Pojedynek z Ryanem Wilderem; Mistrzostwa A7 | Mistrzostwa poradnik Test Drive Unlimited 2
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016
Pojedynek z Ryanem Wilderem
![]() 107
| ![]() 108
|
Gdy wygrasz oba mistrzostwa w klasie B4 otrzymasz telefon od Ryana Wildera, który rzuci ci wyzwanie, a na szali postawi swój samochód. Miejsce startu znajduje się na południu wyspy [107]. Trasa wyścigu jest szeroka [108] i przyjemna do podróżowania - należy tylko zwrócić uwagę na parę miejsc.
![]() 109
| ![]() 110
|
Ostry nawrót znajduje się przy drugim checkpoincie prawie kilometr po starcie [109]. Na checkpointach czwartym, piątym, szóstym [110] oraz dziesiątym znajdują się ostrzejsze zakręty - reszta trasy jest bardzo łatwa. Wygrywając wyścig zdobywasz auto rywala. Jeśli nie masz miejsca w garażu będzie ono do odebrania w komisie.
Mistrzostwa A7
![]() 111
| ![]() 112
|
Miejsce startowe mistrzostw A7 znajduje się na południowym-wschodzie Ibizy [111]. Składają się one z sześciu wyzwań [112]. Pamiętaj, że musisz zakupić pojazd w tej klasie - polecam np. Volkwagena Golfa.
Czas: stare miasto
![]() 113
| ![]() 114
|
To dosyć wymagająca trasa. Po pierwszej szykanie, na której musisz zwolnić, czeka cię nawrót w lewo [113] - uważaj gdyż widoczność jest tu fatalna, trasa prowadzi pod górkę, a zakręt jest naprawdę ostry. Na prostej po nawrocie masz lekki zakręt w prawo [114] gdzie musisz zwolnić by nie wypaść z asfaltu co wiążę się z karami.
![]() 115
| ![]() 116
|
Trzeci, czwarty i piąty checkpoint znajduje się na zakrętach 90 stopni - przejeżdżając je szybko jesteś w stanie zdobyć kilka dziesiątych sekundy [115]. Szósty checkpoint znajduje się na długim zakręcie w lewo gdzie ponownie wskazane jest puszczenie gazu [116].
![]() 117
| ![]() 118
|
Po kolejnych zakrętach 90 stopni za siódmym checkpointem pokonaj ostry, słabo widoczny nawrót w lewo - musisz to naprawdę zwolnić [117]. Tuż za dziewiątym checkpointem, na który wjedź z maksymalną prędkością ścinając zakręt [118] jest wyskok. Potem trasa prowadzi prosto do mety nie licząc jednego zakrętu w prawo.
Wyścig: Wyzwanie na słonych bagnach
![]() 119
| ![]() 120
|
To łatwa do pokonania trasa prowadząca w większości prostymi odcinkami [119] z delikatnymi łukami. Trzeci checkpoint znajduje się na ostrym nawrocie w prawo, po którym następuje kilka ostrych zakrętów, niektóre z nich są mało widoczne [120], więc kieruj się mapą.
![]() 121
| ![]() 122
|
Siódmy checkpoint położony jest na długim zakręcie w lewo [121]. Po nim znajdujesz się na ostatniej prostej do mety [122], na której się pilnuj ze względu na delikatne łuki.
Prędkość: tor na Ibizie
![]() 123
| ![]() 124
|
Aby tutaj wygrać potrzebujesz dużej precyzji i trochę szczęścia. Startujesz tuż przed wjazdem na autostradę [123]. Chociaż masz nieograniczoną możliwość poruszania się po świecie skieruj się właśnie na nią. Musisz jechać jak najdłużej z maksymalną możliwą prędkością - im wyższa prędkość (powyżej 110 km/h) tym więcej punktów zdobywasz. Precyzja wymagana jest przy mijaniu kolejnych aut [124]. Szczęście potrzebne jest by dwa auta akurat nie jechały po dwóch pasach obok siebie, przy pokonywaniu delikatnych wzniesień, czy łuków na których przy prędkościach rzędu 200 km/h musisz nieco zwolnić.
Wyścig: wokół centrum miasta
![]() 125
| ![]() 126
|
Na końcu długiej prostej skąd startujesz czeka cię skręt w lewo, a za nim rondo [125] - pojedź na nim pod prąd w lewo i przejedź przez checkpoint [126].
![]() 127
| ![]() 128
|
Ponownie czeka cię długa jazda po prostej. Na jej końcu ostry nawrót w lewo [127]. Za nim czeka cię kilka zakrętów [128] i wyjazd na prostą, gdzie zacząłeś wyścig. Rywalizacja trwa dwa okrążenia.
Radar: trasa portowa
![]() 129
| ![]() 130
|
Musisz jak najszybciej minąć trzy fotoradary. Po wystartowaniu jedź przed siebie w pewnym momencie skręcając w lewo [129]. Z maksymalną prędkością przejedź przez fotoradar nr 2, następnie skręć w prawo do fotoradaru nr 3. Wyjedź na prostą do ostatniego radaru [130].
Wyścig: plaże Ibizy
![]() 131
| ![]() 132
|
Po bardzo długiej prostej startowej zetnij zakręt [131] i dalej jedź długą prosta. Dalsza część trasy to proste zakręty zwykle o 90 stopni [132] - nie powinno ci to sprawić trudności.
![]() 133
| ![]() 134
|
W ten sposób pokonasz i zasmucisz Tess [133] oraz zdobędziesz kolejny puchar [134].