359]. W kolejne fazie zakręty są jeszcze bardziej kręte, a trasa prowadzi pod górę - uważaj tutaj na barierki [360].
361
| 362
|
Siódmy checkpoint stoi w miejscu nietypowego nawrotu [361] - nie przegap go, bo jest słabo widoczny (kieruj się mapą). Za nim ponownie płaski teren, na którym prowadź auto agresywnie ścinając zakręty i starając się jak najmniej zwalniać [362].
363
| 364
|
Dalej trasa prowadzi krótkim i prostym odcinkiem asfaltowym - zarówno wjazd na niego [363], jak i zjazd odbywa się zakrętem o 90 stopni. Ostatnia faza to po raz trzeci płaski teren z ostrymi zakrętami, które - zwracając uwagę na drzewa i krzewy - możesz ścinać [364].
Czas: wzgórza Wahiawa
365
| 366
|
Trasa rozpoczyna się odcinkiem asfaltowym z kilkoma ostrymi zakrętami - ten, na którym stoi drugi checkpoint jest najostrzejszy [365]. Zakręt, na którym stoi czwarty punkt kontrolny możesz ściąć - pamiętaj tylko by zaliczyć bramkę i nie uderzyć w drzewo [366].
367
| 368
|
Siódmy i ósmy checkpoint znajdują się bardzo blisko siebie - możesz tutaj ściąć dwa zakręty jadąc na wprost [367]. Następnie trasa prowadzi poza jezdnię [368].
369
| 370
|
Początkowo musisz poruszać się dość wolno ze względu na co rusz występujące ostre zakręty [369]. Za dwunastym punktem kontrolnym robi się mniej kręto, a pod koniec musisz pędzić na złamania karku pomiędzy drzewami [370] poprzez w większości delikatnymi zakrętami, które przy wysokich prędkościach są słabo widoczne, dlatego koniecznie kieruj się mapą.