Mistrzostwa C3 | Mistrzostwa w Test Drive Unlimited 2 poradnik Test Drive Unlimited 2
Ostatnia aktualizacja: 23 sierpnia 2019
Mistrzostwa C3
379
| 380
|
W klasie C3 zbyt wielkiego wyboru aut nie masz. Najlepszym wydaje się być Ferrari 308 GTS Quattrovalvole.
Ze szkoły jazdy klasycznej do punktu startowego mistrzostw niedaleka droga [379]. Mistrzostwa składają się z sześciu wyzwań [380].
Czas: Aiea
379
| 380
|
Bardzo łatwa i przyjemna trasa. Chwilę po starcie, pamiętając o karach na wyjeżdżanie poza asfalt, płynnie pokonaj zakręt w lewo [379]. Kolejne zakręty, chociaż wydają się być delikatne, wymagają uważnego jeżdżenia od zewnętrznej do wewnętrznej tak, by tracić jak najmniej z prędkości podczas ich pokonywania [380].
381
| 382
|
Na trzecim, czwartym [381] i piątym punkcie kontrolnym czekają cię kolejne ostre skręty. Pomiędzy nimi trasa wiedzie przeważnie delikatnymi łukami i pozwala rozwinąć dużą prędkość [382].
Wyścig: park Hoaloa
383
| 384
|
Krótka i szybka trasa. Po długiej prostej pokonaj dwa ostre zakręty w lewo [383] - możesz ścinać, ale nie omiń punktów kontrolnych. Za nimi kilka ostrzejszych łuków nie stanowi problemu dla takiego doświadczonego gracza jakim już na tym etapie jesteś. Po kolejnej dłuższej prostej pokonaj jeden z takich ostrzejszych łuków [384].
385
| 386
|
Dalej schemat jest ten sam: fragment prostej i ostrzejszy zakręt. Ostatni naprawdę ostry zakręt jest w miejscu ósmego checkpointu [385]. Potem to już prosta droga do mety nie licząc długiego łuku w prawo [386].
Wyścig: dzielnica Hickman
387
| 388
|
Kolejna przyjemna do pokonania trasa. Jest na niej co prawda sporo ostrych zakrętów (jak ten na drugim i trzecim [387] checkpoincie), ale pozwala rozwinąć skrzydła i prędkość. Ostry zakręt jest też na czwartym punkcie kontrolnym [388] i na piątym. Pomiędzy nimi masz możliwość chociaż na chwilę rozpędzić się.
389
| 390
|
Siódmy checkpoint ustawiony jest na długim nawrocie w lewo [389], gdzie musisz znacząco zwolnić. Z ostatniego ostrego zakrętu w prawo wyjdź gładko by na ostatniej prostej [390] nikt nie miał możliwości cię wyprzedzić.
Wyścig: autostrada Pali
391
| 392
|
Po długiej prostej na jej końcu bądź uważny - skorzystaj z estakady [391], na której musisz zwolnić by pokonać ostry nawrót w prawo [392].
393
| 394
|
Po krótkiej prostej czeka cię zjazd w dół, opuszczenie estakady i ostry nawrót w lewo [393] - uważaj by skręcić we właściwą ulicę. Na piątym [394] i szóstym checkpoincie pokonaj ostre zakręty. Za nimi długa prosta z dwoma delikatnymi łukami.
395
| 396
|
Na jej końcu zakręt w lewo, który możesz ściąć [395]. Przed wyjściem na ostatnią prostą pozostaje ci pokonanie ostatniego nawrotu w lewo [396]. Pamiętaj, że musisz pokonać dwa takie okrążenia.
Radar: pułapki Honolulu
397
| 398
|
Bardzo przyjemne zadanie, gdzie musisz zaliczyć pięć foto-radarów. Po starcie jedź przed siebie pokonaj radar nr 2 [397]. Następnie na rozdrożu skieruj się jezdnią po jednej stronie wielkiego drzewa np. prawej [398] - zaliczysz tutaj radar nr 5.
399
| 400
|
Na końcu prostej ostro hamuj i nawróć auto w lewo tak by zaliczyć kolejny foto-radar nr 4 [399]. Teraz skieruj się do nr 1. Po minięciu drzewa odbij w prawo [400].
401
| 402
|
Zalicz tutaj przedostatni foto-radar [401]. Pozostał ci jeszcze nr 3. Tuż po zaliczeniu nr 1 ostro skręć w lewo i skieruj się uliczkami w ten sposób, by wyjechać na prostą gdzie znajduje się ostatni radar [402]. Zwróć uwagę na upływający czas, gdyż w przypadku jego braku skróć rozpęd do ostatniego radaru.
Eliminacja: centralny tor
403
| 404
|
Chwilę po starcie czeka cię ostry skręt w lewo, który możesz ściąć pomiędzy żywopłotem i latarnią [403]. Za nim natomiast kolejny jest nawrót w lewo, który także możliwy jest do ścięcia [404].
405
| 406
|
Za kolejnym zakrętem w prawo jest ostry zakręt w lewo [405], który możesz ściąć, ale jest to ryzykowne ze względu na podbicie na krawężnikach. Po zakręcie w lewo kolejny ostry zakręt w prawo możesz ściąć [406]. Do prostej startowej pozostaje jeszcze długi, szeroki nawrót. Pamiętaj, że musisz pokonać siedem okrążeń.