Mistrzostwa A6 | Mistrzostwa w Test Drive Unlimited 2 poradnik Test Drive Unlimited 2
Ostatnia aktualizacja: 23 sierpnia 2019
Mistrzostwa A6
161
| 162
|
Najpierw jak zwykle w takiej sytuacji zakup auto w odpowiedniej kategorii. Do wyboru masz m.in. Nissana 370Z, Chevrolet Camaro, Audi A3 czy Subaru Impreze WRX. Punkt startowy mistrzostw znajduje się na północy [161]. Musisz tutaj przebrnąć przez sześć wyzwań [162].
Wyścig: wyzwanie Xaurena
163
| 164
|
Szybka trasa pełna wielu ostrych zakrętów. Pierwsze z nich natrafisz na trzecim [163] i czwartym checkpoincie. Na szóstym punkcie kontrolnym pokonaj ostry nawrót w lewo [164] - nie ścinaj zakrętu zbyt dużo by "trafić" i przejechać przez punkt kontrolny.
165
| 166
|
Na jedenastym checkpoincie znajduje się długi, słabo widoczny nawrót w prawo [165]. Na trzynastym checkpoincie jest słabo widoczny zakręt w lewo [166]. Pamiętaj, by kierować się mapą w razie wątpliwości.
Wyścig: jazda po lesie
167
| 168
|
Chwilę po starcie [167] czeka cię nawrót w prawo, którego nie ścinaj by nie przegapić checkpointu. Kolejny ostry zakręt to checkpoint numer pięć [168].
169
| 170
|
Następnie trasa wiedzie szosą gdzie nie ma nic co mogłoby sprawić problem [169]. Na koniec okrążenia jest jeszcze ostatni ostry zakręt, w prawo [170]. Do przejechania jest łącznie trzy okrążenia.
Wyścig: wielki zjazd
171
| 172
|
Naprawdę długa, szybka i przez co niebezpieczna trasa. Większość wiedzie po w miarę prostych odcinkach [171] tyle, że przy takich prędkościach nawet delikatne łuki połączone z co rusz pojawiającymi się hopami stanowią duże niebezpieczeństwo wypadnięcia z trasy. Koniecznie musisz zwolnić przy checkpointcie nr trzy, cztery oraz pięć [172].
173
| 174
|
Dalsza część ponownie jest prosta i bardzo szybka [173]. Bądź ostrożny także ze względu na ruch uliczny [174].
Prędkość: w głuszę
175
| 176
|
Pędź przed siebie jak najszybciej się da [175]. Chociaż trasa wydaje się bezpieczna przez ruch uliczny oraz przez delikatne łuki łatwo tutaj o błąd. W przypadku niektórych zakrętów musisz zwolnić [176]. Aby wygrać nie potrzebujesz wcale tak dużo punktów - wystarczy ok. 700.
Czas: trudna trasa
177
| 178
|
Trasa ta jest trudna przede wszystkim dlatego, że wiele zakrętów nie jest dobrze widocznych przez wzniesienia (jak np. ten przy drugim checkpoincie [177]). Dlatego też cały czas zerkaj na mapę. Przed checkpointem cztery musisz ostro zahamować [178] by przejechać zakręt i nie wypaść z trasy.
179
| 180
|
Trasa choć wydaje się prosta taka nie jest ze względu na wszelkie drobne łuki i zakręty, które zmuszają do odpuszczenia gazu i przyhamowania [179]. Nawet po zakręcie na dziewiątym checkpointcie prowadzi prosto [180], ale wymaga ostrożności i kontrolowania prędkości, z którą nie można przedobrzyć.
Czas: droga San Juan
181
| 182
|
Na drugim punkcie jest ostry zakręt w lewo [181]. Ponownie trasa iluzorycznie łatwa, ale nawet taki zakręt jak ten na piątym punkcie kontrolnym może przy wysokiej prędkości doprowadzić do wypadnięcia [182].
183
| 184
|
Uważaj na ósmym i dziewiątym [183] punkcie, gdzie jest bardzo ostro i należy zwolnić. Natomiast dwunasty punkt ukryty za drzewami umiejscowiony jest na ostrym nawrocie w prawo [184].