Licencja B3 (1) | Licencje Test Drive Unlimited 2 poradnik Test Drive Unlimited 2
Ostatnia aktualizacja: 23 sierpnia 2019
Licencja B3
113
| 114
|
Ta licencja jest do zrobienia w szkole jazdy terenowej na Hawajach. Porozmawiaj z Jane O'Mahan [113] i przystąp do wykonywania zadań, których jest osiem [114].
Opanowanie pojazdu
115
| 116
|
Chwilę po starcie czeka cię krótki slalom [115], za nim przejazd pomiędzy beczkami, a następnie ostry zakręt w prawo [116].
117
| 118
|
Ponownie pokonaj slalom [117] odpowiednio operując gazem i hamulcem, a na końcu zatrzymaj się w wyznaczonym miejscu [118].
Łatwy tor
119
| 120
|
Po starcie wykonaj zakręt 90 stopni w lewo [119] - pamiętaj by nie uderzyć w bariery. Następnie pokonaj bramki z beczek [120] i kolejny zakręt o 90 stopni w lewo.
121
| 122
|
Za tym zakrętem musisz bardziej uważać na slalom pomiędzy beczkami [121] - musisz tutaj zwolnić by na pagórkach nie przeskoczyć zakrętów. Za nimi po raz kolejny wykonaj ostry skręt w lewo [122], a na końcu okrążenia ostatni zakręt jesteś w stanie przejechać łukiem ze znaczenie wyższą prędkością niż poprzednie.
Próba w deszczu
123
| 124
|
Trasa jest umiarkowanie trudna. Przez pierwsze zakręty [123] jest w miarę łatwo aż do szóstego punktu kontrolnego, gdzie ostro skręć w lewo [124].
125
| 126
|
Kolejne ostre hamowanie to ósmy checkpoint [125], a następnie dziesiąty. Za nim po prostym odcinku [126] jest ostatni zakręt-nawrót w lewo.
Wyboje!
127
| 128
|
Po starcie [127] wjedź na wzniesienie idealnie na wprost by dobrze wyskoczyć. Od razu za nim skieruj się pomiędzy beczkami i nie przesadzając z prędkością przejeżdżaj przez kolejne bramki [128].
129
| 130
|
Trasa prowadzi dalej pomiędzy bramkami z beczek - problemem są wyskoki pomiędzy nimi, dlatego zachowaj umiarkowaną prędkość [129]. Dziewiąty i jedenasty checkpoint znajduje się na ostrzejszych zakrętach [130].
Różne nawierzchnie
131
| 132
|
Trasa prowadząca po asfalcie i poza nim. Po pierwszym łuku w lewo czeka cię ostry skręt w prawo [131]. Za nim ostry zakręt w lewo, który możesz ściąć [132].
133
| 134
|
Po długiej prostej na asfalcie zjeżdżasz w prawo [133]. W tym fragmencie jesteś w stanie jechać bardzo szybko sprawnie pokonując łuki, na niektórych zwalniając [134].
135
| 136
|
Dziewiąty checkpoint stoi na początku drugiego fragmentu asfaltowego [135]. Po szosie staraj się jechać z maksymalną możliwą prędkością, jednak ze względu na ostrzejsze łuki będziesz musiał zwalniać [136]. Chwilę przed metą trasa ponownie zjeżdża z asfaltu.