Mistrzostwa A3 | Mistrzostwa w Test Drive Unlimited 2 poradnik Test Drive Unlimited 2
Ostatnia aktualizacja: 23 sierpnia 2019
Mistrzostwa A3
431
| 432
|
Przed przystąpieniem do mistrzostw musisz zakupić sobie auto. Wybór jest duży, ale kilka wozów jest szczególnie godnych polecenia np. Ferrari California, RUF RK Spyker, Alfa Romeo 8C Spyder czy Mercedes-Benz CLK 63.
Punkt startowy mistrzostw znajduje się na południu wyspy, niedaleko szkoły jazdy klasycznej [431]. Masz tutaj do wykonania siedem wyzwań [432].
Prędkość: autostrada
433
| 434
|
Zadanie jest proste - jak najszybciej się rozpędź i podążaj główną szosą nie korzystając z żadnych zjazdów [433]. Aby zdobywać punkty musisz jechać min. 140 km/h, ale tutaj to nie problem. Jedyną przeszkodą mogą być inne auto, na które przy wysokich prędkościach musisz bacznie uważać [434].
Wyścig: doki Pearl Harbor
435
| 436
|
Pierwszy zakręt w lewo możesz sobie skrócić ścinając go [435]. Po przejechaniu łuku w prawo masz kolejny zakręt, który możesz bez problemu ściąć [436]. W obu przypadkach uważaj na latarnie uliczne.
437
| 438
|
Do końca okrążenia pozostaje jeszcze zakręt w prawo [437] oraz dwa zakręty w lewo [438]. Masz do przejechania trzy takie okrążenia.
Wyścig: jazda przez Honolulu
439
| 440
|
Trasa przez prawie pierwszy kilometr prowadzi po prostej szosie, a następnie ostro skręca w lewo - musisz tutaj zwolnić ale jako, że jest szeroko możesz sporo ze swojej prędkości utrzymać [439]. Dalej trasa to długie proste odcinki poprzecinane ostrzejszymi zakrętami [440].
441
| 442
|
Uważaj przy dwunastym checkpoincie i przy ścinaniu nie wpadnij na latarnie [441]. Przy czternastym checkpoincie nie pomiń punkty kontrolnego przy ścinaniu [442].
Radar: bulwar Ala Moana
443
| 444
|
Po starcie skieruj się na jezdnię po prawej stronie [443]. Rozpędź auto i zalicz trzy radary: nr 3, 6 i 2 [444].
445
| 446
|
Następnie jedź dalej przed siebie aż do końca prostej szosy - następnie zawróć przez pas zieleni tak, żeby od razu skierować się na wprost do jezdni, po której będziesz wracał [445]. Rozpędź ponownie auto i zalicz radary nr 1 [446], 5 i na końcu nr 4.
Eliminacja: tor Nuuanu
447
| 448
|
To dość szybka trasa. Uważaj przy drugim checkpoincie by skierować się na odpowiednią jezdnię, a na trzecim checkpoincie sprawnie pokonaj ostry zakręt w lewo [447]. Po kilkuset metrach czeka cię najpierw ostry zakręt w lewo, a potem w prawo [448] - musisz tutaj znacząco zwolnić.
449
| 450
|
Na koniec okrążenia pilnuj się - masz do pokonania ostry zakręt w lewo [449], ale ponieważ jest szeroko możesz go przejechać nie tracąc aż tak wiele z rozwiniętej prędkości. Trafisz na szeroką prostą startową [450]. Pamiętaj, że musisz tutaj pokonać aż siedem takich okrążeń.
Czas: jazda Tantala
451
| 452
|
Po starcie czeka cię sekwencja siedmiu nawrotów [451] - na zmianę w prawo i w lewo. Po krótkim prostym odcinku czeka cię kolejna sekwencja kilku ostrych zakrętów [452] oraz nawrotów. Do mety trasa jest już prosta - uważaj tylko na zakręcie w lewo na trzynastym checkpoincie.
Czas: krater
453
| 454
|
Bardzo łatwa trasa, na której znajdują się cztery miejsca (zakręty w lewo), gdzie musisz zwolnić: na checkpoincie drugim, trzecim, czwartym [453] i piątym [454].