Mistrzostwa A2 | Mistrzostwa w Test Drive Unlimited 2 poradnik Test Drive Unlimited 2
Ostatnia aktualizacja: 23 sierpnia 2019
Mistrzostwa A2
481
| 482
|
Jak zawsze musisz najpierw zaopatrzyć się w nowe auto. Wybór w przypadku kategorii A2 jest bardzo duży. Praktycznie u każdego dealera znajdziesz takie auto. Dobrym wyborem jest zakup Ferrari 430 Scuderia, Spyker C12 Zagato, Mercedes-Benz SLR McLaren, czy Ginetta F400. Przed zakupem auta wybierz się na jazdę próbną każdym, na które masz ochotę (i na które cię stać).
Miejsce startowe mistrzostw znajduje się na południowym-wschodzie [481]. Masz tutaj do wygrania siedem wyścigów [482].
Prędkość: nad jeziorem
483
| 484
|
Po wystartowaniu cały czas jedź przed siebie - napotkasz tylko na łuki [483] więc jesteś w stanie cały czas utrzymać wysoką prędkość. Szosa jest wąska i to może stanowić jedyny problem - pamiętaj by odpowiednio wcześniej ustawić auto do wyprzedzenia innych aut [484].
Wyścig: tor Zielone Wzgórze
485
| 486
|
Chwilę po stracie zetnij zakręt w prawo [485]. Uważaj, gdyż zanim znajduje się kolejny zakręt gdzie musisz zwolnić. Następnie pędź przed siebie na "złamanie karku", gdyż rywale na pewno siedzą ci na ogonie. Trasa prowadzi delikatnymi łukami [486].
487
| 488
|
Kawałek za czwartym checkpointem jesteś zmuszony zwolnić na ostrym zakręcie w prawo [487]. Natomiast zaraz za tym zakrętem uważaj na długi łuk w prawo [488] pełny wzniesień - jeśli nie zwolnisz możesz wypaść z trasy.
489
| 490
|
Następnie masz do pokonania dwa ostre zakręty w lewo - jeden po drugim [489]. Na drodze do mety stoją jeszcze trzy zakręty w tym dwa ostrzejsze [490]. Pamiętaj, że wyścig liczy dwa okrążenia.
Wyścig: park Heeia
491
| 492
|
Po starcie pierwszy kilometr to prosta jezdnia z delikatnymi łukami. Na drugim checkpoincie jak i na nim musisz już zwolnić - łuki są zdecydowanie ostrzejsze [491], aż do trzeciego checkpointu. Dalsza część to długie proste odcinki wraz z zakrętami, na których zwykle stoi punkt kontrolny. Uważaj szczególnie na wzniesieniach, gdyż przy takich prędkościach łatwo wyskoczyć autem [492].
Eliminacja: trasa Waimanalo
493
| 494
|
Jako, że to eliminacja musisz przejechać siedem okrążeń, które są krótkie - każde liczy zaledwie 2,6 kilometra. Pół kilometra po starcie ostro skręć w lewo [493]. Po kolejnych kilkuset metrach za skrętem w prawo musisz zwolnić by pokonać długi nawrót w lewo [494]. Kolejny zakręt możesz łatwo ściąć.
495
| 496
|
Teraz uważnie przejedź sekwencję kilku zakrętów [495]. Od prostej startowej dzieli cię jeszcze nawrót w lewo [496].
Radar: ulice Kailuy
497
| 498
|
Po starcie jedź przed siebie i zalicz radar nr 1. Następnie skręć w lewo [497] i przejedź obok radaru nr 2. Jedź dalej przed siebie. Pokonaj dwa zakręty i skręć w pierwszą ulicę w lewo by dojechać do radaru nr 4 [498].
499
| 500
|
Za nr 4 pędź dalej prosto a zaliczysz także nr 5. Zahamuj i zawróć, a następnie skręć w pierwszą ulicę w prawo. Tutaj za zakrętem [499] zaliczysz radar nr 3. Jedź dalej tą szosą i po dojechaniu do skrzyżowania skręć w prawo. Następnie skręć w pierwszą ulicę w prawo [500], a skierujesz się do ostatniego radaru nr 6.
Czas: bulwar Mokapu
501
| 502
|
Bardzo łatwa trasa, na której prawie cały czas jedziesz z maksymalną prędkością. Napotkasz tutaj jedynie na delikatne łuki jak ten chwilę po starcie [501]. Pędź cały czas przed siebie bacznie obserwując mapę by widzieć jak dalej przebiega trasa. Uważaj na wszystkich pagórkach, z których twoje auto wyskoczy - możesz zwolnić albo wjechać na nie idealnie prosto tak by po wyskoku wylądować na jezdni [502].
Czas: dolina świątynna
503
| 504
|
Kolejna łatwa i przyjemna trasa. Pierwszy etap to prosta jezdnia z dwoma delikatnymi zakrętami po drodze. Na czwartym checkpoincie ostry skręt w lewo [503] - zacznij odpowiednio wcześnie hamować. Od tego momentu trasa robi się bardziej kręta [504].
505
| 506
|
Od zakrętu na szóstym checkpoincie [505] do samej mety nie będzie już miał gdzie rozwinąć skrzydeł. Uważaj szczególnie na zakręcie na ósmym checkpoincie - nie ścinaj go ze względu na murek [506].