Mistrzostwa A5 wysokiego szczebla | Mistrzostwa w Test Drive Unlimited 2 poradnik Test Drive Unlimited 2
Ostatnia aktualizacja: 23 sierpnia 2019
Mistrzostwa A5 wysokiego szczebla
235
| 236
|
Jeśli kupiłeś jeden z lepszych samochodów kategorii A5 (bo było cię na niego stać) nie będziesz potrzebował go zmieniać. Punkt startowy mistrzostw wysokiego szczebla znajduje się na zachodzie Hawajów [235]. Mistrzostwa składają się z siedmiu wyzwań [236].
Radar: wyzwanie w koszarach Schofield
237
| 238
|
Masz tutaj do zaliczenia sześć foto-radarów. Po wystartowaniu pędź przed siebie i zalicz najpierw radar nr 2 [237], a następnie nr 6. Ostro hamuj i zawróć. Teraz [238] objedź wokoło wskazaną trasę tak by zaliczyć po kolei radary nr 3, 5 i 1. Pamiętaj, że masz sporo czasu, więc możesz wykorzystać trawniki w celu lepszego rozpędzenia się.
239
| 240
|
Po przejechaniu radaru nr 1 nie skręcaj w prawo w kierunku radaru nr 4. Skręć w lewo i - jako, że powinieneś mieć jeszcze dużo czasu - udaj się zdecydowanie dalej niż przeciwnicy, aby nabrać rozpędu [239]. Z jak największą prędkością przejedź przez ostatni radar [240].
Czas: droga Kolekole
241
| 242
|
Trudna i wymagająca trasa po górskiej drodze. Nie ma co ukrywać, że potrzeba tutaj wyćwiczenia właściwego toru przejazdu. Po pierwszych zakrętach wprowadzających w charakter trasy czwarty [241] i piąty checkpoint znajduje się na ostrych nawrotach - korzystaj tutaj z mapy, bo widoczność przez wzniesienia jest często bardzo ograniczona. Za nimi po delikatnych jak na tą trasę zakrętach [242] czeka cię ostry nawrót w prawo przy dziewiątym checkpoincie, ponownie słabo widoczny.
243
| 244
|
Teraz uważaj na pozornie prostej szosie pełnej jednak wyskoków i zakrętów. W połowie drogi do jedenastego checkpointu będziesz musiał pokonać całą sekwencję zakrętów w prawo i lewo - na przemian [243] oraz na końcu nawrót w miejscu checkpointu. Pozostaje już pokonać łatwy odcinek z jednym ostrzejszym zakrętem w prawo [244].
Wyścig: z lądu do morza
245
| 246
|
Prawie ośmiokilometrowy odcinek jest łatwy i w większości do przejechania na pełnym gazie. Być może będziesz musiał zwolnić przy trzecim checkpoincie, a już z pewnością przed czwartym [245]. Szósty checkpoint to obowiązkowe hamowanie [246] - pamiętaj, że zakręt masz gdzie ściąć.
247
| 248
|
Siódmy checkpoint umiejscowiony jest na lekkim skręcie w prawo [247]. W tym miejscu wpadasz na szeroką drogę prowadzącą prosto do mety [248].
Wyścig: południowe Maili
249
| 250
|
Łatwa do pokonania, powolna trasa pełna zakrętów. Po starcie czeka cię trzykrotnie zakręt w lewo [249], a następnie kolejny o 90 stopni w prawo. W dalszej kolejności po niedługiej prostej nawrót w lewo [250], a za nim w prawo.
251
| 252
|
Następnie jeden za drugim zakręty o 90 stopni: w prawo [251] i w lewo. Tutaj nie licząc prostej startowej nie ma gdzie się rozpędzić. Na koniec dwa ostatnie ostre zakręty w lewo [252].
Eliminacja: pętla Maili
253
| 254
|
Bardzo proste okrążenie składające się w zasadzie z ostrych [253], czterech zakrętów w lewo [254]. Musisz pokonać 7 takich okrążeń.
Wyścig: trasa Makaha
255
| 256
|
Blisko 15 kilometrowa trasa składająca się z dwóch okrążeń. Po starcie przez 1,5 km jedź przed siebie. Następnie trasa odbija w lewo [255] (przy prędkości jaką osiągnąłeś musisz zwolnić). Ten odcinek jest nieco bardziej kręty [256].
257
| 258
|
Na drodze do końca okrążenia pomiędzy długimi prostymi stoją dwa ostre zakręty [257] [258].
Wyścig: przylądek Kaena
259
| 260
|
Do szóstego checkpointu trasa prowadzi po górzystym, ale doskonale znanym ci terenie [259] z ostrymi zakrętami i nawrotami. Szósty checkpoint znajduje się na ostrym zakręcie w prawo. Za nim do mety prowadzi prosta szosa z długimi łukami oraz wyskokami [260], na których musisz uważać by nie wypaść z trasy.