Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Test Drive Unlimited 2 - poradnik do gry

Test Drive Unlimited 2 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Mistrzostwa A1 wysokiego szczebla (1) | Mistrzostwa w Test Drive Unlimited 2 poradnik Test Drive Unlimited 2

Ostatnia aktualizacja: 23 sierpnia 2019

Mistrzostwa A1 wysokiego szczebla

569 - Mistrzostwa A1 wysokiego szczebla (1) | Mistrzostwa w Test Drive Unlimited 2 - Test Drive Unlimited 2 - poradnik do gry
569
570 - Mistrzostwa A1 wysokiego szczebla (1) | Mistrzostwa w Test Drive Unlimited 2 - Test Drive Unlimited 2 - poradnik do gry
570

Start mistrzostw znajduje się na południu wyspy, niedaleko Honolulu [569]. Do pokonania jest osiem wyścigów [570].

Radar: zatoka Kanehohe

571 - Mistrzostwa A1 wysokiego szczebla (1) | Mistrzostwa w Test Drive Unlimited 2 - Test Drive Unlimited 2 - poradnik do gry
571
572 - Mistrzostwa A1 wysokiego szczebla (1) | Mistrzostwa w Test Drive Unlimited 2 - Test Drive Unlimited 2 - poradnik do gry
572

Po starcie pędź przed siebie i zalicz radar nr 1. Jedź dalej tak jak prowadzi szosa, a więc wykona dwa skręty w prawo, a dotrzesz w końcu do nr 2 [571]. Zwróć uwagę na mapę, że niedaleko ciebie znajduje się radar nr 3. Zawróć jadąc po trawie, rozpędź się na jezdni i zalicz ten foto-radar [572].

573 - Mistrzostwa A1 wysokiego szczebla (1) | Mistrzostwa w Test Drive Unlimited 2 - Test Drive Unlimited 2 - poradnik do gry
573
574 - Mistrzostwa A1 wysokiego szczebla (1) | Mistrzostwa w Test Drive Unlimited 2 - Test Drive Unlimited 2 - poradnik do gry
574

Pozostaje ci skręcić na następnym skrzyżowaniu w lewo, a znajdziesz się przy nr 4 [573]. Powinieneś mieć jeszcze trochę czasu. Zawróć więc gdyż do nr 5 najlepiej podjechać od południa [574].

Wyścig: trasa Waiawa

575 - Mistrzostwa A1 wysokiego szczebla (1) | Mistrzostwa w Test Drive Unlimited 2 - Test Drive Unlimited 2 - poradnik do gry
575
576 - Mistrzostwa A1 wysokiego szczebla (1) | Mistrzostwa w Test Drive Unlimited 2 - Test Drive Unlimited 2 - poradnik do gry
576

Pierwsze 2,5 kilometra trasa prowadzi po autostradzie. Musisz tutaj uważać na delikatne łuki oraz inne poruszające się po niej auta [575]. Następnie trasa wyścigu zjeżdża z niej [576] - musisz tutaj zwracać uwagę na mapę, gdyż strzałka na górze ekranu sygnalizuje ci to dość późno biorąc pod uwagę, że jedziesz ponad 300 km/h i musisz znacznie zwolnić.

577 - Mistrzostwa A1 wysokiego szczebla (1) | Mistrzostwa w Test Drive Unlimited 2 - Test Drive Unlimited 2 - poradnik do gry
577
578 - Mistrzostwa A1 wysokiego szczebla (1) | Mistrzostwa w Test Drive Unlimited 2 - Test Drive Unlimited 2 - poradnik do gry
578

Tuż po zjechaniu musisz przyzwyczaić się do zdecydowanie niższych prędkości, gdyż już na wstępie czeka cię pokonanie ostrego zakrętu w prawo [577], a następnie w lewo. Następnie aż do dziesiątego checkpointu trasa będzie umiarkowanie kręta [578] i nie będziesz mógł rozwijać zbyt dużych prędkości. Po tym checkpoincie na końcu prostej (i po dwóch drobnych zakrętach) dojedziesz do mety.

Wyścig: na lotnisku

579 - Mistrzostwa A1 wysokiego szczebla (1) | Mistrzostwa w Test Drive Unlimited 2 - Test Drive Unlimited 2 - poradnik do gry
579
580 - Mistrzostwa A1 wysokiego szczebla (1) | Mistrzostwa w Test Drive Unlimited 2 - Test Drive Unlimited 2 - poradnik do gry
580

To dosyć kręta trasa. Po 600 metrach musisz ostro przyhamować by nie wypaść na ostrym zakręcie w prawo [579]. Następnie masz do pokonania dwa pozornie delikatne łuki jednak nie przedobrz z prędkością. Przed piątym checkpointem ostro hamuj - to ostry łuk w prawo [580]. Za nim masz do pokonania dwa ostrzejsze łuki w lewo - jeden po drugim.

581 - Mistrzostwa A1 wysokiego szczebla (1) | Mistrzostwa w Test Drive Unlimited 2 - Test Drive Unlimited 2 - poradnik do gry
581
582 - Mistrzostwa A1 wysokiego szczebla (1) | Mistrzostwa w Test Drive Unlimited 2 - Test Drive Unlimited 2 - poradnik do gry
582

Na ósmym checkpoincie ostry nawrót w lewo [581]. Przed wyjściem na prostą startową musisz jeszcze pokonać dwa zakręty w prawo [582]. Wyścig ten liczy trzy takie okrążenia.

Wyścig: przez górę

583 - Mistrzostwa A1 wysokiego szczebla (1) | Mistrzostwa w Test Drive Unlimited 2 - Test Drive Unlimited 2 - poradnik do gry
583
584 - Mistrzostwa A1 wysokiego szczebla (1) | Mistrzostwa w Test Drive Unlimited 2 - Test Drive Unlimited 2 - poradnik do gry
584

Przez pierwsze blisko 4,5 kilometra trasa prowadzi szeroką, prostą jezdnią z delikatnymi łukami [583]. Jednak bądź tutaj ostrożny ze względu na prędkości, z którymi się poruszasz - chwila nieuwagi może doprowadzić do wypadnięcia z trasy. Zwolnij tuż przed czwartym punktem kontrolnym - zwróć uwagę na mapę. Tuż za wzniesieniem [584] wyskoczysz, a po wylądowaniu musisz skręcić w lewo.

585 - Mistrzostwa A1 wysokiego szczebla (1) | Mistrzostwa w Test Drive Unlimited 2 - Test Drive Unlimited 2 - poradnik do gry
585
586 - Mistrzostwa A1 wysokiego szczebla (1) | Mistrzostwa w Test Drive Unlimited 2 - Test Drive Unlimited 2 - poradnik do gry
586

Od tego momentu łuki na trasie będą już ostrzejsze i będą wymagały często odpuszczenia gazu, włączając w to łuki także w tunelu. Siódmy checkpoint stoi na długiem nawrocie w lewo, który można przejechać dość szybko [585]. Uważaj przy dziewiątym checkpoincie - stoi on tuż za ostrym zakrętem w prawo [586].