Pojedynek z Miami Harris; Mistrzostwa B4 | Mistrzostwa w Test Drive Unlimited 2 poradnik Test Drive Unlimited 2
Ostatnia aktualizacja: 23 sierpnia 2019
Pojedynek z Miami Harris
047
| 048
|
Gdy wygrasz oba mistrzostwa w klasie C4 zapewne zadzwoni do ciebie [047] Miami Harris i rzuci ci wyzwanie, a na szali postawi swój samochód. Zanim udasz się na miejsce startu (na podstawie GPSu) możesz udać się do agenta nieruchomości w celu zakupienia drugiego domu - powinno cię na to być stać. Pamiętaj, że garaż przy przyczepie ma ograniczoną pojemność. Trasa wyścigu prowadzi przez doskonale znane ci okolice, w których już się ścigałeś [048].
049
| 050
|
Więc znane ci już zakręty i ronda [049] nie powinny sprawić ci problemu szczególnie, że Miami jest dość marnym przeciwnikiem. Oczywiście uważaj na ostrzejszych zakrętach [050], ale nie powinieneś mieć z nimi problemu gdyż tą okolicę masz już opanowaną. Dojechanie do mety powinno ci zająć poniżej 2 minut. W ten sposób pokonasz ją i zgarniesz jej auto.
Mistrzostwa B4
051
| 052
|
Pamiętaj, że potrzebujesz auta w klasie B4. Możesz takie zakupić np. w komisie [051] (jako, że zapewne nie odkryłeś zbyt wielu salonów samochodowych). Tutaj wybierz dostępne auto kategorii B4 np. Hummera H3 [052]. Możesz skorzystać z innych pojazdów w salonach samochodowych.
053
| 054
|
Miejsce startu mistrzostw znajduje się daleko od twojego domu [053]. Zapewne nie byłeś jeszcze w tej okolicy, więc nie możesz się tam przenieść i musisz dojechać.
Masz tutaj do wygrania sześć wyzwań [054], a nagrodą główną jest $70 000. Ponownie warto jest skupić najpierw na wyzwaniach, w których nie biorą udział rywale. Twoim głównym przeciwnikiem jest tutaj Ryan Wilder.
Czas: wzgórza Benimussa
055
| 056
|
Początkowo trasa prowadzi po w miarę prostej drodze [055]. Około pół minuty od startu musisz pokonać dwa ostre zakręty prowadzące po asfaltowej jezdni [056].
057
| 058
|
W kolejnej fazie wracasz na drogę gruntową i pędzisz po w miarę łatwej trasie. Musisz jednak uważać, gdyż potrafi ona być zdradliwa. Kieruj się mapą, gdyż miejscami widoczność jest ograniczona [057]. Uważaj na ostatnich checkpointach w tym na ostatnim przed metą [058], gdzie powinieneś zwolnić by się zmieścić i nie wpaść na drzewo.
Czas: górki tor Consol
059
| 060
|
To łatwa i przyjemna trasa. Pamiętaj, że nie musisz jechać dokładnie wskazaną drogą - twoim zadaniem jest tylko zaliczyć checkpointy. Po prostej zaraz po starcie czekają cię dwa ostre zakręty [059], a za nimi po kolejnym prostym odcinku kolejne. Pamiętaj, że nie musisz precyzyjnie przejeżdżać przez bramkę checkpointu. Pomiędzy piątym a szóstym punktem kontrolnym możesz sobie co nieco skrócić trasę [060].
061
| 062
|
Po wjechaniu na szczyt wzniesienia będziesz z niego zjeżdżał po krętym zboczu - musisz uważać tutaj na trzech nawrotach [061]. Będąc na dole pozostaje ci już dojechać do mety prostym odcinkiem [062].
Czas: góra Serra
063
| 064
|
To wyjątkowo trudna i wymagająca, wąska trasa. Chwilę po starcie musisz bezbłędnie przejechać przez zakręt prowadzący przez wąską bramę jadąc na pełnym gazie [063]. Kawałek dalej rozpoczyna się morderczy zjazd z wzniesienia prowadzący wąskimi serpentynami z mnóstwem nawrotów [064]. Przejechać ten fragment bezbłędnie przy pierwszym podejściu jest bardzo trudno. Pomiędzy dwunastym a trzynastym checkpointem możesz co nieco ściąć trasę omijając jeden z nawrotów.
065
| 066
|
Gdy w końcu dotrzesz na dół [065] wykorzystaj długi, prosty fragment. Na drodze do mety czeka cię jeszcze dwa ostre nawroty [066].
Wyścig: zatoka Vadella
067
| 068
|
Zdecydowanie łatwiejsza do pokonania trasa. Nie przejmuj się jeśli po starcie nie wysuniesz się na prowadzenie [067]. Cały czas jedź na pełnym gazie - musisz zwolnić jedynie na paru zakrętach [068]. Przede wszystkim kieruj się mapą.
Wyścig: Porroig
069
| 070
|
Trasa to dwa okrążenia prowadzące częściowo także po asfaltowej jezdni. Ponownie na starcie możesz zostać wyprzedzony [069]. Przez pierwsze checkpointy trasa biegnie dość łagodnie. Uważaj na zakręcie, na którym znajduje się czwarty checkpoint. Jadąc po asfalcie [070] nie daj się zwieść - przy niektórych zakrętach musisz zwolnić by nie wypaść z trasy.
071
| 072
|
Pod koniec okrążenia trasa ponownie zjeżdża z asfaltu na ostrym zakręcie [071]. Do końca okrążenia pozostaje już niewiele. Po dwóch takich okrążeniach nastaje finisz [072].
Eliminacja: wokół szczytu
073
| 074
|
To długa i mozolna trasa - samo okrążenie nie jest długie, ale musisz ich pokonać aż siedem. Zasada jest taka, że na końcu kolejnych okrążeń odpada ostatni w stawce. Po prostej startowej następuje długie i szeroki zakręt w prawo, a właściwie dwa zakręty 90 stopni [073]. Po nich czeka cię długi w miarę prosty odcinek [074].
075
| 076
|
Na końcu tego odcinka pokonaj ostry nawrót w prawo [075], a za nim przed końcem okrążenia jeszcze zakręt w prawo. Wyścig jest czasochłonny i wymaga poświęcenia ok. 7-8 minut po czym następuje finisz [076].
077
| 078
|
Jeśli wygrałeś we wszystkich zmaganiach na koncie będziesz miał 60 punktów [077] i zwycięstwo [078].