Mistrzostwa A2 wysokiego szczebla | Mistrzostwa w Test Drive Unlimited 2 poradnik Test Drive Unlimited 2
Ostatnia aktualizacja: 23 sierpnia 2019
Mistrzostwa A2 wysokiego szczebla
507
| 508
|
Start mistrzostw znajduje się na południu wyspy, niedaleko szkoły jazdy [507]. Do pokonania jest siedem wyścigów [508].
Eliminacja: górska pętla
509
| 510
|
To krótkie liczące zaledwie 1,7 kilometra okrążenie. Po starcie i przejechaniu pierwszego delikatnego zakrętu w prawo te ostrzejsze zakręty czekają cię na checkpoincie drugim i trzecim, przy czym przy trzecim [509] możesz zakręt nieco ściąć i nie stracić tak wiele na prędkości. O wiele bardziej zetknij następny zakręt - pojedź go po trawie [510].
511
| 512
|
Do końca okrążenia pozostało jeszcze pokonać ostrzejszy łuk w prawo [511] oraz ostry zakręt w prawo na wyjeździe na prostą startową [512]. Do pokonania masz siedem takich okrążeń.
Wyścig: w dokach
513
| 514
|
Kolejna szybka trasa. Zwróć uwagę na pierwszy zakręt ok. 600 metrów po starcie - zacznij odpowiednio wcześnie hamować [513]. Czwarty checkpoint znajduje się na równie ostrym zakręcie w lewo, który możesz ściąć z lewej strony latarni [514]. Reszta trasy to proste odcinki z delikatnymi łukami bądź zakrętami.
Wyścig: śródmiejski tor
515
| 516
|
Dosyć łatwa trasa, która na tym etapie twoich osiągnięć nie powinna stanowić problemu. Po prostym fragmencie liczącym 800 metrów musisz bardzo przyhamować by poprawnie przejechać zakręty w lewo [515]. Pokonaj następnie ten wolny, pełny zakrętów odcinek, a trafisz na dłuższą prostą. Tutaj czekają cię trzy zakręty 90 stopni - uważaj, gdyż o ile pierwszy i ostatni są na otwartej przestrzeni środkowego nie ma jak ściąć z powodu ogrodzenia [516].
517
| 518
|
Na drodze do mety stoi ci jeszcze zakręt na szóstym checkpoincie [517] oraz ostry zakręt w lewo - ponownie nie ma tutaj jak go ściąć więc musisz o wiele bardziej zwolnić [518].
Wyścig: wschodnia pętla
519
| 520
|
To bardzo łatwa trasa. Po pierwszych 300 metrach hamuj i pokonaj ostry skręt w lewo [519]. Teraz przed tobą najtrudniejszy fragment tej trasy - po zakręcie w prawo następuje ostry nawrót w lewo bez możliwości ścięcia go [520].
521
| 522
|
Po prostej z delikatnymi łukami do końca okrążenia pozostaje ci pokonanie dwóch ostrych zakrętów w lewo [521] [522] - oba są dość ciasne i nie ma możliwości ich skrócić, więc trzymaj się asfaltu. Masz do pokonania trzy takie okrążenia.
Radar: wyzwanie Ala Wai
523
| 524
|
Po wystartowaniu pędź cały czas przed siebie, a zaliczysz najpierw radar nr 4, a następnie nr 2 [523]. Za nr 2 skręć w lewo dopiero na drugim napotkanym skrzyżowaniu - dzięki temu przygotujesz sobie rozpęd do kolejnego radaru. Skręć w pierwszą ulicę w prawo, zrobisz koło i znajdziesz się na szosie na której jadąc cały czas przed siebie zaliczysz radar nr 3, a za nim nr 5 [524]. Pozostało ci zapewne sporo czasu i ostatni radar do zaliczenia. Po zaliczeniu nr 5 możesz zawrócić i skierować się w prawo do nr 1.
Wyścig: wschodnie Honolulu
525
| 526
|
Łatwa i przyjemna trasa. Przez pierwsze 1100 metrów prowadzi prostym odcinkiem, który kończy się ostrym zakrętem w lewo - musisz odpowiednio wcześnie zacząć hamować [525]. Pół kilometra dalej jest zakręt pod o wiele mniejszym kątem. Następnie po zwężeniu jezdni masz do pokonania dwa zakręty w prawo [526], a za nimi kilka równie prostych skrętów.
527
| 528
|
Na piątym checkpoincie masz ostry, ale szeroki zakręt w prawo [527]. Najbardziej wymagające są dwa kolejne zakręty, ciasne, gdzie musisz zdecydowanie bardziej zwolnić [528]. Do mety trasa wiedzie dalej prostymi odcinkami z kilkoma delikatnymi zakrętami.
Czas: wokół szczytu
529
| 530
|
Bardzo wymagająca trasa prowadząca po wyżynnym terenie. Pierwsze 700 metrów prowadzi prostą jezdnią. Potem sprawy się komplikują: po ostrym zakręcie w prawo, a następnie w lewo dojeżdżasz do nawrotu [529]. Na szóstym checkpoincie po pokonaniu kilku zakrętów czeka na ciebie kolejny nawrót [530].
531
| 532
|
Siódmy checkpoint to następny nawrót, tym razem w lewo [531] - przy chęci ścinania uważaj na latarnie. Do mety pozostało jeszcze kilka ostrych zakrętów [532] w tym trzy nawroty: na dziewiątym, dziesiątym i jedenastym checkpoincie. Trasa ta wymaga dokładnego poznania i treningu. Warto starać się utrzymać jak najwyższą prędkość na nawrotach, dzięki czemu zaoszczędzisz dużo cennego czasu.