Mistrzostwa C3 wysokiego szczebla | Mistrzostwa w Test Drive Unlimited 2 poradnik Test Drive Unlimited 2
Ostatnia aktualizacja: 23 sierpnia 2019
Mistrzostwa C3 wysokiego szczebla
407
| 408
|
Punkt startowy mistrzostw położony jest na wschodzie wyspy [407]. Do pokonania masz tu siedem wyzwań [408].
Czas: jazda po wzgórzach
409
| 410
|
Trasa jest relatywnie długa i wymaga szybkiej, ale uważnej jazdy - korzystaj z mapy by zlokalizować kilka ostrzejszych zakrętów. Większość trasy to delikatne łuki [409]. Uważaj przy czwartym i piątym checkpoincie, gdzie musisz pokonać dwa ostre zakręty w lewo, jeden po drugim [410].
411
| 412
|
W ostatniej fazie trasa robi się bardziej kręta [411]. Przez jej całą długość uważaj na wszelkie wzniesienia oraz na ewentualne wyskoki, którą mogą wyrzucić auto poza trasę [412].
Wyścig: zachodnie Kanehohe
413
| 414
|
Przez pierwsze dwa kilometry trasa wiedzie prostym odcinkiem - utrzymuj tutaj maksymalną możliwą prędkość i nie wdawaj się w przepychanki z rywalami. Na trzecim checkpoincie pokonaj długi nawrót w lewo [413]. Następnie pokonaj drugą długą prostą szosę uważając na delikatne łuki oraz auta ruchu ulicznego. Najbliższe miejsce gdzie musisz zwolnić znajduje się ok. 500 metrów za piątym checkpointem [414].
415
| 416
|
Od tego momentu trasa staje się bardziej kręta [415]. Uważaj przy ósmym punkcie kontrolnym, który znajduje się na wzniesieniu [416].
Wyścig: wschodnie Kanehohe
417
| 418
|
Relatywnie łatwa do pokonania trasa. Zakręt na trzecim checkpoincie możesz spokojnie ściąć [417]. Zwróć szczególną uwagę za czwartym punktem kontrolnym, gdzie najpierw po nierównym, a następnie po krętym fragmencie masz ostry zakręt w lewo [418]. Pod koniec trasy wyjeżdżasz na autostradę.
Prędkość: wielki strach
419
| 420
|
Szosa jest prosta i szeroka, ale trasa nie jest łatwa. Pierwszym problemem są auta ruchu ulicznego [419], a drugim ciągłe wzniesienia (które zasłaniają widok) [420] i wyskoki. Pamiętaj, że musisz tutaj cały czas jechać z przysłowiowym butem w podłodze.
Eliminacja: Mokapu
421
| 422
|
Chwilę po starcie płynnie pokonaj nawrót w lewo [421]. Zakręt przy trzecim checkpoincie możesz nieco ściąć [422].
423
| 424
|
Później czeka cię kilka typowych zakrętów o 90 stopni [423]. Ostatni z nich [424] wyprowadzi cię na prostą startową. Jako, że to eliminacja masz do pokonanie siedem okrążeń.
Radar: wyspa Moku Manu
425
| 426
|
Po starcie jedź prosto przed siebie, aby zaliczyć radar nr 2. Następnie skręć w lewo by udać się do radaru nr 3, po którego zaliczeniu skręć w pierwszą ulicę w lewo i jedź przed siebie mijając radar nr 1 i 5 [425]. Udaj się daleko za radar nr 5, zawróć i skieruj się ponownie w kierunku radaru nr 5 i 1. Pozostaje ci już tylko za radarem nr 1 skręcić w lewo i rozpędzić się na prostej do ostatniego z nich, nr 4 [426].
Czas: Auloa
427
| 428
|
W pierwszej fazie trasa dość kręta [427]. Uważaj szczególnie w okolicach czwartego checkpointu [428] w tym kilkaset metrów za nim, gdzie masz do pokonania kilka naprawdę ostrych łuków.
429
| 430
|
Reszta trasy to już prosta szosa [429] z delikatnymi łukami nie licząc zakrętu przy szóstym punkcie kontrolnym [430].