Licencja C3 | Licencje Test Drive Unlimited 2 poradnik Test Drive Unlimited 2
Ostatnia aktualizacja: 23 sierpnia 2019
Licencja C3
155
| 156
|
Udaj się do szkoły jazdy i porozmawiaj z instruktorem [155], a przedstawi ci osiem zadań [156].
Pierwsze spojrzenie
157
| 158
|
Pierwszy prosty test wprowadzający w kategorię aut tego typu. Przejedź przez pierwsze trzy bramki starając się tak operować gazem by przy ostrzejszym skręcaniu auta nie obróciło [157]. Następnie wykonaj ostry skręt w lewo [158].
159
| 160
|
Tuż za nim przejedź pomiędzy beczkami [159], a następnie zwolnij i spokojnie pokonaj slalom. Na końcu zatrzymaj się w wyznaczonym miejscu [160].
Jazda miejska
161
| 162
|
Bardzo łatwy test, który polega na pokonaniu dwóch okrążeń z zakrętami 90 stopni. Przy pokonywaniu ich uważaj na krawężniki, by auto nie zostało podbite i byś nie stracił nad nim panowania [161]. Drugi zakręt to łuk, który możesz pokonać o wiele szybciej [162].
163
| 164
|
W tym miejscu uważaj, gdyż tuż za zakrętem w lewo znajduje się zakręt w prawo - musisz tutaj o wiele bardziej zwolnić by się wyrobić [163]. Do końca okrążenia pozostaje jeszcze dwa ostre zakręty w lewo [164].
Poczuj przyczepność
165
| 166
|
Najpierw bezbłędnie pokonaj slalom [165]. Za nim musisz pokonać bramki z beczek [166] - uważaj by nie przesadzić z gazem bo obróci ci auto. Na prostej kolejny slalom, i kolejne nawracanie przez bramki z beczek. Musisz przejechać dwa takie okrążenia.
Łuki i prędkość
167
| 168
|
To łatwa do pokonania trasa z kilkunastoma ostrymi zakrętami. Uważaj na dojeździe do drugiego checkpointu, na sam nawrót na którym on stoi oraz na niewidoczny zakręt tuż za wzniesieniem za owym nawrotem [167]. Umiejętnie wchodząc w wiele ostrzejszych zakrętów nie musisz znacznie zwalniać [168].
169
| 170
|
Kolejny ostry nawrót to dziewiąty checkpoint [169]. Dalsza część trasy to nic trudnego - dwa ostrzejsze zakręty i kilka mniej wymagających, które możesz pokonać bez zwalniania [170].
Właściwy moment
171
| 172
|
Musisz dojechać o czasie jednocześnie wyprzedzając rywali. Pamiętaj, że nie możesz w nich uderzyć, więc jeśli wyprzedzasz ich na zakrętach rób to po zewnętrznej [171]. Uważaj na nawrocie na, którym ustawiony jest trzeci checkpoint [172]. Dalsza część to prosta droga z delikatnymi łukami. Poruszasz się zdecydowanie szybciej niż przeciwnicy, więc wyprzedzenie ich to nie problem.
Skomplikowana trasa
173
| 174
|
Musisz pokonać dość krętą trasę. Pierwszy ostry nawrót napotkasz na drugim punkcie kontrolnym [173]. Najtrudniejszy jest fragment pomiędzy czwartym, a szóstym checkpointem, gdzie musisz pokonać sekwencje ostrych nawrotów pod górkę [174] - uważaj, by nie stracić panowania nad autem.
175
| 176
|
Po drodze do mety czeka na ciebie jeszcze jeden ostry zakręt [175]. Reszta to delikatne łuki [176].
Zróżnicowany slalom
177
| 178
|
To próba, w której masz naprawdę mało czasu. Najpierw pokonaj slalom pomiędzy kilkoma beczkami [177], a tuż za nim podążaj wyznaczoną trasą pomiędzy bramkami z beczek [178].
179
| 180
|
Tutaj czeka na ciebie kolejny slalom [179]. Za nim de facto też masz do pokonania slalom tylko pomiędzy bramkami - musisz tutaj zwalniać by nie pominąć bramki [180]. Na końcu zatrzymaj się w wyznaczonym miejscu.
Pełna próba
181
| 182
|
Szybka i łatwa do pokonania trasa. Tuż po starcie uważaj na slalomie [181] - za nim czeka cię długa prosta zakończona dwoma ostrymi zakrętami w lewo [182].
183
| 184
|
W połowie prostej ponownie ostro hamuj i jak najszybciej pokonaj slalom [183]. Na końcu prostej pokonaj dwa ostre zakręty: pierwszy w lewo, drugi w prawo [184]. Jest tutaj szeroko, więc zachowanie w miarę dużej prędkości nie stanowi problemu.
185
| 186
|
Do prostej startowej pozostaje pokonać nawrót w lewo [185]. W ten sposób zdobędziesz ostatnią licencje w kategorii C [186].