Mistrzostwa A3 wysokiego szczebla | Mistrzostwa w Test Drive Unlimited 2 poradnik Test Drive Unlimited 2
Ostatnia aktualizacja: 23 sierpnia 2019
Mistrzostwa A3 wysokiego szczebla
455
| 456
|
Miejsce startowe mistrzostw znajduje się w północnej części wyspy [455]. Masz tutaj do wykonania siedem wyzwań [456].
Prędkość: wyzwanie Laie
457
| 458
|
Ważne jest abyś chwilę po starcie na pierwszym skrzyżowaniu skręcił w lewo [457]. Znajdziesz się na prostej szosie. Co prawda będziesz musiał uważać na skrzyżowaniach, łukach etc., ale będziesz mógł cały czas utrzymać wysoką prędkość - pamiętaj o omijaniu innych aut [458].
Wyścig: wyścig po plantacjach
459
| 460
|
To bardzo szybka trasa. Przez pierwsze prawie trzy kilometry prowadzi po prostej szosie. Prosta kończy się zakrętem o 90 stopni w lewo [459] - pamiętaj by zacząć odpowiednio wcześnie hamować. W kolejnych blisko trzech kilometrach trasa robi się bardziej kręta [460], ale i tak umożliwia zachowanie wysokiej prędkości.
461
| 462
|
Na szóstym checkpoincie jest kolejny ostry zakręt w lewo [461]. Kolejny fragment jest prostym odcinkiem z wieloma łukami [462], a na jego końcu czeka ostatni już ostry zakręt w lewo. W ten sposób przejedziesz okrążenie, a masz ich do pokonania dwa.
Wyścig: droga Ashley
463
| 464
|
Trasa jest prosta, chociaż kilka zakrętów wymaga uwagi jak np. ten chwilę po starcie [463]. Trasa generalnie prowadzi łukami - uważaj tutaj na skoki [464], by nie wyskoczyć poza jezdnię.
Wyścig: wielka pętla Kaaawa
465
| 466
|
Po starcie skręć w lewo - możesz tutaj nieco ściąć [465]. Zaraz za zakrętem w lewo uważaj na nawrocie w lewo pod górkę - nie widać, że trasa za górką skręca w lewo [466].
467
| 468
|
Następnie do pokonania masz dwa ostrzejsze zakręty [467], a na końcu nawrót w lewo [468] i wyjechanie na prostą startową. Masz do przejechania trzy takie okrążenia.
Wyścig: zatoka Kahana
469
| 470
|
To bardzo szybka trasa. Przez pierwsze kilometry prowadzi po prostej jezdni z delikatnymi łukami - uważaj tutaj na wyskoki oraz na inne auta w ruchu ulicznym [469]. Około kilometr za trzecim checkpointem czeka cię ostrzejszy łuk w lewo [470].
471
| 472
|
Będziesz musiał zwolnić na dojeździe do piątego punktu kontrolnego [471], a na nim ostro zahamować ze względu na ostry zakręt w prawo [472]. Do mety prowadzi dalej prosta szosa.
Radar: Punaluu
473
| 474
|
Po wystartowaniu kieruj się główną szosą przed siebie i zalicz najpierw radar nr 2, a za nim radar nr 5 [473]. Za nim skręć w prawo, a zaliczysz radar nr 6. Jedź dalej tak jak prowadzi szosa, skręć ostro w prawo i rozpędź się do radaru nr 1 [474]. Na końcu prostej skręć w prawo by skierować się do radaru nr 3.
475
| 476
|
Miń radar nr 3, dojedź do plaży, zawróć i skieruj się ponownie na radar nr 3 - uważaj by nie zderzyć się czołowo z innymi autami [475]. Następnie pędź dalej przed siebie, a dotrzesz do ostatniego radaru nr 4 [476].
Czas: wyzwanie z wodospadami
477
| 478
|
Bardzo wymagająca trasa pełna nawrotów. Pierwsze dwa z nich napotkasz chwilę po starcie [477]. Za nimi pokonaj prosty odcinek i kolejne trzy nawroty [478].
479
| 480
|
Trasa jest kręta [479] przez całą swoją długość - aby uzyskać tutaj dobry czas musisz zakręty pokonywać z prędkością na granicy wypadnięcia z szosy co przy tego typu zakrętach [480] wymaga po prostu treningu.