Puchar Hawajów - obszar 1 (1) | Puchary w Test Drive Unlimited 2 poradnik Test Drive Unlimited 2
Ostatnia aktualizacja: 23 sierpnia 2019
Puchar Hawajów - obszar 1
035
| 036
|
Punkt startowy pucharu znajduje się w północnej części wyspy, niedaleko miejsca startowego mistrzostw A3 wysokiego szczebla [035]. Musisz tutaj pokonać osiem wyzwań [036].
Kategorie aut: A5, B3, A4.
Czas: tor Pupukea
037
| 038
|
Klasa auta: A5
W pierwszej próbie możesz skorzystać ze swojego auta, ale nie zapomnij o pojeździe Tess Wintory, jeśli ją wcześniej pokonałeś. Trasa jest dość wymagająca. Po pokonaniu pierwszego ostrego zakrętu następuje sekwencja dwóch ostrych skrętów: pierwszy w prawo, drugi w lewo [037]. Za trzecim checkpointem wjeżdżasz na bardzo ważne wzniesienie, po którym następuje wyskok. Aby wylądować na asfalcie musisz wjechać na nie w nietypowy sposób pod kątem [038].
039
| 040
|
Czwarty checkpoint to ostry zakręt w prawo [039], który opłaca się nieco ściąć pomimo kary. Teraz trasa robi się bardziej kręta. Piąty [040] i szósty checkpoint to ostre nawroty.
041
| 042
|
Nie łatwiej jest na ostrym zakręcie w lewo na siódmym checkpoincie [041]. Ostatni zakręt przed metą to nawrót w lewo [042].
Wyścig: las Kahuku
043
| 044
|
Klasa auta: B3
Trasa jest dość szybka i wybacza wiele błędów ze względu na jej szerokość. Pierwszy ostry zakręt napotkasz chwilę po starcie [043]. Tuż za czwartym checkpointem możesz zjechać ze zbocza w lewo by skrócić sobie drogę [044].
045
| 046
|
Masz tutaj sporo miejsca, więc korzystaj z niego. Uważaj natomiast przy dojeździe do siódmego checkpointu - przed nim jak i za nim jest ciasno przez barierki, a sam zakręt jest ostry [045]. Za nim następuje kolejny szybszy fragment. Ciaśniej się robi od dziesiątego checkpointu. Masz do pokonania kilka ostrych nawrotów [046], często słabo widocznych przez wzniesienia więc szczególnie mocno posługuj się mapą. Po ich pokonaniu trasa biegnie już prosto do mety.
Radar: ulice Waialua
047
| 048
|
Klasa auta: A5
Po starcie pokonaj radar nr 4 [047], a na pierwszym skrzyżowaniu skręć w lewo i przejedź kilkaset metrów. Następnie zawróć - w ten sposób wypracujesz sobie dobry rozbieg do radaru nr 5 [048]. Jedź dalej, a za zakrętem zaliczysz nr 3.
049
| 050
|
Następnie skieruj się w lewo [049] tak, aby po raz kolejny przejechać kilkaset metrów, zawrócić i w ten sposób mieć gdzie się rozpędzić do radaru nr 2. Do pokonania pozostaje ci ostatni radaru. Po zaliczeniu radaru nr 2 możesz jechać dalej i skręcić dwukrotnie w prawo by dojechać do nr 1 bądź też możesz zawrócić i dwukrotnie skręcić w lewo by trafić na szosę prowadzącą do niego. Bez względu na wybór rozpędź się jak tylko jesteś w stanie i zalicz ostatni radar [050].
Czas: niebezpieczny zjazd
051
| 052
|
Klasa auta: B3
Trudna, szybka trasa wymagają także trochę szczęścia, ale i dobrego rozpoznania. Uważaj przede wszystkim na wszędobylskie barierki [051]. Za czwartym checkpointem zwolnij, aby nie wyskoczyć poza trasę [052].
053
| 054
|
Przy dojeździe do szóstego checkpointu musisz także zwolnić tak by nie wyskoczyć poza trasę. Czeka cię tutaj ostry skręt w prawo i wjazd na asfaltową szosę [053]. Chwilę potem zjeżdżasz z niej także ostrym zakrętem, który możesz nieco ściąć. Po pokonaniu siódmego checkpointu jedź na przełaj [054] - ślepo nie brnij po wyznaczonym torze jazdy pamiętając, że liczy się tylko zaliczenie checkpointów Musisz jedynie uważać na dziesiątym checkpoincie, który stoi na ostrym zakręcie w lewo.
055
| 056
|
Dalsza część trasy jest bardzo szybka - pędź tutaj z maksymalną możliwą prędkością [055]. Na dojeździe do dwunastego checkpointu zetnij zakręt i pojedź obok barierek z prawej strony [056].