Mistrzostwa A7 wysokiego szczebla | Mistrzostwa w Test Drive Unlimited 2 poradnik Test Drive Unlimited 2
Ostatnia aktualizacja: 23 sierpnia 2019
Mistrzostwa A7 wysokiego szczebla
![]() 135
| ![]() 136
|
Mistrzostwa A7 wysokiego szczebla znajdują się niedaleko miejsca gdzie rozpocząłeś grę [135]. Do rozegrania masz siedem zmagań [136].
Czas: wyzwanie Sant Josep
![]() 137
| ![]() 138
|
Trasa wymaga pewnej wprawy, gdyż jest na niej kilka fragmentów, gdzie nieostrożna jazda może doprowadzić do wypadnięcia poza jezdnię, z drugiej strony zbyt ostrożna jazda nie zapewni dobrego czasu. Po starcie pędź jak najszybciej jesteś w stanie pokonując kolejne checkpointy i zakręty [137]. Piąty checkpoint znajduje się na zakręcie w lewo [138], na którym musisz zwolnić. Najtrudniejszy fragment jest pod koniec trasy za ósmym checkpointem, gdzie musisz przejechać długi łuk - jest to możliwe przy szybkiej jeździe.
Czas: zatoka Bassa
![]() 139
| ![]() 140
|
Trasa wiedzie po nizinnym terenie i wydaje się, że jest łatwa. Trzeba jednak uważać na kilka ostrych zakrętów i szykan [139] [140]. Pod koniec trasy jezdnia się zwęża i prowadzi przez miasto, gdzie masz do pokonania szykanę.
Wyścig: zatoka Tarida
![]() 141
| ![]() 142
|
To ponad 7-kilometrowy, długi odcinek. Tuż po starcie pokonaj dwa ostre zakręty: najpierw w prawo [141], a następnie w lewo, by ponownie po chwili nawrócić w prawo [142].
![]() 143
| ![]() 144
|
Kolejne fragmenty prowadzą po górzystym terenie [143] z wyraźnie widocznymi zakrętami. Po trzynastym checkpoincie [144] pozostaje prosta do samej mety.
Wyścig: do samego dołu
![]() 145
| ![]() 146
|
Po pierwszych zakrętach ostro nawróć w lewo [145], a po chwili na czwartym checkpoincie w prawo [146].
![]() 147
| ![]() 148
|
Na siódmym checkpoincie musisz ostro skręcić w lewo [147]. Za nim czeka cię prosta droga do mety z delikatnymi łukami [148].
Wyścig: południowe Fontanelles
![]() 149
| ![]() 150
|
Po starcie zakręt na drugim [149] i trzecim checkpoincie zetnij. Na czwartym i piątym znajdują się dwa ostre zakręty razem tworzące nawrót. Przed i za siódmym znajdują się najzwyklejsze łatwe do pokonania zakręty [150].
![]() 151
| ![]() 152
|
Następnie trasa prowadzi po długiej prostej [151]. Ostatni nawrót jest na ósmym checkpoincie [152]. Musisz przejechać trzy takie okrążenia.
Eliminacja: radar na terenach zabudowanych
![]() 153
| ![]() 154
|
Musisz przejechać siedem okrążeń. Chwilę po starcie skręć w lewo [153]. Następnie czeka cię sekwencja ostrych zakrętów [154].
![]() 155
| ![]() 156
|
Następnie słabo widoczny zakręt w prawo [155], a po chwili kolejny, który wyprowadza cię na prostą startową [156].
Radar: miejskie radary
![]() 157
| ![]() 158
|
Po starcie jedź przed siebie i przejedź obok radarów nr 4 i 1 [157]. Następnie nie skręcaj w uliczkę w lewo tylko jedź prosto i pokonaj wskazaną trasę po trawie [158] - dzięki temu bardziej się rozpędzisz do radaru nr 2.
![]() 159
| ![]() 160
|
Od razu za nr 2 skręć w uliczkę w lewo [159]. Zostały ci już do pokonania radary nr 5 i 3 [160]. Zdobywając wystarczającą ilość punktów wygrasz mistrzostwa.